Premier League
-
@Suiz-Luárez_NL Hij post nog op de oude fora.
-
@bringdaruckus_NL said in Premier League 2016/2017:
@jeffreyelzinga_NL hij staat al op 11
Klopt dus nog niet over de 15. Al haalt die dat wel ofc.
Wel vind ik zlatan van alle toppers gewoon de minste. Mist geregeld een vrije kopbal.
Zondag scoort die 2. Goal 1 had afgekeurd moeten worden goal 2 vliegt erin doordat bal van richting verandert.
Niks ten nadele van zlatan hoor, maar je mag best verder kijken dan enkel cijfers. Was zlatan zo dodelijk als costa of suarez, stond united tegen chelsea gewoon voor bij rust
-
Zlatan is dan wel 35, vind ik gewoon knap! Weet niet hoeveel 35-jarige spitsen bij een Premier League club hebben gespeeld, en dan relatief vaak weten te scoren. Gewoon respect hebben voor die man. Hij zegt wel dat hij net als wijn steeds beter zal worden, maar hij heeft het gewoon lastig. Alles wordt net wat minder.. tja logisch ook. In Italië kan die nog 2 jaartjes mee, maar in de PL zie ik hem dat niet doen.
Hem nu afzetten tegen Costa of Suarez vind ik dan ook oneerlijk
-
Dat wilt hijzelf. En kan een spits van united moeilijk vergelijken met een van top oss.
Oscar 61 miljoen haha
-
@Sam-08_NL said in Premier League 2016/2017:
Kutgekke Chinezen zeg
Echt he. Wel erg veel geld voor iemand die nooit in basis meer stond >.<
-
@Glennevire_NL Waarom zouden ze dat doen...?
-
Easy win
-
Arsenal, Chelsea, Everton & Manchester United allen gewonnen vandaag. Vanavond komt Manchester City nog in actie en morgen speelt Liverpool!
-
ze mogen wat betreft de programmering best naar de NBA kijken. Daar zie je met Kerst alleen maar topwedstrijden. Doe dan een topper om 16:00 en een topper om 18:30
-
Zou wel mooi zijn idd. Vind het sowieso wel mooi dat ze door voetballen.
-
Vanavond is de volgende wedstrijd in Engeland.
20:45 uur Southampton - Tottenham Hotspur
-
@TheTransporter_NL said in Premier League 2016/2017:
Vanavond is de volgende wedstrijd in Engeland.
20:45 uur Southampton - Tottenham Hotspur
Stukje live gezien. Ik WIST gewoon dat Kane die penalty ging missen bij die rode kaart en 1-2 stand. Helaas maakte het weinig uit, 1-4 winst voor Spurs
-
@Glennevire_NL Jammer dat Vincent er niet in stond. Die schiet ze meestal wel raak. Weet alleen niet of als Hij en Kane samen in het veld stonden, wie die de strafschop nam.
-
@TheTransporter_NL said in Premier League 2016/2017:
@Glennevire_NL Jammer dat Vincent er niet in stond. Die schiet ze meestal wel raak. Weet alleen niet of als Hij en Kane samen in het veld stonden, wie die de strafschop nam.
Ja dat is waar. Hij heeft wel gewoon een echte werkethos i.t.t Memphis. Dus vind dat ie echt wel meer kansen/krediet verdiend. Je ziet hem nooit raar doen tegen de media iig Vincent....Of heel gek gekleed gaan
-
@bringdaruckus_NL oudjaarsdag toch Liverpool City? Verder wel eens hoor, al was Warriors - Cavs een kutpot.
-
@TheTransporter_NL Hij is God?
-
@hap-slik-weg_NL
Ik bedoelde alleen maar toppers. desnoods extra wedstrijd om 13;45
2e kerst
man city - man united
arsenal - chelsea
tottenham - liverpool -
Vanavond is er maar 1 wedstrijd.
21:00 uur Hull City (20) - Everton (7)
Dit moet Everton toch wel kunnen winnen.
-
@TheTransporter_NL Bedankt voor het dagelijks updaten van de OSM tv-gids