Kanarifuglene: [KL] League
-
@andy-vanmechelen_nl andy pikke baas. Sta je al bovenaan de ranking van KL1?
-
Hopelijk loopt Espanyol-Barcelona vanavond beter af. Als Luuk de Jong maar niet invalt vlak voor tijd...
-
@master-guido_nl het is idd niet leuker. Zonder was mooier maar het werkt ook niet. Hij scout totaal geen nationaliteit
-
@fc-legend-kyrill_nl tuurlijk, wat dacht je dan
-
Tijd voor een update (met een kleine verrassing erachteraan )
Standen per speeldag 12
-
Teamgroei per team per league
In het overzicht is te zien hoeveel de teams gegroeid zijn vanaf de eerste dag in de competitie en deze kan je vergelijken met de dezelfde teams uit de anders leagues.
Eerder deze week bedacht ik dit idee tijdens een babbeltje op een OSM Discord server, dus vandaag heb ik dat idee uitgewerkt.
Hopelijk vindt iedere deelnemer het een leuke toevoeging -
@maricja_nl Leuke toevoeging, interessant om te zie hoe andere managers aan hun team bouwen!
-
Oefenwedstrijd tegen gehad (KL4C), weet niet of het de bedoeling is om hier te melden maar bij deze
-
In KL2 ook een oefenpot tegen gehad van Barcelona.
-
Ja dat krijg je met dit weekend
-
Hier idem ! Hij speelde er zojuist ook eentje tegen mij.
-
@jaimysky_nl Ik zal de betreffende managers een pm sturen.
Uiteraard zal ik aan het einde van het seizoen de lijsten opvragen met oefenwedstrijden
-
Alain Bendeler speelt een oefenwedstrijd tegen mij in KL.
-
@bjothur_nl Manager is op de hoogte gebracht en heeft per abuis inderdaad vandaag en gisteren enkele oefenwedstrijden gespeeld.
-
-
En ook een update van de teambouw
-
Geluk hoort erbij! Oefenpotten niet doen joh! Doe je jezelf te kort mee. Ik had wat hoger moeten staan als ik naar de statistieken kijk, maar goed so be it. De beteren komen vanzelf bovendrijven. Morgen mag je volle bak! Ik zet m zelden tot nooit, maar je hebt een BT
-
@ottieman123_nl
Trouwens je tegenstanders al 6x rood , waarvan 5x in de eerste helft en een heel onterechte overwinning tegen @maricja_NL in ronde 1. Ik ben misschien iets teveel van de statistiekenโฆ. Succes! Hopelijk morgen het geluk aan mijn kant -
@jordevjad_nl Shit happens helaas
Ik zal vast niet de enige zijn die het herkent. Beter zijn en dan toch verliezen, leuk is anders. Je kan het schuiven op (on)geluk, maar in sommige gevallen staat er gewoon een juiste tactiek, beter team of thuisvoordeel er tegenover.
Ach, het overkomt ons allemaal, denk ik. En dan vliegt er een attribuut door het huisDaarover gesproken, is het miss wel grappig om te delen.
Wat is de meest vieze nederlaag die je in het spel gehad hebt en wat deed je toen?
Ik heb gehoord dat er managers zijn die gaten in deuren hebben geslagen bijv Of een katten krabpaal door midden hebben geschopt -
Ben gestopt met kl omdat de toptaems verkopen op tl volop ,aankopen volop terwijl de kleintjes lijk ik met selta de vigo amper iets verkopen op tl en niks kunnen aankopen om te versterken,daardoor gaat je taem steeds de mist in ,komen spelers in geel en is plezante eraf, jaar schorsing neem ik er graag bij en kl nu opgedoekt voor altijd bij mij . mvg