Voetbal: De Nederlandse competities
-
@De-Boterbloemen_NL ff rekenen levert zo'n finale met 54.329 zitplaatsen, waarvan er 30.000 voor deze prijzen gaan, 15 tot 25 miljoen aan recettes op.
-
@Bjorn2321_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@De-Boterbloemen_NL ff rekenen levert zo'n finale met 54.329 zitplaatsen, waarvan er 30.000 voor deze prijzen gaan, 15 tot 25 miljoen aan recettes op.
En dan ben je er nog niet, je hebt ook nog twee vliegtickets nodig + hotelovernachting. Die zullen die dagen ook wel de hoofdprijs zijn......
-
@De-Boterbloemen_NL ticket naar stockholm is 40 eu heen en terug, moet je wel vanaf Maastricht vliegen. Hotel zal wat prijzig zijn, maar goed je hebt ook AirBnB natuurlijk.
-
@hap-slik-weg_NL er gaan helemaal geen vluchten vanuit maastricht naar stockholm
-
@Suiz-Luárez_NL Niet direct nee, misschien dat het nu veranderd is. Twee jaar geleden was ik met een maatje vakantie boeken voor een groep vrienden. Zaten beetje te dollen: "als we voor 40eu naar Stockholm en terug kunnen gaan we". Toen kon je vanuit Maastricht vliegen naar iets buiten Stockholm. Even nagezocht het was Eindhoven. Scheelt je waarschijnlijk nog reistijd ook.
-
@hap-slik-weg_NL Dat ging nu niet, alleen met overstap maar dan ben je 10 uur onderweg, daar heb ik geen trek in. Ik vlieg vanaf Düsseldorf, kost wel 300 euro maarja hoe vaak sta je in de finale Dit nu al boeken is wel een beetje als een kampioenstattoo 3 weken van tevoren zetten, maar ik kan nog annuleren in geval van nood
-
@Suiz-Luárez_NL je moet er wel iets meer tijd voor over hebben (soort van weekje weg), maar je kan zondag heen voor 47 (de 21ste dus) en zondag terug voor 121 (of maandag voor 47). Je kan ook woendag heen voor 299 #lol.
-
@hap-slik-weg_NL ja weet ik, maar meer tijd hebben we niet
-
@Suiz-Luárez_NL Nee snap ik. Trouwens wel typisch dat de vlucht van woensdag om 9:15 landt terwijl de rest ergens allemaal 's middags/'s avonds is. Economics 1.0
-
@SIRclitjeslikker_NL misschien ben je het vergeten, maar de eerste seizoenshelft speelde Feyenoord echt geweldig voetbal, bijna iedere wedstrijd. Na de winterstop ging het bijna iedere wedstrijd een stuk moeizamer. Maar de eerste helft was echt fenomenaal, waar Ajax pas ook goed voetbal ging spelen na de winterstop.
-
@bringdaruckus_NL
De wedstrijden tegen GAE en thuis tegen Feyenoord mag ik hopen -
@joeyeekhout_NL Mwoah ook daarvoor speelden we gewoon prima voetbal in o.a. de EL. Ajax is sinds September steeds beter gaan spelen.
-
Feyenoord staat al 33 speeldagen bovenaan ze verdienen het gewoon het meest.
-
Fout, degene die na speelronde 34 bovenaan staan verdient het gewoon het meest
-
@spectraaaaa_NL said in Eredivisie 2016/2017:
fout, eerste 7 wedstrijden heeft Feyenoord alleen maar penalties etc gehad.
op basis van scheids rechterlijke dwalingen blijkt dat Ajax 4 punten meer heeft gekregen dan zou moeten hebben.
Feyenoord 12 punten, dus de winnaar is niet altijd degenen die het verdiend.buiten dit alles om en gun ik het ze wel een keer na 18 jaar, je gaat het ook bijna willen omdat anders de stad Rotterdam helemaal kapot gemaakt word als ze het niet halen hahaha
Als je reeel bent verdiend elke club het wel, de ene niet meer dan de andere en soms heeft Feyenoord geluk met de scheids en soms Ajax (misschien wel vaker dan alle andere ploegen)
maar als ze het halen zal ik de eerste zijn die de Rotterdammers zal feliciteren, zondag weten we meer, hoop dat Ajax de EL pakt als ik mocht kiezen dat wel
-
Tja we kunnen allemaal wel zien dat Ajax op dit moment verder is dan Feyenoord en een betere ploeg heeft. Maar over het gehele seizoen was Feyenoord wel constanter. De tegenvallers waren veel meer verspreid over het seizoen; Feyenoord bleef nooit lang uit vorm en toonde continu veerkracht. Dat merk je ook aan de ranglijst, want anders zou je niet onafgebroken bovenaan staan. Feyenoord levert bovendien de topscorer, heeft de meeste wedstrijden gewonnen en de meeste doelpunten gemaakt. Ajax heeft het verneukt in twee fases: het begin van het seizoen en in december. Wat dat betreft vind ik het geen gekke gedachte dat Feyenoord het meer verdient.
-
@timeenennaam_NL
2x tegen ajax en feyenoord thuis idd. Ik ga geen fucking gae - zwolle kijken -
@Dave-Jansen_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@spectraaaaa_NL said in Eredivisie 2016/2017:
buiten dit alles om en gun ik het ze wel een keer na 18 jaar, je gaat het ook bijna willen omdat anders de stad Rotterdam helemaal kapot gemaakt word als ze het niet halen hahaha
dit gun ik aboutaleb dan weer heel erg
-
@Dave-Jansen_NL https://www.voetbalkrant.com/nl/competities/nederlandse-eredivisie/statistieken/meeste-penaltys-voor
Rest my case...
Heb de strafschop ook even teruggekeken, was een zuivere strafschop, flink aan het shirt getrokken. Wedstrijd was Feyenoord - AZ (12 maart 2017, speelronde 26) die Feyenoord met 5-2 won. Dus daar hebben ze de punten echt niet van hoor.
-
Tsjah, je mag best een keertje benoemen dat Feyenoord de eredivisie op easy mode heeft gespeeld door er in de poulefase! van de EL uit te vliegen, maar als je zelf minder dan 85 punten pakt heb je het altijd gewoon zelf weggeven. Nu is dat zeker ook het geval. Dan moet je ook niet naar een penalty teveel van een ander team gaan wijzen, dat deden anderen ook vorig seizoen niet toen wij er eentje teveel kregen, dus dan moeten wij ook niet kinderachtig gaan doen.