Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl ja het was nie best de voorbereiding. Veel besmettingen hiero en er is iemand ontslagen in het bestuur die vleeswaren aanbood via whats app berichtjes maar de rust is teruggekeerd nu tijd om te voetballen . Hopelijk kan ik het waarmaken voor me supportersπ€© succes iedereen
-
Go!!! @Carphunter79_NL
Een trouwe rob supporter hier -
@carphunter79_nl best lastig zo zonder al die oefenpotjes he
-
@zork-angels_nl jij mijn supporter ?? Supporters komen mij joinen. En gaan niet bij de concurentie lope klote ouwe vogeltjes vriend van me. Je kooideur staat nogsteeds open hier fredje toch
-
In Rob we trust
-
@andy-vanmechelen_nl mooie woorden Andy maar misschien een tip voor de volgende keer. Gewoon een oefenpotje spelen ipv ontslag nemen als het even niet loopt. Hoop je snel weer terug te zien in de groene zones van de KLwaar is onze beste opkomende manager gebleven manman. Andy toch
-
@carphunter79_nl die is een tijdje geleden weer neergedaald
-
@maricja_nl wat doe ik het slecht moet echt nog flink aan de bak.
-
@andy-vanmechelen_nl andy pikke baas. Sta je al bovenaan de ranking van KL1?
-
Hopelijk loopt Espanyol-Barcelona vanavond beter af. Als Luuk de Jong maar niet invalt vlak voor tijd...
-
@master-guido_nl het is idd niet leuker. Zonder was mooier maar het werkt ook niet. Hij scout totaal geen nationaliteit
-
@fc-legend-kyrill_nl tuurlijk, wat dacht je dan
-
Tijd voor een update (met een kleine verrassing erachteraan )
Standen per speeldag 12
-
Teamgroei per team per league
In het overzicht is te zien hoeveel de teams gegroeid zijn vanaf de eerste dag in de competitie en deze kan je vergelijken met de dezelfde teams uit de anders leagues.
Eerder deze week bedacht ik dit idee tijdens een babbeltje op een OSM Discord server, dus vandaag heb ik dat idee uitgewerkt.
Hopelijk vindt iedere deelnemer het een leuke toevoeging -
@maricja_nl Leuke toevoeging, interessant om te zie hoe andere managers aan hun team bouwen!
-
Oefenwedstrijd tegen gehad (KL4C), weet niet of het de bedoeling is om hier te melden maar bij deze
-
In KL2 ook een oefenpot tegen gehad van Barcelona.
-
Ja dat krijg je met dit weekend
-
Hier idem ! Hij speelde er zojuist ook eentje tegen mij.
-
@jaimysky_nl Ik zal de betreffende managers een pm sturen.
Uiteraard zal ik aan het einde van het seizoen de lijsten opvragen met oefenwedstrijden