Kanarifuglene: [KL] League
-
@mrauto_nl Niet nodig lijkt me
-
@douwe-kooistra_nl ik vind van wel
mvg groetjes -
Is this allowed? League 3A
-
@fabolouso_nl it is
-
Hi allen!!
Update van de sheet en de teambouw zal morgen volgen
-
Iets later dan gepland, maar hierbij de tussenstanden
-
En uiteraard ook de teamgroei tabellen
-
@maricja_nl Dankje Maris, het is weer ongelofelijk spannend overal Nog een paar rondes en bekerfinales en dan wordt duidelijk waar gefeest wordt en waar een strafkamp gaat volgen.
-
Hi allen!
De standen staan klaar. Ik wacht enkel nog op de lijsten voor de oefenpotjes
Om te voorkomen dat mensen blij worden gemaakt met een dode mus of ten onrechte teleurgesteld moeten worden, zal ik wachten met de standen voor KL1 t/m KL3KL4 zal uiteraard wel gewoon gepost worden
-
Uiteraard kunnen de teamontwikkelingen wel gepost worden.
-
INSCHRIJVING VOOR HET VOLGENDE SEIZOEN IS GEOPEN
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/66370/inschrijftopic-kanarifuglene-leagues-seizoen-2-2022
Voor KL4 (en evt KL5), kan er tevens ook gestemd worden voor het land, wanneer er competities komen van 16 of 18 teams.
KL1 t/m 3 gaan naar BraziliΓ«
Mocht het zo uitkomen dat KL4 (en evt KL5) ook op 20 deelnemers per league gaan bevatten, dan gaan zij met ons mee. Wel zo gezellig om de hele club bij elkaar te hebben. -
Zo nog 1 wedstrijdje en competitie in kl4c is voorbij. Was een een leuke ervaring vooral al die verschillende opstellingen oh nee... enkel 451 en 4231. En een enkele die toch iets anders probeert.
Ik begrijp niet als je teams hebt met 800 miljoen aan tw dat je zo luisig moet spelen.
Zal ook wel beetje frustratie zijn ds 5 en eindigen in de middenmoot. Maar ik wil alvast iedereen feliciteren met promotie doelstellingen en bekerwinnaar. En deze competitie zo snel mogelijk vergeten. En hopen dat de volgende snel weer gaat beginnen.Hoedoe π₯΄
-
@donkerblauw_nl Volgens mij ben ik jou wel is vaker tegen gekomen in de KL . Lijkt net of je voor het eerst in de KL speelt aan je opmerking te zien maar de kunst is bij dit fantastisch spelletje dat je die 451 en 4231 kan verslaan . Maar snap dat je het irritant vind. Tis nie echt realistisch idd . In het echt wals je over een 451 heen met een 433 en zeker met een hogere selectiewaarde. Bij osm blijft het altijd een verassing idd. Tis net hoe de pet staat bij de wedstrijd simulator. Maar ja wat je zegt op naar de volgende KL zit altijd vol met verassingen weer
-
Zelfde als die 523a noem mij 1 club in europa die dat speelt. Maar bij Osm hebbe ze het uitgevonden met 2 middevelders ach we doen gewoon mee want je moet wel met dit spelletje. Met realistische formaties word je van tafel geveegd maar ja zolang ik er nog om kan lache vind ik het prima. Succes weer allemaal in de volgende
-
@carphunter79_nl
Chelsea won er vorig jaar de Champions League mee -
Het is idd zo dat je veel 451 en 4231 zag in de KL de laatste seizoenen. Maar ik zie ook steeds vaker 433A/B, 541 en 523 voorbij komen
In de praktijk kan een 523 ook gezien worden als een verkapte 433, waarbij een verdediger inschuift naar het middenveld. Je zal het niet vaak zo op papier zien, maar een 433 met een CM in een controlerende rol, kan ook terugzakken, waardoor er ook een muur van 5 verdedigers staat. Mja, dan praten we over het veldspel die jij en ik op tv zien of in het stadion bekijken. Daar is OSM te statisch en eenvoudig voor.
Voorheen was er vooral de "haat" dat enkel de tactieken met 5 middenvelders gespeeld werden, dus het is wel mooi om te zien dat men wat meer varieert
-
Ook voor KL4 komen de lijsten met oefenpotjes nog mijn kant op en zodra deze ontvangen zijn, zal ik de eindstanden posten.
Voor nu kan iedereen even de rust pakken van KL en zich evt mentaal voorbereiden op het volgende seizoen
-
Uiteraard kan ik al wel de uiteindelijke teams delen van dit seizoen
-
@maricja_nl 523 kun je ook zien als 343.. Met de wing naar voren op het middenveld als brug;) Net zoals je 532 als 352 kunt zien etc.. Is maar net wat de trainers in de praktijk neer willen zetten. Logisch dat deze opstellingen er in staan.