Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_NL
AZ staat voor Alkmaar Zaanstreek right -
@De-Boterbloemen_NL
Nee volgens mij wonen hier nog zo'n 800000 mensen -
@DominicM_NL
Nja ik heb er sws geen problemen mee, maar vind het eerder lachwekkend.Ik vind dat er een verschil zit tussen enerzijds een club (al dan niet buitenlands) sympathiek vinden en deze volgen en anderzijds bij zo'n huldiging doen alsof je er helemaal onderdeel van bent terwijl je woont en werkt in Limburg.
-
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@De-Boterbloemen_NL
Nee volgens mij wonen hier nog zo'n 800000 mensenJup, maar ben zelf zeker geen boer, ben ook voor Ajax, maar vind het een beetje overdreven om te zeggen dat die niet welkom zijn in amsterdam, koningsdag is een feest voor iedereen (als ze zich gedragen) toch?
-
@bringdaruckus_NL
Ik prefereer dan weer elke provinciale stad in midden-Nederland boven de randstad. Je stapt in Amsterdam het station uit en je waant je in China. En dan werkelijk overal die wietlucht. -
@timeenennaam_NL
lol doet me denken aan Bilal. Bij die huldiging zie je overal zijn hoofd en hoor je hem het hardst. -
@De-Boterbloemen_NL
ze gedragen zich niet... Ik gun ze weer een project x ofzo. Weten ze ook hoe belachelijk het is om massaal naar een stad te komen er vervolgens alles onder te pissen.Overigens is het nu wel minder erg dan pakweg 10 jaar geleden.
-
@De-Boterbloemen_NL
ze gedragen zich niet... Ik gun ze weer een project x ofzo. Weten ze ook hoe belachelijk het is om massaal naar een stad te komen er vervolgens alles onder te pissen.Overigens is het nu wel minder erg dan pakweg 10 jaar geleden.
Het lastige is dat alle jeugd zich op koningsdag zich in alle grote steden niet gedragen en schijt hebben.
Is een lastig punt wat niet makkelijk op te lossen is gok ik! -
Project X heerlijke film
-
@timeenennaam_NL
Ik kom bij voorkeur de randstad niet uit. Alleen voor een sportwedstrijd ofzo. -
@timeenennaam_NL
Ik kom bij voorkeur de randstad niet uit. Alleen voor een sportwedstrijd ofzo.Is derest van nederland zo erg volgens jou?
(ben het wel met je eens dat Amsterdam een van de mooiste plekken is)
-
@De-Boterbloemen_NL
Is prima op te lossen. Gewoon nog onaantrekkelijker maken voor boeren. Sinds dat achterlijke 538 feest er niet meer is is het al een stuk minder erg. De Amsterdammer rouwt er niet om want die gaf er toch geen fuck om. -
@De-Boterbloemen_NL
Is prima op te lossen. Gewoon nog onaantrekkelijker maken voor boeren. Sinds dat achterlijke 538 feest er niet meer is is het al een stuk minder erg. De Amsterdammer rouwt er niet om want die gaf er toch geen fuck om.Jup, maar als ze dat overal doen, gaan de boeren toch ergens heen ook al is het dan minder interresant?!
-
@De-Boterbloemen_NL
De gemiddelde provinciaal wil graag naar het centrum. Die willen niet naar amsterdam-west ofzo. Waar ik die dag toevallig was -
-
@De-Boterbloemen_NL
De gemiddelde provinciaal wil graag naar het centrum. Die willen niet naar amsterdam-west ofzo. Waar ik die dag toevallig wasDat is dan inderdaad de beste optie, naar plekken gaan waar ze niet komen
-
Nja mijn hele jeugd opgegroeid in en rondom Rotterdam. Daarna naar 'de provincie' verhuisd. Nu ben ik in mijn hele leven zo'n 8-10 keer in Amsterdam geweest en in vind het helemaal niets, wát een kermisstad. Niets is echt, niets is zoals een grote stad hoort te zijn. Als ik het vergelijk met veel grotere steden in de wereld (die ik heb gezien dan) is alleen Chicago vergelijkbaar.
Ik houd van het stadsleven, ik zie mezelf ook weer terug verhuizen naar Rotterdam of een andere grote stad maar Amsterdam is echt de enige plaats die niet als Nederland voelt. Terug op het onderwerp; ik zou denk ik niet voor NEC, Vitesse, Den Bosch of Utrecht geweest zijn als ik in Tiel zou zijn geboren maar dat weet ik nu. Mijn 'support' voor Feyenoord kwam nu nogal vanzelf.
-
Ik heb overigens ook niks met het platteland, en mensen die vanuit bijv brabant naar feyenoord komen denk ik ook bij heb je niks lokalers wat je kan bezoeken.
-
@joopjah-both_NL Schijnbaar niet want anders komen ze niet en daarnaast hebben we mensen uit Dokkum met een seizoenskaart in de Kuip dus wie ben jij dan om te zeggen dat je er niks mee hebt?
-
@crimsontide_NL
Voel je je aangesproken ofzo lol. Wat is er nou mis met zeggen dat je niks met het platteland hebt? Sommige mensen met zoals Tim hebben dan weer niks met de randstad.