Premier League
-
Overschatte boel daar.
-
@Furrax_NL
vond peppie altijd al overschat -
Koeman draait ook niet lekker, pfoe. Hoop voor hem dat hij vDijk kan halen in de winter, alhoewel dat lijkt me onhaalbaar als de nog grotere clubs ook interesse hebben. Zoals de concurrent uit de stad. Die Mori vind ik echt het niveau van Everton omlaag halen...
-
City vanmiddag eens proberen uit te schakelen om de titelstrijd.
Als Spurs wint dan is t Londen in de CL + LFC en Manchester in EL. Waar heb ik dat eerder gezien. -
Schandalig dat Chelsea puntenaftrek dreigt, wat kunnen zij er aan doen dat Aguero een mongool is, of fernandinho zijn tegenstander als rund tussen de supporers gooit. Zoveel deed Chelsea overigens niet eens terug.
Maar he, FA United heeft wel vaker bewezen dat ze allemaal trucjes hebben voor Chelsea. Schorsen na beoordelingen etc.
-
bron?
-
O.a. Voetbalzone.
Te veel vechtpartijen in 18 maanden, 1e 3 lagen absoluut aan Chelsea, de volgende 3 niet. Vooral tegen Spurs en City kan je 0.0 aan chelsea de schuld geven. -
@jeffreyelzinga_NL Fabregas liet zich zelfs in elkaar slaan door Fernandinho, hij deed gewoon niks terug terwijl ie 3 keer vol bij zijn strot werd gepakt. Lachwekkend van de FA idd
-
Weer winst, weer matig
United weer eens geholpen door de FA, Pogba geen geel, Ibra geen rood! -
Nu ontsnapt Rondon aan rood.
-
wie zei hier trouwens ook alweer dat zlatan niet meer dan 10/15 goals zou maken in de pl?
-
trouwens respect voor mourinho. Phil Jones blijft langer dan 3 wedstrijden achter elkaar blessurevrij #lol
-
@bringdaruckus_NL said in Premier League 2016/2017:
wie zei hier trouwens ook alweer dat zlatan niet meer dan 10/15 goals zou maken in de pl?
Geen idee, maar kan nog steeds he.
-
@jeffreyelzinga_NL hij staat al op 11
-
@bringdaruckus_NL Het is toch geweldig dat hij zo presteert op deze leeftijd!
-
@Douglas-Costa-de-Souza_NL
klopt, heb altijd al gedacht dat ie het aankon. -
Ik mis de onzin van Wannes
-
@Suiz-Luárez_NL Moet je even op de oude forums kijken, staat nog wel wat.