Kanarifuglene: [KL] League
-
@Glennevire_NL dat klopt! Ik ben hiermee al druk bezig
-
@The-best-manager-in-the-world_NL succes maat
-
Op Pagina 51 staat alle relevante informatie over seizoen 4 <<<
-
@Macca0737_NL Zal moderator worden van de KL3. Hij zal morgen de competitie aanmaken en de invites versturen.
Ik meld me morgen met de loting en dan tussen 21:00 en 21:30 zullen de invites komen!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Hi mate,
Ik heb geen gratis account. Ik kom op 3 juni in de competitie. Zou dit probleem? for >> KL 3 -
@mrtgll33-test_NL geen probleem. Mis je wat van de VB :), maar geen wedstrijden
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Sorry voor de VB bedankt voor het antwoord
-
LOTING KL3 (COMBINEER NUMMERS)
-
LOTING KL2
-
LOTING KL1
-
Moderators voor seizoen 4
KL1: @maricja_NL
KL2: The best manager in te world
KL3: @Macca0737_NL -
Vanavond tussen 21:00 en 21:30 komen de invites! Als je vragen hebt gelieve mij een bericht te sturen ;)!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL hartelijk bedankt!
-
shit, nu moet ik wel 433 spelen met Inter. Na mijn hele relaas over hoge ds die laf 451 spelen
-
Hangt van de teamwaardes af. Italie moet hopelijk nog wel een tijdje goed gaan met 433
Wel vette loting. 2 maanden terug voor het eerst kl3 ingestapt en nu het het topteam in kl1. Enige jammere is dat ik door deze loting nu niet meer alle 3 de sheets op rij kan winnen maar dat mag de pret niet drukken.
-
jak, Bologna
-
@Sir-Heyvaert_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
jak, Bologna
Waarom vind je Bologna niet goed? Ik ben er nl. best tevreden mee.
-
Torino Iig Belotti en Hart jeej
-
- minste teamwaarde van de DS12'en
- enkel bejaarde keepers
- voorbije seizoenen heb ik heel zwak gepresteerd met DS10-12 ploegen, laatste seizoen met DS5 viel goed mee. ik wou ofwel terug rond DS5 ofwel DS16
- geen enkele speler van de startploeg die het houden waard is (mss Donsah). ok dit zullen wel veel ploegen hebben maar toch
jak dus
waarom tevreden met Bologna?
-
DS12. Verder had ik eigenlijk nog niet gekeken