Premier League
-
Naja hij kan altijd nog hetzelfde als jou doen, gewoon met je cheataccount jezelf upvoten.
-
@pompompompompommop_NL Slim.
-
@Furrax_NL
Ja, who else? -
Zaterdag Manchester United - Arsenal, denk dat dit een hele belangrijke voor Mourinho gaat worden.
-
@seanfighter_NL said in Premier League 2016/2017:
Zaterdag Manchester United - Arsenal, denk dat dit een hele belangrijke voor Mourinho gaat worden.
Ja idd. Uitstel van zijn ontslag
-
Vind je het gek met dit ruk forum
-
@Glennevire_NL Naaah, denk dat ze hem sowieso het seizoen laten afmaken. Mocht Louis ook, of vergis ik me nu..? Lijkt alweer zolang geleden
-
@Sjinne_4_ever_NL said in Premier League 2016/2017:
@Glennevire_NL Naaah, denk dat ze hem sowieso het seizoen laten afmaken. Mocht Louis ook, of vergis ik me nu..? Lijkt alweer zolang geleden
Maar onder van Gaal werden er meer punten gehaald tot dusver En zaten miljoenen aankopen als Mkhitaryan niet op de bank weg te kwijnen. Plus Van Gaal gaf ook geld uit maar Mourinho flink meer...
-
Mourinho geeft dat geld niet uit, de club doet dat. Verder is Mourinho zijn selectie niks beter dan die van LVG.
-
@Skankhunt42_NL said in Premier League 2016/2017:
Mourinho geeft dat geld niet uit, de club doet dat. Verder is Mourinho zijn selectie niks beter dan die van LVG.
Nee want Bailly, Zlatan, Pogba en Mkhitaryan zijn geen versterkingen >.<
-
@Glennevire_NL Geen 1 van die spelers doet war van hem verwacht wordt. Als je ziet hoe een man van 100 Miljoen in de achterzak zat van iemand die 5x minder koste.. Zlatan is dan ook alles behalve een "versterking" die Heeft gewoon een hoge status. Die Chinees zit meer op de bank dan op het veld, en Bailly laat ook niet zo een goede indruk na. De beste speler van United is Blind (prestatiegericht) dit seizoen. United moet gerichte aankopen doen, niet de spelers met de grootste waarde/status kopen want da't doen ze al jaren en waren staan ze?
-
@Glennevire_NL Geen 1 van die spelers doet war van hem verwacht wordt. Als je ziet hoe een man van 100 Miljoen in de achterzak zat van iemand die 5x minder koste.. Zlatan is dan ook alles behalve een "versterking" die Heeft gewoon een hoge status. Die Chinees zit meer op de bank dan op het veld, en Bailly laat ook niet zo een goede indruk na. De beste speler van United is Blind (prestatiegericht) dit seizoen. United moet gerichte aankopen doen, niet de spelers met de grootste waarde/status kopen want da't doen ze al jaren en waren staan ze?
Mkhitaryan is een Armeen en geen Chinees. En ja Pogba is teveel geld maar Bailly is echt wel wat beter dan Phil Jones bijvoorbeeld of BLind in eht centrum. Als Blind de beste speler is, is het wel heel droevig gesteld hahaha
-
@Glennevire_NL Ik zei toch prestatiegericht? Er zijn bronnen die dat kunnen bevestigen.
-
@Glennevire_NL Ik zei toch prestatiegericht? Er zijn bronnen die dat kunnen bevestigen.
Dan hebben ze gewoon meer tijd nodig. Het is algemeen bekend dat Mourinho geen reet geeft om creatieve spelers enkele spelers die hij vrijwel geen kans gaf en zijn verneukt onder hem bij o.a Chelsea, Inter en United; Lukaku, Mata, Mkhitaryan, Cuardado en nog veel meer
-
@Glennevire_NL Lukaku is allesbehalve een creatieve speler. Mourinho heeft alles gewonnen met Inter, hoe hard jij hem ook 'haat' hij is een toptrainer en hij zal wel weten hoe omgaan met bepaalde spelers. Zijn succes bevestigen dat.
-
Misschien was creatief verkeerde woordkeuze. Maar zeg maar talentvolle spelers waar miljoenen voor is neergelegd. Grappigste/wel echt keihard was dat hij bij Real bijvoorbeeld tegen Pedro Leon zei ''Als vliegtuig morgen zou neerstorten met alle andere selectiespelers en jij zou als enig nog leven, dan nog zou ik je niet opstellen''
-
Op papier zijn het versterkingen, maar op het veld laten ze allemaal zien dat ze (nog) geen versterkingen zijn.
-
@Skankhunt42_NL Mkhitaryan een Chinees