Kanarifuglene: [KL] League
-
Jij verdiend echt een lintje voor je waardevolle inbreng op het forum!
Heb in tijden niet zo gelachen
Mvg!----------------->(ook een Michael van gerwen fan) -
@zork-angels_nl tleven is al schit genoeg dus lachen is gezond.mvg
-
@zork-angels_nl Of misschien een Mandy VanmeGelen fan? Mvg.
-
@wooper_nl
Dat zou ook heel goed kunnen!
Er is maar 1 iemand die hier antwoord op heeft en dat is de herr rudi...Mvg
-
Ik pleit wel voor dispensatie in de KL voor @Rudiclaeys_NL
Iedereen verdient een tweede kans....
mvg -
@dennis-hijkoop_nl Ik dank u . mvg
-
Thanks guys! Op naar volgend seizoen
-
@zork-angels_nl Wat bedoel je met dit aub. mvg
-
Het is toch zo als iemand in de KL ontslag neemt dat deze dan uitgesloten is? Ik had ook een middelmatig team maar ben er toch 8ste of 9de mee geworden terwijl de doelstelling ds13 of zoiets was. Want als er een uitzondering voor 1 gemaakt wordt waarom dan niet voor alle managers die ontslag hebben genomen? En dan zal je zien dat het komende seizoen er weer managers zijn die ontslag nemen omdat ze een kl*te doelstelling hebben gekregen.... de regels zijn bekend en als iemand dan ontslag neemt moet die de consequenties maar aanvaarden.
-
Ontslag is ontslag moet je maar even paar seizoenen vanop het bankje meekijken tot je schorsing erop zit
Met vriendelijke groeten
-
@rudiclaeys_nl gedraag je dan ook naar je leeftijd Rudi. Weet wel als mensen wat ouder worden ze meer gaan zeurenmaar toch mag ik je wel hoor
-
@carphunter79_nl top ,ik ook hoor
-
@jurgenferraz_nl ho ho ho
-
-
Iedereen kan wel eens een seizoen hebben dat niet lekker gaat en de resultaten de andere kant opvallen. Je kan niet altijd alles winnen en altijd maar bovenin staan.
Dan is zo'n seizoen even door de zure appel heen bijten en bij een volgende de schouders er weer onder zetten en voor revanche gaan.@the-beast94_NL en @JurgenFerraz_NL onderstrepen het dan ook. De regels zijn lang bekend. Ook voor de enquête werd ontslag niet op prijs gesteld. Regels zijn regels en als er voor 1 een uitzondering gemaakt wordt, moet dat voor iedereen gelden. En dan maken we onze eigen KL-regels teniet. Wat voor waarde hebben de regels dan nog als we ze ook niet naleven?
Iedere speler is gelijk en voor iedereen gelden dezelfde regels, of het nou leeftijd, geslacht, kwaliteit etc is -
Vergeet je niet op te geven voor het volgende seizoen.
Stemmen voor de KL4 (en evt KL5) leagues is nog mogelijk, zolang de inschrijving loopt.
https://forms.gle/ymZ2sL4bC17Va5pj6 -
De indelingen en loting zullen volgen
-
Ik ben nog bezig met de loting en indelingen maar ik kan alvast verklappen dat we dit seizoen weer KL5 hebben
-
Hierbij de indelingen van de leagues
*(dus nog niet de loting) -
Voor informatie over de KL, regels en puntentelling, zie KL sticky topic
Op deze manier hoeft men niet het hele KL topic door te zoeken en is het snel bij de handOpgelet !!
Zorg dat je bekend bent met de regels :).
Bij ontslag volgt er uitsluiting!!Bij onduidelijkheden en/of vragen, stuur mij gerust een berichtje of stel de vraag in het topic