Kanarifuglene: [KL] League
-
@RAWstyler_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Heeft iemand in de KL2 interesse in een prutser voor de waarde? Heb dramatisch verkocht en heb nog 1 uur de tijd om een spelertje uit de scout te plukken. Heb Kawashima voor de waarde gelist, bieden op een andere speler met een waarde van 1.5 - 2 miljoen maar uiteraard ook gewoon
nou dat kan echt niet hoor, dat vinden ze bij KL maar vreemd als je dat doet
-
@RAWstyler_NL gewoon lekker duur verkopen joh
-
@brugesboy_1990_NL Thanks. Jij ook!
-
huuuhhhh wtf bij mij stond er volgende wedstrijd nog 30 uur ofzo en opeens al gespeeld, klasse een 451 met maar 3 middenvelders :face_palm_tone4:
-
4 spelers verkocht en meteen meer dan 50m in kas! Trouwens er ontbreekt een manager in onze competitie? Kan dat?
-
@Furrax_NL
Ik zie het inderdaad. Manager Joranveha had zich opgegeven, maar heeft sinds 5 april niet meer ingelogd op OSM. Dit is dus de ontbrekende manager in KL3B.
-
@Furrax_NL Je weet wat ze zeggen over opscheppers!
-
@FC-Eddie_NL heb hem inmiddels vervangen ;)!
-
De sheets komen morgenavond! Ik zal dan weer een downloadlinkje droppen zodat degene die de stand graag willen bijhouden dat ook kunnen doen!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL we hebben ook maar 19 managers in KL2
-
@Glennevire_NL
Komt hierdoor denk ik:@xch13fxx_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik join de KL2 2 dagen later (voordeel voor iedereen)
Ivm bijna Europa vol en die competitie is bijna klaardus niet denken dat ik niet meedoe ofzo
-
@Sir-Heyvaert_NL
Ah nee sorry, die zit er al in -
@Sir-Heyvaert_NL geen probleem
-
@Glennevire_NL Even Erwin ingemaakt!
-
@Furrax_NL Hoe was je eerste speeldag?
-
@MartijnFC_NL Moet dat nu?
-
@RAWstyler_NL jij bent goed man. Jouw ranking is verradelijk sneaky. Geen wonder dat LFS weer loopt in CC....
-
@The-best-manager-in-the-world_NL ik zal de sheet in mijn eigen KL3A weer bijhouden.
Hoop dat ik ondanks een DS4 het beter doe dan de vorige keer...in ieder geval een goed begin -
@Glennevire_NL
Bedankt, maar dat is wat te veel eer. Heb deze competitie de eerste 3 potjes gewonnen met een saaie 4-2-3-1 bij gebrek aan goede spelers. Dat zegt nog weinig natuurlijk.
Die ranking moet je ook niet al te serieus nemen, een ranking zegt weinig over de sterkte van een manager natuurlijk. Veel MP pakken in een competitie met noobs kan iedereen. Ik heb zelf, net als veel andere managers, ook een tijd niet gespeeld op mijn HA na de overgang naar 3.0. In de CC draai ik ook helemaal niet zo geweldig dus daar zal ik ook zeker niet de credits voor opeisen.
-
@RAWstyler_NL het is anders wel een killer taktiek die saaie 4231. Hoe je in speelronde 1 bij Marseille won met 14vs4 schoten, is lethal. En dan thuis van Monaco en uit bij mij...is niet t makkelijkste schema. Graag gedaan. Verhaal van je HA snap ik wel; ik vind t ook minder leuk op 3.0 met Noobs omdat uitnodigen nu zo kut is. Had 5 maanden geleden gedacht per 1 april top 100 te zijn maar zit nu rond 290/300. Speel nu een Noob competitie in Sudan maar ga hierna door met onze crewcompetitie op HA..
Misschien ! Is je invloed minder in CC maar jullie "verzameling LFS aanwinsten van oud andere crews is wel amper nog in degradatie nood" En je bent toch een van de 4 team spelers.