DE oplossing voor het klimaat probleem
-
Ja. Bedankt voor het taggen.
De oplossing voor het klimaatprobleem is een eenkindpolitiek in heel Azië en Afrika. Per direct. We zijn namelijk OVERBEVOLKT en dat is HET grote probleem van deze aarde. Het is een gigantisch taboe in de politiek.
Maar er zijn in de wereld natuurlijk nog veel grotere problemen dan klimaatverandering. Voornamelijk het uitsterven van diversie diersoorten en zelfs hele ecosystemen door toedoen van de mens. Doordat de mens meer ruimte nodig heeft en de wereld steeds verder verkracht.
De oplossing daarvan is ruimte teruggeven aan de natuur. Gewoon ruimte teruggeven. En er verder niet mee bemoeien. De natuur z'n gang laten gaan. Niet controleren, niet ingrijpen. Maar omdat de wereld ontwikkelt, heeft de mens steeds meer ruimte nodig. Of nee, toe-eigent de mens steeds meer ruimte omdat de mens als de mens wil leven. Eenkindpolitiek in heel Azië en Afrika zal dit probleem verhelpen.
De mens geeft ruimte terug aan de natuur, de natuur kan zich dan herstellen en zo lost het probleem van klimaatverandering zichzelf automatisch op.
-
@L-R-van-kessel_NL said in DE oplossing voor het klimaat probleem:
Reduceren van de aardbewoners en het inperken van de geboortecijfers.
Het variabele gedeelte van de klimaatproblemen (zover die er zijn) komt door de aanwezigheid van de mens en bijbehorend gedrag. Hierbij doel ik niet op de opwarming welke word veroorzaakt door de afstand van de aarde naar de zon en de bijbehorende zonneactiviteit.
Als er op Chinese wijze een beperking van maximaal 1 kind per gezin/persoon op de wereld gezet mag worden met aanvulling van een toelatingsexamen waarin gekeken word of de toekomstige ouders überhaupt capabel zijn om een gezond kind op de wereld te zetten in de juiste omstandigheden.
Slaag je niet, geen mogelijkheid tot voortplanting ter bescherming van de maatschappij, de planeet en de ongeboren vrucht.De problemen welke hiermee worden opgelost zijn:
- Woningentekort
- Voedseltekort
- Fileproblemen
- Armoede
- Co2 uitstoot geblaat door links
- Zorgpersoneel is in mindere mate nodig
- Minder volle klassen bij het onderwijs
Minder mensen houd in dat er minder woningen nodig zijn.
Minder mensen houd in dat er minder verkeer is waardoor er minder files zijn.
Minder mensen houd in dat er minder voedsel geproduceerd dient te worden, waardoor wij allemaal kunnen blijven genieten van vlees,vis,kip en overige.
C02 geneuzel word lager, minder mensen is minder uitstoot .
Armoede, doordat de incapabele zich niet kunnen voortplanten hoeven er eindelijk GEEN kinderen meer in armoede op te groeien.
Nu zie je voornamelijk dat Priscilla & Jeffrey een kind baren dat ze Jayden(Of een nog ergere verbastering hierop) ter wereld zetten waarbij Priscilla stevig doorrookt en RedBull drinkt tijdens de zwangerschap. Jayden word geboren met tal van afwijkingen en gedragsproblemen. Vaak hebben deze types ook nog een Stafford met de naam Diesel (of iets wat erop lijkt). Hebben de ouders een IQ (van bij elkaar opgeteld) gelijk aan die van Bonny St. Claire, ziet de arbeidscarriere er alles behalve rooskleurig uit met losse contracten en regelmatig WW..Jayden presteert ook niks, heeft geen goed voorbeeld van ouders..raakt op jonge leeftijd in aanraking met soortgenoten die niet anders besluiten dan de hele dag te blowen & chillen..vervolgens herhaalt bovenstaande vicieuze circel zich wanneer Jayden rond zijn 16e een Alisha-Chaquintala tegenkomt en zich daar weer mee voorplant..Welkom in de circel des maatschappij vernietiging.Kortom : Minder mensen, minder problemen en een mooiere wereld.
Hierin kan Nederland wel het wereldvoorbeeld worden voor de oplossing.Hoe zien jullie dit?
Bravo, jij snapt het! Je benoemt alleen nergens het probleem van door mensen veroorzaakte dierenleed. Maar jouw reactie is een goede aanvulling op die van mij.
-
Helaas is het idee van eenkindpolitiek of castratie of sterilisatie niet realistisch. Nee, ondanks dat ik als (potentiële) PVV'er er zwaar tegen ben, zou het de wereld toch zoveel goed dan als we meer geld steken in ontwikkelingshulp, en we arme mensen opnemen in ons rijke westen, zodat ook alle arme landen in de wereld snel fase 3 of 4, of nog beter: fase 4 of 5 (afhankelijk van of je fase 2a en 2b gebruikt of niet) van het demografisch transitiemodel kunnen bereiken. Daarmee zal de wereldbevolking op den duur afnemen en, ook heel belangrijk, gaan mensen dichter bij elkaar wonen. Dat is belangrijk om natuur de ruimte te geven.
-
Ik las toevallig in de Trouw donderdag nog drie definities van natuur:
- Lekkere kibbeling (Thierry Baudet)
- Heel veel ganzen (Barry Madlener)
- Een mooi akkerveld in bloei (Henk Bleker)
Mijn defintie van natuur is in dit geval alles buiten de mensenmaatschappij. En ja, ook die boom in jouw straat.
-
@L-R-van-kessel_NL die een klimaat topic opent. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
-
Mijn mening over klimaat is dat het heel belangrijk is maar ik wil er niets voor opofferen
-
@l0rdShishio_NL said in DE oplossing voor het klimaat probleem:
Mijn mening over klimaat is dat het heel belangrijk is maar ik wil er niets voor opofferen
Dan is het voor jou dus niet belangrijk, mafkees.
-
Vandaag weer een mooi stukje waaruit blijkt dat GL 0 om het klimaat geeft ; GL wil datt kleine kinderen 3 dagen per week kosteloos naar het kinderdag verblijf kunnen.
Hiermee stimuleert GL de reproductie van de Nederlandse inwoners, daar waar elk extra mensch zorgt voor meer uitstoot en bijdrage aan het klimaatprobleem aldus de marketingafdeling van het klimaatprobleem.. -
@L-R-van-kessel_NL oh dat vind ik wel een goed idee eigenlijk. Ik geloof niet dat je kinderen krijgen hiermee stimuleert maar je stimuleert wel om te werken aangezien er minimumeis van 4 dagen van beide ouders verplicht bij is.
-
Nee, het is echt een slecht idee.
-
Maar wat vind je van mijn idee, @L-R-van-kessel_NL ?
-
'ns Kijken hoor. Heb ik eigenlijk wel een idee geopperd? Ik weet niet meer wat ik allemaal heb getypt.
Ik weet nog wel dat wat ik heb getypt misschien niet helemaal intelligent overkomt en zeker niet realistisch is, maar het is wel dé manier om de problemen op aarde op te lossen. Stel gerust vragen als je die hebt, dan kan ik nog meer uitleggen. Ik heb mijn bovenstaande berichten effe snel en kort getypt.
-
Ondanks de voordelen ben ik hier niet mee eens om een '1 kind politiek' aan te schaffen.
Er zijn genoeg andere oplossingen die ik kan benoemen:Extra windmolens overal waar er plek is en/Of extra zonnepanelen plaatsen op huizen etc.
Door meer gebruik te maken van groene energie kunnen er wat kerncentrales dicht.Subsidie op elektrische auto's, hierdoor kunnen meer mensen z'n auto kopen. Dat kost een groot aantal Uitstoot.
Begin hiermee eerst bij bedrijven.
En Nog 1 ding:
Extra prullenbakken plaatsen op verschillende plekken. Ik kom dagelijks afval tegen, die ik weer moet oprapen en 200 meter met dat ding moet lopen voor 1 prullenbak.
Dit kost veel tijd en geld zeker. Maar kleine beetjes helpen. Ik verwacht ook wel dat wij als Nederlandse inwoners wel wat eurotjes zullen geven. Dan heb je toch wat miljoenen om te investeren. Zeker als je meer geld blijft overhouden doordat je niet meer naar een tankstation hoeft. Een goede reis ben je snel 15 euro kwijt.
En we zouden ook wel wat armere landen moeten gaan helpen door daar wat prullenbakken te plaatsen vooral.
-
Jij hebt totaal geen kennis van zaken man.
-
@Yassin-Mansousri_NL said in DE oplossing voor het klimaat probleem:
Door meer gebruik te maken van groene energie kunnen er wat kerncentrales dicht.
Met het sluiten van kerncentrales reduceer je de CO2 uitstoot? Hoeveel CO2 denk jij dan dat er vrijkomt bij het verreiken van uranium?
-
In de verdediging van Yassin: dat is niet letterlijk wat hij zegt. Hij zegt dat er dan kerncentrales dicht kunnen.
-
@Scheeftand_NL Scheeftand, je hebt gelijk. Ik heb zijn post niet goed genoeg gelezen en jij corrigeert mij terecht. Ik zal je posts de rest van 2019 serieus nemen als boetedoening.
Volgens mij is er overigens maar 1 kerncentrale in Nederland (Borssele) die gebruikt wordt voor energievoorziening. De overige reactoren hebben wetenschappelijke doeleinden. Borssele gaat op termijn sowieso dicht omdat de constructie sowieso zwaar verouderd is ten opzichte van de huidige mogelijkheden.
-
@Yassin-Mansousri_NL said in DE oplossing voor het klimaat probleem:
Ondanks de voordelen ben ik hier niet mee eens om een '1 kind politiek' aan te schaffen.
Er zijn genoeg andere oplossingen die ik kan benoemen:Extra windmolens overal waar er plek is en/Of extra zonnepanelen plaatsen op huizen etc.
Door meer gebruik te maken van groene energie kunnen er wat kerncentrales dicht.Subsidie op elektrische auto's, hierdoor kunnen meer mensen z'n auto kopen. Dat kost een groot aantal Uitstoot.
Begin hiermee eerst bij bedrijven.
En Nog 1 ding:
Extra prullenbakken plaatsen op verschillende plekken. Ik kom dagelijks afval tegen, die ik weer moet oprapen en 200 meter met dat ding moet lopen voor 1 prullenbak.
Dit kost veel tijd en geld zeker. Maar kleine beetjes helpen. Ik verwacht ook wel dat wij als Nederlandse inwoners wel wat eurotjes zullen geven. Dan heb je toch wat miljoenen om te investeren. Zeker als je meer geld blijft overhouden doordat je niet meer naar een tankstation hoeft. Een goede reis ben je snel 15 euro kwijt.
En we zouden ook wel wat armere landen moeten gaan helpen door daar wat prullenbakken te plaatsen vooral.
1 kind politiek aanschaffen? ewa sahbi, het is geen ali express artikel ofzo
-
@bringdaruckus_NL je snapt wel wat ik bedoel...
Maar wat had er beter kunnen staan dan aanschaffen? -
invoeren