Voetbal: De Nederlandse competities
-
@SIRclitjeslikker_NL Zonder die doellijntechnologie was Ajax wel kampioen idd
-
@Suiz-Luárez_NL nee. Dan zal Ajax wel een andere wedstrijd gelijk hebben gespeeld of verloren. Kan je niet zeggen.
En eerste seizoenshelft was doellijntechnologie in de Arena en 2e in de Kuip is van te voren eerlijk afgesproken -
@SIRclitjeslikker_NL 'doellijntechnologie' zingt niet zo lekker
-
@Glennevire_NL Zeg ook niet dat het niet eerlijk was, maar Nijhuis had die eigen goal van Zoet nooit geteld zonder de technologie. In de Arena heeft ie een half jaar gestaan zonder dat er een moment was waarbij de technologie nodig was
-
@Suiz-Luárez_NL Als ie zich besefte wat er gebeurde zou hij hem ook nooit goed gekeurd hebben trouwens. Hij dacht gewoon dat hij verlaat afging en dat de inzet van Feyenoord een goal opleverde.
-
@SIRclitjeslikker_NL Hoezo, als je de bal zelf achter de lijn trekt is het ook gewoon een doelpunt hoor, moet je maar niet zo mongolisch doen.
Veltman speelt weer pfffffffffffff
-
@Suiz-Luárez_NL
was te verwachten. Toen ik hem zondag in de basis zag dacht ik al: vast om Veltman wedstrijdritme op te laten doen -
wie heeft de wedstrijd van Lyon- Ajax 3-1 gezien ik heb alleen de laatste 30 min gezien maar tjong tjong wat was dat een slechte 30 min van me club slecht en vooral toen 4gever die rode kaart kregen toen was volgens mij het hele team de weg kwijt maar goed ondanks dat hebben we toch even de finale gehaald ,wel met de hakken over de sloot maar toch maar ik denk dat het tegen M.United niks gaat worden hoop natuurlijk als ajax fanaat dat ze winnen maar ik heb zo een gevoel van niet
-
@goldeagle31_NL said in Eredivisie 2016/2017:
wie heeft de wedstrijd van Lyon- Ajax 3-1 gezien ik heb alleen de laatste 30 min gezien maar tjong tjong wat was dat een slechte 30 min van me club slecht en vooral toen 4gever die rode kaart kregen toen was volgens mij het hele team de weg kwijt maar goed ondanks dat hebben we toch even de finale gehaald ,wel met de hakken over de sloot maar toch maar ik denk dat het tegen M.United niks gaat worden hoop natuurlijk als ajax fanaat dat ze winnen maar ik heb zo een gevoel van niet
Wel mooi dat je ondanks alles toch nog een komma gebruikt
-
dankje
-
-
Nou, kijken of we die schaal op kunnen halen. Zou me ook niks verbazen als Feyenoord nog een rol van betekenis gaat spelen in de titelstrijd.
-
@goldeagle31_NL said in Eredivisie 2016/2017:
tjong tjong
-
@SIRclitjeslikker_NL Called it
-
Ajax had het beste elftal maar door ontzettend trieste prestaties in het begin de titel weggegeven. Feyenoord gefeliciteerd
-
Jopie, Joey, Domi, en Leroy zijn nog wel sympathiek, dus gefeliciteerd. Meer dan vier feyenoorders komen er hier tegenwoordig ook niet meer volgens mij, excuus als ik iemand vergeten ben.
-
Aan het begin van het seizoen? Die twee slechte wedstrijden in augustus hebben er wel voor gezorgd dat Ajax Ziyech haalde. Als Ajax gewoon had gewonnen tegen Roda en Willem II had Ziyech nu (vermoedelijk) niet bij Ajax gespeeld.
Nee, Ajax heeft de titel in maart verspeeld door gelijk te spelen tegen Groningen en Excelsior. Had een van die twee gelijke spelen een overwinning opgeleverd waren ze nu kampioen geweest.
-
@FC-Eddie_NL Ja of Zoet heeft de titel voor Ajax verspeeld. Als ie die bal gewoon ff in het veld had gehouden was Ajax ook kampioen. Zo kan je 15 wedstrijden aanwijzen waar het aan ligt. Maar Overmars had Ziyech inderdaad al in mei moeten vastleggen zoals ik hem ook dringend heb geadviseerd, maar hij luistert nooit naar me helaas
-
Of die buitenspelgoal van Kuyt in Kerkrade, of die overtreding van Groningen op Onana waar de 1-1 uit valt. Of die slingerworp waarmee Sanchez werd neergehaald in dezelfde wedstrijd waarvoor geen pingel werd gegeven
-
Ja of als je Riechedly er gewoon bijhoudt, Tete gewoon opstelt, Traore geen rechtsbuiten zet of Sinkgraven geen back zet. Zo kunnen we de hele dag wel bezig blijven.
Het is dat er een stijgende lijn is en dat we het zo bizar goed doen in de EL, daardoor zal niemand aan de stoelpoten van Bosz zagen, ik ook maar niet.