Voetbal: De Nederlandse competities
-
@joeyeekhout_NL Mwoah ook daarvoor speelden we gewoon prima voetbal in o.a. de EL. Ajax is sinds September steeds beter gaan spelen.
-
Feyenoord staat al 33 speeldagen bovenaan ze verdienen het gewoon het meest.
-
Fout, degene die na speelronde 34 bovenaan staan verdient het gewoon het meest
-
@spectraaaaa_NL said in Eredivisie 2016/2017:
fout, eerste 7 wedstrijden heeft Feyenoord alleen maar penalties etc gehad.
op basis van scheids rechterlijke dwalingen blijkt dat Ajax 4 punten meer heeft gekregen dan zou moeten hebben.
Feyenoord 12 punten, dus de winnaar is niet altijd degenen die het verdiend.buiten dit alles om en gun ik het ze wel een keer na 18 jaar, je gaat het ook bijna willen omdat anders de stad Rotterdam helemaal kapot gemaakt word als ze het niet halen hahaha
Als je reeel bent verdiend elke club het wel, de ene niet meer dan de andere en soms heeft Feyenoord geluk met de scheids en soms Ajax (misschien wel vaker dan alle andere ploegen)
maar als ze het halen zal ik de eerste zijn die de Rotterdammers zal feliciteren, zondag weten we meer, hoop dat Ajax de EL pakt als ik mocht kiezen dat wel
-
Tja we kunnen allemaal wel zien dat Ajax op dit moment verder is dan Feyenoord en een betere ploeg heeft. Maar over het gehele seizoen was Feyenoord wel constanter. De tegenvallers waren veel meer verspreid over het seizoen; Feyenoord bleef nooit lang uit vorm en toonde continu veerkracht. Dat merk je ook aan de ranglijst, want anders zou je niet onafgebroken bovenaan staan. Feyenoord levert bovendien de topscorer, heeft de meeste wedstrijden gewonnen en de meeste doelpunten gemaakt. Ajax heeft het verneukt in twee fases: het begin van het seizoen en in december. Wat dat betreft vind ik het geen gekke gedachte dat Feyenoord het meer verdient.
-
@timeenennaam_NL
2x tegen ajax en feyenoord thuis idd. Ik ga geen fucking gae - zwolle kijken -
@Dave-Jansen_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@spectraaaaa_NL said in Eredivisie 2016/2017:
buiten dit alles om en gun ik het ze wel een keer na 18 jaar, je gaat het ook bijna willen omdat anders de stad Rotterdam helemaal kapot gemaakt word als ze het niet halen hahaha
dit gun ik aboutaleb dan weer heel erg
-
@Dave-Jansen_NL https://www.voetbalkrant.com/nl/competities/nederlandse-eredivisie/statistieken/meeste-penaltys-voor
Rest my case...
Heb de strafschop ook even teruggekeken, was een zuivere strafschop, flink aan het shirt getrokken. Wedstrijd was Feyenoord - AZ (12 maart 2017, speelronde 26) die Feyenoord met 5-2 won. Dus daar hebben ze de punten echt niet van hoor.
-
Tsjah, je mag best een keertje benoemen dat Feyenoord de eredivisie op easy mode heeft gespeeld door er in de poulefase! van de EL uit te vliegen, maar als je zelf minder dan 85 punten pakt heb je het altijd gewoon zelf weggeven. Nu is dat zeker ook het geval. Dan moet je ook niet naar een penalty teveel van een ander team gaan wijzen, dat deden anderen ook vorig seizoen niet toen wij er eentje teveel kregen, dus dan moeten wij ook niet kinderachtig gaan doen.
-
Vind wel dat Feyenoordsupporters weinig zelfspot hebben. Vond het vorig jaar zelf goud om Danny Makkelie Makkelie, Daaaannnnnyy Makkellie te zingen, heb hen nog geen liedje over de doeltijntechnologie in horen zetten. Zou wel humor zijn opzich.
-
@SIRclitjeslikker_NL Zonder die doellijntechnologie was Ajax wel kampioen idd
-
@Suiz-Luárez_NL nee. Dan zal Ajax wel een andere wedstrijd gelijk hebben gespeeld of verloren. Kan je niet zeggen.
En eerste seizoenshelft was doellijntechnologie in de Arena en 2e in de Kuip is van te voren eerlijk afgesproken -
@SIRclitjeslikker_NL 'doellijntechnologie' zingt niet zo lekker
-
@Glennevire_NL Zeg ook niet dat het niet eerlijk was, maar Nijhuis had die eigen goal van Zoet nooit geteld zonder de technologie. In de Arena heeft ie een half jaar gestaan zonder dat er een moment was waarbij de technologie nodig was
-
@Suiz-Luárez_NL Als ie zich besefte wat er gebeurde zou hij hem ook nooit goed gekeurd hebben trouwens. Hij dacht gewoon dat hij verlaat afging en dat de inzet van Feyenoord een goal opleverde.
-
@SIRclitjeslikker_NL Hoezo, als je de bal zelf achter de lijn trekt is het ook gewoon een doelpunt hoor, moet je maar niet zo mongolisch doen.
Veltman speelt weer pfffffffffffff
-
@Suiz-Luárez_NL
was te verwachten. Toen ik hem zondag in de basis zag dacht ik al: vast om Veltman wedstrijdritme op te laten doen -
wie heeft de wedstrijd van Lyon- Ajax 3-1 gezien ik heb alleen de laatste 30 min gezien maar tjong tjong wat was dat een slechte 30 min van me club slecht en vooral toen 4gever die rode kaart kregen toen was volgens mij het hele team de weg kwijt maar goed ondanks dat hebben we toch even de finale gehaald ,wel met de hakken over de sloot maar toch maar ik denk dat het tegen M.United niks gaat worden hoop natuurlijk als ajax fanaat dat ze winnen maar ik heb zo een gevoel van niet
-
@goldeagle31_NL said in Eredivisie 2016/2017:
wie heeft de wedstrijd van Lyon- Ajax 3-1 gezien ik heb alleen de laatste 30 min gezien maar tjong tjong wat was dat een slechte 30 min van me club slecht en vooral toen 4gever die rode kaart kregen toen was volgens mij het hele team de weg kwijt maar goed ondanks dat hebben we toch even de finale gehaald ,wel met de hakken over de sloot maar toch maar ik denk dat het tegen M.United niks gaat worden hoop natuurlijk als ajax fanaat dat ze winnen maar ik heb zo een gevoel van niet
Wel mooi dat je ondanks alles toch nog een komma gebruikt
-
dankje