Premier League
-
@Dave-Jansen_NL Waar de gemeente uiteindelijk dikke winst op gaat behalen + het stuk grond in handen heeft
Achja kijk eens bij Ajax en Feyenoord die alle hulp krijgen bij het bouwen van hun stadions..
-
@l0rdShishio_NL Is niet alleen ons stadion
Doorslaggevend om te oordelen of er sprake is van onrechtmatige staatssteun is de simpele vraag of de gemeente redelijkerwijs kan verwachten profijt te hebben van zo'n deal. Dat lijkt me gezien het gebruik van de Arena vanzelfsprekend voor de gemeente Amsterdam. Bij PSV werd dat door een aantal mensen in twijfel getrokken. Ook door mij op het eerste oog, maar ik besef me daarbij wel dat je dat pas kan beoordelen als je alle ins en outs van de deal kent.
-
Overigens snap ik niet dat iedereen altijd doet alsof het woord ''schuld'' een scheldwoord is.
Geld moet vloeien en er komt natuurlijk ook gigantisch veel geld binnen bij zulke clubs. Zolang er een strakke planning is om die schulden af te betalen is dat geen enkel probleem, en dat lukt die clubs al jaren. Dat bonden zoals de KNVB clubs niet toestaan om een bepaalde hoeveelheid schulden te hebben is meer om die clubs tegen zichzelf in bescherming te nemen. Uiteindelijk kunnen alleen de schuldeisers een faillissement aanvragen. Dat zou bij United nooit kunnen omdat die ze gewoon tijdig aflossen, waarna ze weer nieuwe schulden aangaan die ze ook tijdig af kunnen lossen.
Ik zou ook dolgraag een spannerede CL willen maar dat ligt gewoon puur in de handen van de fans. Als wij wereldwijd met zijn allen naar Barcelona kijken is dat de rijkste en beste club. Als we wereldwijd allemaal naar Go Ahead gaan kijken nemen zij die rol zo over.
-
Goede stukken, helemaal mee eens.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Premier League 2016/2017:
Ik zou ook dolgraag een spannerede CL willen maar dat ligt gewoon puur in de handen van de fans. Als wij wereldwijd met zijn allen naar Barcelona kijken is dat de rijkste en beste club. Als we wereldwijd allemaal naar Go Ahead gaan kijken nemen zij die rol zo over.
Precies. En dat is weer de reden dat de clubs zo veel geld uitgeven. Te bang voor het verliezen van status (en bijbehorende inkomsten).
-
Wauw Swansea speelt Arsenal weg, lucky 0-1 en dan ook nog duidelijke penal niet gegeven aan de Swans.
Tijd voor videoref.
-
@jeffreyelzinga_NL En toch 0-4.
-
@SIRclitjeslikker_NL
Dat hoort ook gewoon een beetje bij de Nederlandse cultuur. Kijk maar hoe mensen op afschaffing van studiefinanciering reageren.Ik ben trouwens een die hard amerikaanse sport kijker maar dat is qua voorspellen wie er in de playoffs staat nog veel makkelijker dan het voorspellen van de CL. Je kan daar echt 5 teams van tevoren voorspellen dat ze in finale komen en dan heb je het sws goed.
-
@l0rdShishio_NL said in Premier League 2016/2017:
@jeffreyelzinga_NL En toch 0-4.
2e helft werd Swansea overlopen, maar goed 2 own goals en 1 assist van Swansea. Hoek van de klappen. Maar goed 1 dagje Londen 1 2 en 3
-
Vind het wisselbeleid van Conte wel altijd een beetje jammer. Altijd de laatste 10/15 minuten pas
-
@bringdaruckus_NL
Dit geval kon het prima eerder.Ben vooral benieuwd of Ake minuten zal krijgen. Wellicht als we vroeg kampioen zijn dat die mensen minuten extra zal gunnen. Al zal die ook wel persoonlijke prijzen wilt laten winnen zoals Costa topscoorder etc. -
@jeffreyelzinga_NL denk wel dat ie hier een daar een kwartiertje pakt. Beetje vergelijkbaar met Chalobah
-
Bijna gewonnen bij dat overschatte United...
-
Wauw Liverpool gewoon 70 minutne niks te vertellen tegen Wolves, terecht exit ook. Spurs op randje van exit. Ze zeggen wel eens je bank wint de prijzen. Nou als dit hun bank is..
-
Hoezo is gestrekt been geen rood?
-
Bye bye Mourinho!
-
Zwarte dag, weer een legende die stopt met voetbal, dit keer van Chelsea. Frankie zal gemist worden. Geen zin in onnodige discussie, dus zal het maar zo posten. Best scorende middenvelder van de Premier League aller tijden.
-
Een held!
-
@jeffreyelzinga_NL Erg goede en sollide speler altijd. Jammer dat hij stopt.
-
Tja, mooie carrière gehad. Genoeg geweest. Benieuwd of er iets van die generatie van Engels internationals besluit om trainer te worden