Kanarifuglene: [KL] League
-
Voor iedere KL, zoeken wij altijd een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 14 juni tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Uiteraard ben ik online tijdens de start, dus het is ook mogelijk om begeleiding te krijgen bij het aanmaken van de league
Conform de uitslagen van de enquête, zal het inschrijven voor moderators iets anders gaan dan managers in het verleden gewend zijn. Managers die interesse hebben om de league aan te maken, kunnen zich inschrijven bij de league waar ze ingedeeld zijn.Wanneer een manager de enige in zijn/haar league is, dan zal hij/zij automatisch de moderator zijn.
Zijn er meerdere gegadigden, dan zal er een loting komen.
Wanneer een league geen aanmeldingen heeft, zal er uit alle managers in de league een moderator geloot worden.Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 13 juni, 20:00 uur
Daarna zal er aansluitend de aanwijzing en loting van de moderators plaatsvinden.Inschrijven kan door onderstaande post te kopiëren en aan te vullen, te reageren in het topic of mij een pm te sturen
Moderators
KL1: Dennis Hijkoop, Vundezz
KL2: Jaimysky
KL3A: Bjorn2321
KL3B: 3lPr0fess0r
KL4A: Maricja, A touch of magic
KL4B:
KL4C: -
@maricja_nl ik krijg net te horen dat Achmedali7 graag nog meedoet
-
@niekpro2005_60_nl Awesome!
Ik zal hem opnemen in mijn pm lijst. Hij krijgt van mij een bericht omtrent zijn league en team
-
@maricja_nl ik kan wel KL3A doen, maar wel ff instructie nodig
-
@bjorn2321_nl Instructie is geen probleem
Iedere moderator zal deze ontvangen, ervaren of niet.
Daarnaast ben ik tijdens de start ook online, zodat moderators direct hulp kunnen krijgen bij vragen en/of twijfels. -
Nog 20 minuten tot de loting
-
@maricja_nl spannend hoor, Volgen er binnenkort ook aangepaste Doelstellingen net zoals vorige KL of hanteren we die van osm zelf ?
-
@maricja_nl
Hi, mocht je nog een plekje over hebben, dan wil toch wel meedoen
Ik wilde namelijk een pauze houden, maar ik zie nu dat na dit seizoen er sowieso een pauze komt -
Ik kan wel KL2 aanmaken indien gewenst.
-
@mr-lok_nl Ik ga dit nog even fixen voor je, nadat ik de moderators heb geloot
-
@master-of-puppets_nl_nl Dankje @jaimysky_NL heeft zich ook beschikbaar gesteld, dus een must is het niet meer.
-
Moderators KL
Hierbij de moderators van de KL league voor dit seizoen.
Daar waar meerdere managers graag wilden of waar geen moderator voor is aangemeld, zal er geloot wordenKL1
https://chooserandom.com/item/ec8e5c8f-f957-49d1-ba72-29619b2e9b71KL2
@jaimysky_NLKL3A
@Bjorn2321_NLKL3B
@3LPr0fess0r_NLKL4A
https://chooserandom.com/item/f49d6d43-5b8a-4041-877f-e563fc5372ccKL4B
https://chooserandom.com/item/95ac5fbd-7272-4978-883c-d1d10fc95a52KL4C
https://chooserandom.com/item/3b693699-b1bf-4ea2-9233-7403d1794a74 -
Wijzigingen
Er hebben nog enkele managers aangemeld en er heeft door een tijdige afmelding nog een verschuiving plaats gevonden.
KL3B
In KL3B zal @buen-entrenador_NL het team innemen van LjibbesiccoKL4B
In KL4B neemt @achmedali7_NL de plek in van de eerste reserve (Res 1: Team nummer 20 -> Norwich City)KL4C
In KL4C neemt @mr-lok_nl het team in van de tweede reserve (Res 2: Team nummer 12 -> West Ham United)Note: De namen van de managers zijn al verwerkt bij de league indelingen
ER ZIJN NOG 4 PLEKKEN OVER
-
HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN
-
Zoals gebruikelijk, zal ieder manager een pm ontvangen met zijn/haar team
-
Moderators ontvangen een instructie voor het aanmaken van de league via pm en/of whatsapp (laatste si alleen mogelijk indien nummers bekend)
-
Transfers tussen teams in de leagues onderling is NIET TOEGESTAAN
-
Oefenwedstrijden zijn eveneens NIET TOEGESTAAN
-
DS-sheet zal gedeeld worden voor de eerste wedstrijd gestart is
-
Het KL topic is vrij voor iedereen om te praten, discussiëren en delen van KL meningen, resultaten etc.
Maar wees wel een beetje lief voor elkaar -
Vragen en/of opmerkingen mogen in het topic, maar via een pm mag het ook
-
-
Pm's volgen nog, maar hierbij deel ik mijn overzicht iig
-
Ik sprak met mijn crew lid TaktikFüchse en hij bevestigde dat KL 4B tijdens de rust van de Nations Cup wedstrijd Duitsland - Italië zal worden gecreëerd. Veel succes iedereen!
-
MEDEDELING KL1
Wegens omstandigheden, zal KL1 over ongeveer 10 à 15 minuten worden aangemaakt door @Vundezz_NL
-
Hi allen!!
Met de vele berichten en vragen die ik heb ontvangen gedurende vorig KL seizoen, mag ik opmaken dat de KL FAVORITES erg gemist zijn. Is altijd erg leuk om mee te krijgen dat mensen een nieuw idee toch wel erg leuk vinden
Dus bij deze, terug van weggeweest
https://forms.gle/KdPjDTy7jEXVsbci6Spelregels:
-
Stem op je 5 favoriete managers per KL league, waarvan jij denkt dat zij grote kans maken om promotie te pakken of (in het geval van KL1) de sheet kunnen winnen.
-
Stemmen kan tot en met dinsdag 21 juni, 23:59, waarna de resultaten op woensdag 22 juni zullen worden gedeeld.
Dus geef jouw favorieten door en geef ze extra vleugels en een tikkie meer motivatie om ze naar de top te helpen
Succes!!!
-
-
@maricja_nl mag je op jezelf stemmen? (Ik vraag dit voor de beste manager van OSM)
-
Wat is dit voor spel gister in de competitie gegaan 4 spelers op de TL gezet en nog steeds 0,0 verkocht dat kan toch niet en de rest verkoopt lekker dit moet echt aangepast worden niet alleen hier overal dit slaat gewoon echt nergens op
En het zijn gewoon spelers met een waarde van 5 mil of 7 mil