Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl
Bedankt voor de tussenstand, Maris!
Ik wil nog een overtreding melden, de manager vergucht van KL 5B is nu al 9 dagen inactief. -
dit is inderdaad een regel in de kl5a hebben we er ook twee de eerste is mixtrix_4 [e8c9b0d6-c13d-4ce8-97c2-35605f11c90c-image.png](Request Entity Too Large) ![alt text] en 5tijn04 ![cc5a158b-1397-4bc6-95ec-4c6a2c54a643-image.png](Request Entity Too Large) allebei deze managers zijn al meer dan 48 uur niet actief in de kl5a
-
@niekpro2005_60_nl nou ik zie dat de afbeeldingen er niet in staan , maakt mij persoonlijk niet zoveel uit maar ik dacht omdat het in de regels staat geef ik het even door
-
Ik heb even een blik geworpen in de leagues en beide managers heb ik nu rood gemarkeerd voor inactiviteit.
Thanks voor het doorgeven
-
@niekpro2005_60_nl 48u zou nog kunnen, toch? Als iets ernstigs gebeurd is of drukte
-
@mrauto_nl ik heb de regels niet bedacht he , morgen een zware dag voor jou als de tegenstander zo bekijk
-
Vanavond weer een update van de sheets (met alle crews erbij)
Zorg ervoor dat je er goed op staat -
@mrauto_nl Daar is in de regels rekening mee gehouden. Ze worden mede doordat er eea gebeurd kan zijn, daarom ook niet uitgezonderd voor het volgende seizoen.
Enkel wanneer het 3x is voor gekomen na de eerste inactieve melding, zal er een schorsing volgen. Het kan zeker voorkomen dat het hoofd er niet naar staat om in te stellen en dat begrip is er zeker. Echter als het in meerdere seizoenen volgt, zal de manager wel bij zichzelf moeten nagaan of het verstandig is te spelen als de situatie niet helemaal lekker is en is het misschien beter om even geen verplichtingen te hebben (zoals het instellen van een team op een bepaalde tijd)
Je kan een verdere toelichting hier ook terug lezen
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/4763/kanarifuglene-kl-league/5018?page=251 -
-
Gaat nog niet zo lekker, verkoop ook niks en ieder ander wel.
mvg
-
@pauldiola_nl Miss kan transfermadness dit weekend je weer een zetje in de goede richting geven? Ik zal niet ontkennen dat ik een dergelijk zetje kan gebruiken
-
Zal wat oefenwedstrijden spelen zodat andere mij kunnen inhalen
mvg Ottieman123
-
@dennis-hijkoop_nl haha zal thijn wel blij mee zijn denk ik
-
@dennis-hijkoop_nl ik zeg doen.
-
Nog ff een standje, voordat transfermadness bij sommigen roet in het eten gaat gooien
-
@maricja_nl Bij KL5A zijn er wat rommelingen, nummer 5 heeft meer punten dan nummer 4, nummer nummer 7 meer dan nummer 6 en zo loopt het nog wel effe door, Denk dat je die per ongeluk door elkaar gehaald hebt
-
-
https://share.icloud.com/photos/0fdvIPv8f3o65XFitm2cty0Xg
OVERTREDING! Nu net tegen mij oefenwedstrijd door
Manager; _JIMCARREY
Team; flamengo
KL 5B -
This post is deleted!
-
This post is deleted!