Premier League
-
De titel zal nu wel binnen zijn!
-
Sick dat we na 24 wedstrijden al weten wie er kampioen wordt in Engeland, nog niet eens op 2/3e van de competitie
-
Hoe weet jij dat dan?
-
@SIRclitjeslikker_NL Ik ben voetbalorakel
-
@Suiz-Luárez_NL Naja, het is vooral dat ik het Tottenham en Liverpool uiteindelijk toch ook niet zie doen. Normaal gesproken hoef je je in het voetbal niet rijk te rekenen zolang er meer wedstrijden te spelen zijn dan dat je punten voor staat, maar snap nu wel dat Chelsea supporters hem al ruiken.
-
Flauw van Ziggo om Jan 'Boskoop' te plagen met het feit dat hij de spelersnamen altijd verkeerd uitspreekt...
http://www.ziggosporttotaal.nl/fragment/1520-boskoop-hoopt-dat-arsenal-wint.html
-
Mochten er nog twijfels zijn.... Liverpool neukt Spurs, gat kan naar 12 met een stuk betere doelsaldo...
-
"van held naar schemiel"
Ranieri ontslagen door Leicester.
-
schlemiel*
-
@l0rdShishio_NL
ja ongelooflijk. Je zou denken dat die man wat krediet heeft opgebouwd... Nu wil iedereen ook gewoon dat Leicester degradeert -
Wat is Pedro heerlijke speler zeg
-
@Glennevire_NL Dat korte en snelle voetenwerk van hem is verbazingwekkend !
-
Eindelijk wisselt Conte eens op tijd. Vond zijn wisselbeleid altijd zo ergelijk
-
Wat een gruwelijke pot en mooie goals!
-
@jeffreyelzinga_NL
fa cup is ook wel binnen. Finale tegen arsenal -
Ik hoop op penals en dat JT al glijdend de winnende maakt.
-
Dit topic is niet meer hetzelfde zonder Wannes
-
@spectraaaaa_NL Hebben jullie het toch zelf naar gemaakt.
-
@jeffreyelzinga_NL Vgm heeft hij de weg naar 3.0 gewoon nooit gevonden. 2 maanden nadat 3.0 online was en 2.0 nog niet offline was gehaald zat hij nog steeds tegen zichzelf te praten op 2.0. en vroeg ie waar iedereen gebleven was. Hier is ie nooit geweest.
-
Dan doet hij het via zijn mobiel dmv link. Anders kan t niet