DE oplossing voor het klimaat probleem
-
@Jurgenklopt91_NL Tip: Dat bepaalt de staf wel of een topic dicht gaat.
Ik zie zelf geen reden om deze topic dicht te doen, omdat je in deze forum alles mag zeggen wat je wilt, als je maar in een bepaalde topic on-topic blijft.
-
De oplossing is bekend. Overigens is het een milieuprobleem wat omgedoopt is naar klimaatprobleem. Maar dat is slechts een marketingtechnisch begrip dat gebruikt wordt in de media en door mijn achterbakse energieleverancier. Ik ben het overigens volledig eens met het standpunt om co2 uitstoot terug te dringen, maar het moet wel met een eerlijk wetenschappelijk onderbouwd verhaal zijn. Wat de msm propagandeert hierover is volledige waanzin, echt volledig mis informatie, het journaal tegenwoordig kijken is net een foute LSD trip. Je gaat echt getraumatiseerd en full Breivik minded naar bed. Ik ben daarom sinds 2 maanden gestopt met nieuws volgen. Ik heb alleen via de google nieuws zoekfunctie dagelijks het woord prostitutie opgezocht. Ook daar ben ik sinds vorige week mee gestopt. Ik ben sinds afgelopen week een vrij mens en tevens co2 neutraal. Weltrusten heren.