Premier League
-
@l0rdShishio_NL Reken maar dat iemand als Fellaini echt op voorspraak van Moyes is gekomen, niemand had die beperkte anders gehaald
-
Moyes werd het ook aangerekend dat hij geen topaankopen wist te doen. Op internet verscheen steeds deze meme:
United pakt het gewoon verkeerd aan op dit moment, alhoewel ik alle aankopen goed kan begrijpen dit seizoen.. op Bailly na. Maarjah die startte wel sterk.
-
@l0rdShishio_NL said in Premier League 2016/2017:
@jeffreyelzinga_NL Ja, Moyes moest het doen met een door Ferguson uitgeknepen selectie plus een paar middelmatige aankopen (al weet ik niet of die aankopen zijn eigen keuze waren). Mourinho heeft nu veel beter materiaal tot zijn beschikking. Als je ziet hoeveel geld United de laatste jaren uitgegeven heeft had er nu gewoon een topteam moeten staan.
Belangrijkste feit is dat Moyes van de 3 geen geld tot beschikking kreeg, of beter gezegd de transferperiode gemist heeft qua transfers. Dat hij bij sociedad faalt kan ik weinig mee, andere type competitie, gozert heeft t bij everton gewoon bewezen en als er 1 subtopper op MUFC lijkt qua filosofie is het juist Everton.
-
Scheids moet 2 gele kaarten geven 1 aan Chelsea 1 aan City, maar doet niks.
-
Bailly is juist de meest begrijpelijke. United heeft een gebrek aan goede en fitte verdedigers. Bailly is jong en daarnaast het prototype mourinho verdediger.
-
Enorm gelijkwaardige pot, knullige 1-0 tegen. Verwacht verlies omdat beide ploegen bij mekaar in de zak zitten
-
Mocht Chelsea deze verliezen komt het voornamelijk door persoonlijke fouten, veel te veel
-
Diego bewijst gewoon betere afmaker te zijn dan Aguero. Aguero had zeker al 2 moeten maken, Costa kon er slechts 1 maken. Verschil? Costa maakt m Aguero niet. En dat is zeker niet de 1e keer.
-
Pep zal geschorst worden, slechte verliezer, maar he de kranten zullen t wel weer over Jose hebben. Sneu ventje, trieste ook dat de mensen hier pep een gentleman vinden
-
Houdoe Aguero, Houdoe City fans, neem aan 4 duels zonder publiek?
-
Benieuwd of de dappere gasten die Chelsea en Mourinho altijd afzeikten en pep ophemelden nu ook kop laten zien, zoals bijv. Griekhoofd en al die andere Barcelona kutjes.
-
heerlijk dit man. Odd voor chelsea was ook nog een @3,65
-
@bringdaruckus_NL Had weer eens wat geld gepompt, wilde gisteren NBA kijken #lol. Dus nu lekker winst + hopelijk Real nog even shinen straks.
-
Volgende week city zonder aguero fernandinho otamendi en kompany. Ook wel betje waard.
-
Ja. Alsof Kompany nog zoveel bijbrengt.
-
@Furrax_NL
Ja maar de vervanger brengt al helemaal niks. Komt je 4e verdediger erin omdat otamendi er ook niet is. Volgens mij hebben ze die niet eens. 2 rb, 2 lb en 3 verdedigers dacht ik -
Liverpool verliest. Gezien t feit dat Arsenal alleen 4e wilt worden, mogen we vanaf nu dus sowieso 1 verliezen dit seizoen, heerlijk gevoel
-
@bringdaruckus_NL Even geld spenderen dus.
-
@jeffreyelzinga_NL En hoe -> 1-3 voorstaan & 4-3 verliezen tegen Bournemouth... Klopp was even het noorden kwijt denk ik
-
@jeffreyelzinga_NL Idd, kga hem alvast vastleggen