Kanarifuglene: [KL] League
-
Hoppaaaa, een hele mooie start zo
-
Mag dit de eindstand zijn ajb???
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Beetje kinderachtig om daadwerkelijk elke transfer onder de loep te nemen. Ik weet zeker dat als dit niet tussen twee crewgenoten was gebeurd, ik je er niet over zou hebben gehoord. Beetje stemmingsmakerij dit, als je het mij vraagt.
Als het aan jou ligt moeten we zeker alle transfers tussen managers onderling maar gaan verbieden in de KL...
-
@jonesy_NL Ik zal even een sheet zoeken die geschikt is voor Spanje (20 teams) en dan deel ik hem op het forum.
-
1 winst 3 gelijk voor als nog. Maar die gelijk waren wel Sevilla uit 1-1 Villareal 0-0 en Celta uit 0-0 twee DS4 en één DS7 dus ben best tevreden.
-
@Reidar-Vågnes_NL Ahja ik hou mn mond nu wel hoor
-
Ben zwaar teleurgesteld tot nog toe. Nog nooit zo slecht een competitie begonnen in mn OSM carriere
-
@medard-sonneville_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ben zwaar teleurgesteld tot nog toe. Nog nooit zo slecht een competitie begonnen in mn OSM carriere
RT
-
Kolo Touré nu beschikbaar in de KL1 voor een spotprijs van slechts 10 miljoen euro. Wie maakt mij los, ik kan het geld goed gebruiken om mijn scout terug te halen!
-
Het gaat best aardig, maar eens zien of ik dat kan volhouden
-
Steal, Steal, Steal, Steal Lalalala! Zit nog niet bepaald mee zeg... :frowning2:
-
KL1 bouwschema
-
Hulde! De KL leageu bestaan nog.
-
@Nicolas-Joy_NL gelukkig wel
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Nicolas-Joy_NL gelukkig wel
Ben je alweer op weg naar KL1?
-
Tis alleen nog even afwachten of de definitieve jaarlijst van 2016 nog gaat komen... :angel_tone2:
-
@Nicolas-Joy_NL ik doe m'n best. Vorig seizoen was het dichtbij.
-
@Braamsie-_NL Zit in de pijplijn, verwacht hem voor het einde van de week te kunnen presenteren. Maar ik kan alvast verklappen dat jij je eerste plaats hebt vastgehouden.
-
@Petter-Inge-Skjølberg_NL Hahahaha pfffffiiiiieeeeeuuuuwwwww! Maar ben vooral benieuwd naar de rest vd top10, zat enorm dicht op elkaar.
-
Iemand interesse in Embolo (93 rated 19 jaar)? Mag weg voor 1.5 a 1.6x de waarde. Zit een beetje in spelersnood op de overige linies dus sla je slag zou ik zeggen