Voetbal: De Nederlandse competities
-
@timeenennaam_NL beter, gun dat mvv niks
-
utreg verdient het wel, maar heeft geen geplaatste status in 3e en laatste voorronde van de EL. Wordt dus niks, zeker als je de geplaatste ploegen ziet in de laatste voorronde. Gaan weer belangrijke punten
-
@jeffreyelzinga_NL hahahaha wat een onzin
-
@jeffreyelzinga_NL
Chelsea vs Ajax is wel leuk man. sws Chelsea in Nederland -
Utrecht verdiende het echt idd. Sws als je geen voorsprong van 3-0 kan vasthouden tegen een middenveld wat voor de helft meedoet aan ramadan in deze hitte...
-
Zit nog weleens een wezenlijk verschil tussen het United van van Gaal en van Mourinho imo.
Deze opmerking is hetzelfde als zeggen dat Molde het Ajax dat de EL finale haalde heeft uitgeschakeld.
Verder was het gewoon een goede prestatie van PSV, maar niet uitzonderlijk knap.
-
Dat verhaal hoor ik idd wel vaker op moment het mensen uitkomt. Was united sterk dit jaar? Celta en anderlecht hebben kansen gehad ze uit te schakelen. In de competitie ging het ook niet beter.
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Zit nog weleens een wezenlijk verschil tussen het United van van Gaal en van Mourinho imo.
Deze opmerking is hetzelfde als zeggen dat Molde het Ajax dat de EL finale haalde heeft uitgeschakeld.
Verder was het gewoon een goede prestatie van PSV, maar niet uitzonderlijk knap.
-
Welkom in het Eredivisie topic @maricja_NL, eindelijk verlost van die ellendig Flip. Helaas komt @Furrax_NL hier ook wel eens maar daar moet je maar mee dealen
-
Dank je voor de verwelkoming, Dave
Wij zijn ook heel erg blij met de promotie naar de Eredivisie. Kan ik voortaan ook hier buurten over de wedstrijden van mijn cluppie. Vandaag bij de huldiging geweest en volgend seizoen knallen in de ere :thumbsup_tone1:
-
@jeffreyelzinga_NL
Nee United was niet sterk maar verliezen onder Mourinho doen ze dan ook weer zelden -
Vind zo'n promotiefeest altijd wel grappig. Yes, we mogen volgend jaar elke week verliezen!
-
@DominicM_NL Zeg dat tegen RB Leipzig
Ik bedoel, als je ze tegenkomt ofzo, in het Duits
-
@DominicM_NL zoals Bournemouth al 2 seizoenen makkelijk handhaafd in de PL zeker? :')
-
Waarom kan je niet zien wie een post disliket maar wel wie een post liket, schandpalen moeten we ze
-
@Suiz-Luárez_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Waarom kan je niet zien wie een post disliket maar wel wie een post liket, schandpalen moeten we ze
Irritant hè
-
@Glennevire_NL Alsof Engeland ook maar enigszins vergelijkbaar is...
-
@Scheeftand_NL ah jij ofc
-
-
@bringdaruckus_NL nou Spanje Eibar, Freiburg/Leipzig Duitsland dan etc... Of wat te denken van PEC Zwolle dan in Nederland
-
Idd Domi jeetje sukkel