Kanarifuglene: [KL] League
-
@the-beast94_nl Begin dan maar met die absurte regels aan te passen .mvg
-
@rudiclaeys_nl dit is meer een aanmoediging dan een vraag he.
-
@rudiclaeys_nl kritiek geven is altijd makkelijk als je zelf geen inbreng hebt. Geeft dan op zijn minst aan hoe men het beter kan doen.
Als je eens een maand met deze mensen (die de beste bedoelingen hebben) meeloopt en gaat kijken naar de tijd en moeite die ze erin steken, denk ik dat je dit soort commentaar wel voor je houdt. Mvg -
Wat betreft die nieuwe en hopelijk slechts zéér tijdelijke actiepakketjes waarmee je 6 ipv 4 spelers op de TL kunt zetten:
Wij zijn van plan om dit dus NIET toe te staan in de KL Leagues.
Hoe we het gaan inkleden qua controle/evt straffen etc zijn we nog niet uit. Maar we hopen dat jullie zónder dit soort betaalpakketjes in de KL blijven spelen.
En wie weet is deze GB actie een eenmalig iets en hebben we er uiteindelijk helemaal niets mee te maken.Meningen, ideeën zijn altijd welkom
-
@frits-van-turenhout_nl
Spelers van managers kopen terug invoeren
Soms vergeet je je scout en ben je genoodzaakt om dat toch te doen. Halfweg staat de transferlijst toch vol met spelers van managers en nergens een betaalbare speler meer op.
Deze regel kwam ze door samenspel tussen crews dat weet ik maar soms koop je liever een speler van een andere manager dan iemand op een verkeerde positie te zetten. -
@l0quico_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@frits-van-turenhout_nl
Spelers van managers kopen terug invoeren
Soms vergeet je je scout en ben je genoodzaakt om dat toch te doen. Halfweg staat de transferlijst toch vol met spelers van managers en nergens een betaalbare speler meer op.
Deze regel kwam ze door samenspel tussen crews dat weet ik maar soms koop je liever een speler van een andere manager dan iemand op een verkeerde positie te zetten.Deze regel / afspraak gaat voorlopig niet veranderd worden. Juist die onderlinge transfers zorgden voor een hoop gedoe en kunstmatige ongewenste geldstromen. Dat is nu verleden tijd gelukkig.
Onderdeel van het managen is juist het zorgen voor en onderhouden van je selectie. Je scout is een hulpmiddel, maak daar op de juiste manier gebruik van. -
Zie Inschrijftopic om jr aan te melden voor komend seizoen!!
We gaan naar Frankrijk
Deadline aanmeldingen 26 augustus
Start di 30 augustus. -
Hierbij de eindstanden! Toch nog een aantal oefenwedstrijden gespeeld. Deze oefenwedstrijden hebben niet direct effect gehad op promoties/degradaties.
30 augustus mogen we weer!
-
Gefeliciteerd aan alle managers met een mooi seizoen!!
ZIE INSCHRIJFTOPIC VOOR KOMEND SEIZOEN! (sticky, gemaakt).
Let op, nog 2 weken de tijd om je aan/af te melden. Wacht niet te lang, regel het gewoon. Des te beter kunnen wij eea vast voorbereiden.
-
@jaimysky_nl IK HEB HET OVER 1 JAAR SCHORSING ALS JE STOPT ? ABSURDE MAATREGEL DIT. MVG
-
@rudiclaeys_nl Rudi, altijd maar hetzelfde liedje, het begint serieus irritant te worden! Ga je nu onder elke opmerking van anderen lopen roepen dat het onterecht was of dat de regels moeten aangepast worden?
Je schorsing is meer dan terecht. Iedereen zou eens ontslag moeten nemen die een paar dagen niet verkoopt zonder enige consequenties, hoe eerlijk zou dat zijn tegenover anderen om telkens tegen een CPU te moeten spelen?
Stop dus met die zever want het brengt toch niks op.
-
Volgt er nog eens een tussentijds klassement van de jaarranking?
-
@wooper_nl Ik vind ook dat de regels aangepast moeten worden. Minimaal 2 jaar schorsing bij ontslag. Klagen op het forum: 3 jaar schorsing.
-
@rudiclaeys_nl Rudy for president!! Mvg
-
Over precies 1 week sluit de inschrijving voor komend seizoen!
Check het Inschrijftopic voor details en vergeet je niet aan te melden!!
-
Ik wil me ook nog eens opgeven. Dank.
-
@furrax_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik wil me ook nog eens opgeven. Dank.
Leuk dat je weer meedoet! Schrijf jezelf even in dan in het daarvoor bestemde topic.
-
Volgens mijn gegevens zou ik mijn straf uitgezeten hebben van 1 jaar, datum was denk ik 11-05-2021 van schorsing en heb ik weer recht op deelname denk ik.mvg
-
@rudiclaeys_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ben gestopt met kl omdat de toptaems verkopen op tl volop ,aankopen volop terwijl de kleintjes lijk ik met selta de vigo amper iets verkopen op tl en niks kunnen aankopen om te versterken,daardoor gaat je taem steeds de mist in ,komen spelers in geel en is plezante eraf, jaar schorsing neem ik er graag bij en kl nu opgedoekt voor altijd bij mij . mvg
Deze is van feb/mrt dit jaar.
Dus als je weer wilt gaat meedoen met de KL, kom dan in feb 2023 nog een keertje langs. Dan zullen we als organisatie kijken naar de mogelijkheden. -
@frits-van-turenhout_nl laat maar zitten beste ,,kl dood en begraven.mvg