Premier League
-
Bailly is juist de meest begrijpelijke. United heeft een gebrek aan goede en fitte verdedigers. Bailly is jong en daarnaast het prototype mourinho verdediger.
-
Enorm gelijkwaardige pot, knullige 1-0 tegen. Verwacht verlies omdat beide ploegen bij mekaar in de zak zitten
-
Mocht Chelsea deze verliezen komt het voornamelijk door persoonlijke fouten, veel te veel
-
Diego bewijst gewoon betere afmaker te zijn dan Aguero. Aguero had zeker al 2 moeten maken, Costa kon er slechts 1 maken. Verschil? Costa maakt m Aguero niet. En dat is zeker niet de 1e keer.
-
Pep zal geschorst worden, slechte verliezer, maar he de kranten zullen t wel weer over Jose hebben. Sneu ventje, trieste ook dat de mensen hier pep een gentleman vinden
-
Houdoe Aguero, Houdoe City fans, neem aan 4 duels zonder publiek?
-
Benieuwd of de dappere gasten die Chelsea en Mourinho altijd afzeikten en pep ophemelden nu ook kop laten zien, zoals bijv. Griekhoofd en al die andere Barcelona kutjes.
-
heerlijk dit man. Odd voor chelsea was ook nog een @3,65
-
@bringdaruckus_NL Had weer eens wat geld gepompt, wilde gisteren NBA kijken #lol. Dus nu lekker winst + hopelijk Real nog even shinen straks.
-
Volgende week city zonder aguero fernandinho otamendi en kompany. Ook wel betje waard.
-
Ja. Alsof Kompany nog zoveel bijbrengt.
-
@Furrax_NL
Ja maar de vervanger brengt al helemaal niks. Komt je 4e verdediger erin omdat otamendi er ook niet is. Volgens mij hebben ze die niet eens. 2 rb, 2 lb en 3 verdedigers dacht ik -
Liverpool verliest. Gezien t feit dat Arsenal alleen 4e wilt worden, mogen we vanaf nu dus sowieso 1 verliezen dit seizoen, heerlijk gevoel
-
@bringdaruckus_NL Even geld spenderen dus.
-
@jeffreyelzinga_NL En hoe -> 1-3 voorstaan & 4-3 verliezen tegen Bournemouth... Klopp was even het noorden kwijt denk ik
-
@jeffreyelzinga_NL Idd, kga hem alvast vastleggen
-
Overschatte boel daar.
-
@Furrax_NL
vond peppie altijd al overschat