Voetbal: De Nederlandse competities
-
Siem de Jong gaat waarschijnlijk terug naar Ajax. Alleen geen idee of je hem echt een versterking kan noemen.
-
@fc-eddie_nl Zoals het nu lijkt zou ik dat geen versterking noemen. Maar je weet maar nooit..
-
Voor de breedte wel een aardige speler. Als ie erin slaagt om ooit nog op zijn oude niveau te komen - wat ik niet verwacht - zou ie top zijn.
-
Arjen Robben is nog vaker fit dan Siem de Jong
-
@sirclitjeslikker_nl Doe realistisch. Je kan vragen wat je wil maar Dolberg is nog geen 50 waard.
-
Qua prijs kan je hem eigenlijk beter zo snel mogelijk verkopen. Denk niet dat hij met de jaren meer waard wordt. Sws worden goede spelers bij Ajax vaak voor lage prijs verkocht vanwege aflopende contract en vangen ze voor zwakke spelers als Riedewald nog steeds een goed bedrag
-
@furrax_nl Gaat er toch niet om wat hij waard is?
-
@sirclitjeslikker_nl Jawel. Die prijzen die je werkelijk wil slaan nergens op.
-
@furrax_nl 50 mil is geweigerd dus blijkbaar had een club het er voor over.
zou een dikke miskoop zijn, daar niet van
-
Dolberg mag voor dat bedrag wat mij betreft verkocht worden. Het is een talentvolle spits, maar zie ajax er nooit veel meer dan dit voor krijgen. Hij is dat nu nog niet waard en ik heb mijn grote twijfels of hij dit bedrag ooit echt waard zal worden.
-
@furrax_nl Als ze zelf 150 mil voor Mbappe vangen vind ik het een marktconform bedrag.
Snap wel dat de prijs behoorlijk uit de klauwen loopt, maar ik zie geen reden om niet in die krankzinigheid mee te gaan.
-
Ik vind hem sws qua voetbal wat overrated en in het geval Dolberg betaal je nou geen miljoenen voor een merk zoals bij een Pogba of Neymar.
-
@sirclitjeslikker_nl Oke. Daar heb je een punt.
-
Wow, lang geleden dat ik PEC zo dominant heb zien spelen.
-
Wow, lang geleden dat ik Ajax op zo'n waanzinnig kutveld heb zien spelen.
-
Ze speelden vorige week toch thuis?
-
Heuuuyyy Ajax!!!!
-
This post is deleted!
-
Zo, dat lucht op. Ohja: Overmars bedankt dat je van die 100 miljoen WEER geen team maakt dat kampioen wordt
-
This post is deleted!