Kanarifuglene: [KL] League
-
@Furrax_NL Sporting Charleroi
-
@Glennevire_NL Is er geen fout gemaakt? Er is nergens geen '9' te vinden.
-
@Furrax_NL Je hebt inderdaad Charleroi
-
The best manager in the world_NLreplied to Hans016_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@Hans016_NL Ik zie het! Nog een foutje
Dat is gelukkig ook wel de enige fout nog. Ik zal ervoor zorgen dat hij uitgenodigd gaat worden. Hij krijgt dan de vrije plek in 3A
-
@Furrax_NL nee er is een 9 schat, je kijkt niet goed.
-
Ik heb nog een foutje gemaakt zie ik. Genious18 heb ik perongeluk ook ingedeeld in KL2, maar dit is niet de bedoeling. Aangezien Pepcoachie de eerstvolgende was die zou promoveren, neemt hij de plek van Genious18 in de KL2 over. Dit betekent dat er nog 1 vrije plek is in de KL3A als KVC Westerlo. De andere vrije plek is inmiddels ingenomen door Velvet
-
@Silvester-J_NL Geen probleem. Het moet wel eerlijk gaan hè. Levert je nu toch een plek in KL1 op
-
Correctie Loting KL2
-
@maricja_NL en ik mis ze letterlijk op een haar na..
-
Correctie Loting 3A
-
@Hans016_NL een extra uitvaller was uiteraard ook leuk geweest voor jou. Dan zien we jou volgend seizoen wel in KL1.
-
KL1 is up!
-
@coachmaster7_NL heb aanvraag gedaan voor KL2
-
Iedereen krijgt om .48 een invite voor KL2
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Betekent dit dat ik PSG heb geloot?
-
@lunatics5314_NL dat klopt!
-
Mededeling aan allen: Gewoon de cijfers koppelen!
-
KL3B is ook up
Er is nog 1 plek vrij in KL3A en 1 plek vrij in KL3B (er zat daar een .com gebruiker tussen =/)
Mocht je in 1 van de twee competities mee willen spelen, laat het me dan weten!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
KL3B is ook up
Er is nog 1 plek vrij in KL3A en 1 plek vrij in KL3B (er zat daar een .com gebruiker tussen =/)
Mocht je in 1 van de twee competities mee willen spelen, laat het me dan weten!
De manager die Genk had geloot? Aan de naam alleen al, zie je dat dit geen NL speler is
-
Belangrijk
- Voor 0:00 geen transfers!
- Gedurende het hele seizoen geen oefenpotjes!