Voetbal: De Nederlandse competities
-
@FC-Eddie_NL Hij is ook gehaald voor de bank... Daarnaast kan hij prima een bal vast houden om de rest te bedienen. Ik vind het geen gekke aankoop.
-
Ik zie dan liever iemand komen die het Dolberg moeilijk kan maken om elke week een basisplaats te krijgen. Zeg maar de Vermeer/Cillessen situatie van een aantal jaar geleden. Cassiera kon dat niet en Huntelaar gaat dat ook niet doen. Op dat vlak gaat Dolberg dus niet getriggerd worden om nog beter te worden. En na het zien van zijn optreden in de EL finale moet hij toch echt nog wel flinke stappen maken voordat hij klaar is voor een stap hoger op.
-
Boer terug naar PEC. Als hij het niet verleerd is, worden dat dus iig 15 punten meer dan vorig seizoen.
-
@timeenennaam_NL Vind hem niet erg fit ogen, duurt lang voordat ie in de hoek is tegenwoordig. Was erg blij dat Ajax hem niet heeft hoeven inzetten dit seizoen. Maar zelfs dan is ie nog 10x beter dan Mickey natuurlijk
-
Ik vraag me dan altijd af of iemand als Boer veel chicks kan krijgen
-
Mja meer dan ik waarschijnlijk
-
Hij heeft maar 9 vingers dus dat is wel een handicap, en jij bent die fitness mooiboy toch
-
@bringdaruckus_NL Klopt, deed die van Louis ook niet, ze wonnen ook niet
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@jeffreyelzinga_NL en Mourinho's United won de EL terwijl dat van van Gaal er gelijk uit lag. Mourinho is dan ook een echte cupfighter. Ze winnen niet altijd makkelijk, maar ze verliezen ook niet zo vaak. 5x in de PL, net zoveel als kampioen Chelsea. In de competitie maken die velen gelijke spelen je onsuccesvol. In een knock out kom je daar gewoon heel moeilijk langs.
Van Gaal gaf niet zoveel om de Europa League.
-
Pfff, een trainer omruilen voor een zak geld alsof het een product is waar je winst op wiilt maken gaat wel erg ver. Dat is nu juist bij uitstek de positie waar je continuïteit wilt hebben.
Alsof 5 miljoen wat voorstelt, voor Veltman krijg je nog meer joh.
-
Pfff, een trainer omruilen voor een zak geld alsof het een product is waar je winst op wiilt maken gaat wel erg ver. Dat is nu juist bij uitstek de positie waar je continuïteit wilt hebben.
Alsof 5 miljoen wat voorstelt, voor Veltman krijg je nog meer joh.
Voor Ajax is het kut als bosz weggaat!
Bosz zelf begrijp ik wel als hij zich persoonlijk verder wil doorontwikkelen! -
Als het voor Ajax kut is moet je het gewoon niet doen lijkt mij.
-
Ik zou als ajaxcied liever zien dat hij blijft inderdaad!
-
@SIRclitjeslikker_NL
Een trainer die ontevreden is over dat ie niet wegmag zal dit al dan niet bewust ook uitstralen naar de groep. -
als onze Bosz weg gaat ben ik benieuwd wie van de Sar in het hoofd heeft als opvolger voor Bosz ik zie Liever dat Bosz nog minimaal 1 Seizoen blijf voor onze clubie maar de keuze is toch aan Bosz wat hij wil
-
@bringdaruckus_NL Maar we zijn gewoon de titel misgelopen omdat we op 0 moesten beginnen en 5 punten thuis lieten liggen tegen Willem II en Roda de eerste wedstrijden.
Het zou absurd zijn als hij dan nu opeens weggaat zonder te oogsten en we weer met een andere trainer opnieuw moeten beginnen. Hij mag ons dankbaar zijn dat wij hem de kans hebben gegeven.
-
@bringdaruckus_NL Maar we zijn gewoon de titel misgelopen omdat we op 0 moesten beginnen en 5 punten thuis lieten liggen tegen Willem II en Roda de eerste wedstrijden.
Het zou absurd zijn als hij dan nu opeens weggaat zonder te oogsten en we weer met een andere trainer opnieuw moeten beginnen. Hij mag ons dankbaar zijn dat wij hem de kans hebben gegeven.
Ben ik helemaal met je eens, maar als je in Bosz zijn schoenen zou staan zou je er ook goed over nadeken. Het is wel een mooie aanvallende club!
-
@SIRclitjeslikker_NL
Niemand had verwacht dat een club van het kaliber Dortmund zich voor Bosz zou aandienen. De kans dat hij over 1/2 jaar weer zo'n kans krijgt is minimaal. Hij is ook niet de jongste meer en heeft over het algemeen alleen armoedige clubs clubs getraind -
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@SIRclitjeslikker_NL
Niemand had verwacht dat een club van het kaliber Dortmund zich voor Bosz zou aandienen. De kans dat hij over 1/2 jaar weer zo'n kans krijgt is minimaal. Hij is ook niet de jongste meer en heeft over het algemeen alleen armoedige clubs clubs getraindPrecies, mag je ook niet anders van hem verwachten. Maakt het niet minder zuur natuurlijk.
Plus... een bijkomend voordeel is dat de opvolger wellicht meer gebruik gaat maken van spelers die ik veel liever in de basis zie dan bijv Viergever.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@SIRclitjeslikker_NL
Niemand had verwacht dat een club van het kaliber Dortmund zich voor Bosz zou aandienen. De kans dat hij over 1/2 jaar weer zo'n kans krijgt is minimaal. Hij is ook niet de jongste meer en heeft over het algemeen alleen armoedige clubs clubs getraindPrecies, mag je ook niet anders van hem verwachten. Maakt het niet minder zuur natuurlijk.
Plus... een bijkomend voordeel is dat de opvolger wellicht meer gebruik gaat maken van spelers die ik veel liever in de basis zie dan bijv Viergever.
Hier zijn we het gewoon helemaals over eens, denk mag ook wel is gezegd worden