Kanarifuglene: [KL] League
-
@BolaBranca_NL67 said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jonesy_NL Dan heb je nog de discussie qua competities m.b.t. teamwaarden
In de kleinere competities waar tw korter bij elkaar ligt bedoel je?
-
@jonesy_NL Juist andersom... maar verkeerde topic hahaha
-
Update, inschrijving laat ik nog een dag open staan. Morgen komt voor 20:00 de loting, en de invites komen tussen 21:00 en 21:30
-
Overigens zijn we ook bezig met de sheet. Of er een verandering gaat komen laten we zo snel mogelijk weten
-
@jonesy_NL Kingmostan heeft daar sowieso NIKS te zoeken want die heeft max 1/4e van het seizoen meegespeeld
-
@The-best-manager-in-the-world_NL hebbem we al wel een competitie gekozen?
-
Morgen kan ook hoor van mij part
-
Het land voor KL1, KL2, en hopelijk KL3 is bekend: Italia!
Morgen volgt de loting en de aanmaak!
-
lage ds mss in t voordeel qua doelstelling maar doe mij milan maar , hoef ik iig niet als een gek op zoek naar een keeper haha
-
Indeling KL Seizoen 4
Sidenote 1: @rassrass_NL heb ik 1 seizoen uitgesloten wegens inactiviteit vorig seizoen.
Sidenote 2: KL3 speelt helaas niet in Italie. Ik kon vanwege de vele uitschrijvingen helaas niet een KL4 vormen. In plaats daarvan speelt KL3 in Engeland 2!
-
- Omdat KL3 al 24 man heeft en er dus geen LFS Mod bij kan zoek ik per direct een moderator voor KL3! PM me voor extra informatie!
HIERDOOR VERPLAATST DE LOTING EN START OOK NAAR MORGEN (1juni)!
-
Enkel KL3 of alle competities ?
-
@Hans016_NL KL3 zal 24 man in Engeland 2 worden
-
Engeland 2e lijkt me ook nog tof maar competitie zal wel veel langer duren dan KL 1 en 2 dat is het nadeel
-
@maxides_NL klopt, maar na dit KL seizoen gaat de KL een zomerperiode tegemoet, dus die uitloop kan in dit geval prima! Ik zie dit niet als een meermalige oplossing
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Oke dat wist ik niet. Word er dan na deze competitie niet meer gespeeld even tot september. Overigens wel een goede oplossing van KL 3, je kon niets anders doen
-
@The-best-manager-in-the-world_NL ik bedoelde of enkel KL3 morgen begint of alle competities..
-
Algemene Regels KL
-
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
-
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
-
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
-
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
-
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
-
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing.
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting The Best Manager in the World
-
-
@Hans016_NL alle 3 beginnen morgen
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Kan alleen iemand zijn dus die al KL3 speelt