Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Suiz-Luárez_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Bosz moet gewoon heel snel normaal gaan doen en Tete een kans geven, Veltman speelt al weken dramatisch. Verder hoeven Riedewald en Bazoer van mij niet direct in de basis, maar je moet ze in ieder geval wel wat speeltijd geven en niet laten wegrotten op de bank, zijn Ajax' grootste talenten.
Ohja en meneer Gudelj gewoon 3 jaar laten wegrotten in het 2e wat mij betreft, een Boilesentje, gewoon die carrière vernietigenlijkt me niet echt handig. kan die daar cerny gaan opfokken.
-
@bringdaruckus_NL Mwoah als ik Jairo daar zo zie chillen op de bank met Bazoer weet ik het zo nog niet hoor. Die jongen is van basis naar bankie gegaan en Viergever speelt in zijn plaats dat gaat wel knagen hoor.
-
Riedewald moet echt blijven, en kansen krijgen. Evenals Bazoer. Zijn nog wel talenten hoor, ook al hebben ze een ego en moeten ze af en toe op hun plaats worden gezet! Snap Peter Bosz echt niet... Viergever, heel NL ziet het niet in de jongen. Riedewald speelde gewoon een sterke pot. Maarjah hetzelfde geldt voor Veltman en Tete... :s Kapitaalsvernietiging. Verkoop ze dan maar voor een vet bedrag en kunnen we daarna lekker uithuilen. Moeten er maar nieuwe toppers opstaan.
-
Bosz kiest voor meer ervaring. Met Viergever en Schone heb je in je as 3 spelers van 25 jaar of ouder. Kwalitatief zijn zij verreweg de mindere t.o.v. Riedwald en Bazoer, maar ergens snap ik de overweging wel.
Bazoer en Riedewald knokken zich wel terug volgend seizoen.Wat ik niet snap is dat Tete moet banken ten faveure van Veltman. Vreselijk om te zien.
-
@Glennevire_NL hahaha laatste keer bestond Facebook en die hele mikmak nog niet eens
maarja ik als Ajax fan gun het Feijenoord meer dan PSV, door alles wat ze hebben meegemaakt
-
@bringdaruckus_NL Cerny zit binnenkort toch vast bij het eerste, dus geen probleem
-
Viergever is echt niet slechter dan riedewald op cv. Zijn beide gewoon geen toppers daar.
Tja lijkt me logisch dat bazoer en riedewald voornamelijk met elkaar optrekken. Zelfde leeftijd, zelfde (straat)taal etc. Lijkt me logisch dat ie meer overeenkomsten heeft met bazoer dan bv Boer die zijn vader zou kunnen zijn
-
@bringdaruckus_NL Zijn redelijk gelijk maar Riedewald heeft natuurlijk veel meer potentie
-
Ik zie eigenlijk niet echt potentie in Riedewald op cv
-
Hij is vooral heel sterk aan de bal en zal misschien eerder op het middenveld terecht komen.
Riedewald heeft de snelheid en het voetballende vermogen om een cv van Ajax te zijn, best sterk, net niet te klein. Verdedigen doe je natuurlijk niet alleen. Dingen als positioneren en handig zijn in de duels leer je denk ik het beste als er structuur in de verdediging is (goede rugdekking etc zodat je niet teveel ruimte hoeft te verdedigen en minder in gekke situaties terecht komt) dan kan je ''makkelijk beginnen'' Zou hem daarom wel eens naast Sanchez ipv naast veltman willen zien. Dnek dat je er dan met veel meer vertrouwen staat. Bazoer er voor die zijn positie moeiteloos over kan nemen
-
Pfff lange posts maken is kut hier zeg xD
Maja, scherpte, wat vaak ontbreekt bij Riedewald, krijg je denk ik ook eerder doordat een Sanchez het maar onbegrijpelijk vind dat je niet op zit te letten dan wanneer je Veltman naast je hebt staan. Bij Riedewald denk ik nog miss kan ie het en misschien ook wel niet. Bij Viergever weet ik wel dat dit ongeveer zijn max is.
-
@SIRclitjeslikker_NL Noujah, een ding is zeker. Volgend seizoen nog maar een paar Colombiaanse verdedigers halen
-
@Sjinne_4_ever_NL Zo'n type heb je wel nodig eigenlijk, Viergever speelt dit seizoen beter dan de afgelopen seizoenen en ik denk ook dat Riedewald het beter kan doen met Sanchez.
Sws altijd wel lekker om er 2-3 Zuid-Amerikanen tussen te hebben die een killermentaliteit meebrengen en de rest daar misschien mee kunnen beïnvloeden.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Hij is vooral heel sterk aan de bal en zal misschien eerder op het middenveld terecht komen.
Riedewald heeft de snelheid en het voetballende vermogen om een cv van Ajax te zijn, best sterk, net niet te klein. Verdedigen doe je natuurlijk niet alleen. Dingen als positioneren en handig zijn in de duels leer je denk ik het beste als er structuur in de verdediging is (goede rugdekking etc zodat je niet teveel ruimte hoeft te verdedigen en minder in gekke situaties terecht komt) dan kan je ''makkelijk beginnen'' Zou hem daarom wel eens naast Sanchez ipv naast veltman willen zien. Dnek dat je er dan met veel meer vertrouwen staat. Bazoer er voor die zijn positie moeiteloos over kan nemen
ik vind zijn lengte icm zijn al vrij beperkte sprongkracht wel te klein.
Zie liever Mathijs de Ligt
-
Dat lijkt me ook meer een typische cv ja. Denk voor nu dat je er niet slechter op wordt als je Riedewald ipv Viergever opstelt hoor.
-
@SIRclitjeslikker_NL Snap niet waarom Riedewald niet op z'n minst is getest als linksback, dat kan hij prima a la Kongolo invullen wat mij betreft. Hij kan zelfs nog wat beter voetballen dan Kongolo, dus in de opbouw gaat dat ook prima
-
@Suiz-Luárez_NL Hij is tot het Nederlands elftal aan toe getest als linksback.
Als je geen echte linksbacks hebt is het toch zeker wel een betere optie dan Dijks en Sinkgraven.Ik zou hem iid zowel als linksback als lcv boven de huidige basis verkiezen.
Ook als cvm eigenlijk, ook al doet schone het ook goed, dat vind ik eigenlijk te aanvallend. (Hoop dat de wijsneusjes die zeggen dat ik onder de Boer weer zat te zeiken dat het te verdedigend was begrijpen dat er ook een miiddenweg is. -
Door wat problemen bij ziggo kan ik nu mooi fox sports kijken, lekker genieten van de eredivisie (hoop ik)
-
laat ons weer eens juichen