Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_nl En toen werd die uitgekapt en kwam de 1-0. Speelde verder wel aardig ja.
-
Och, wordt 1 vd 5 actieve forumgebruikers nog gebanned ook haha. Vroeger kreeg een wedstrijd als Vitesse Twente nog een topic met 50 posts lol.
-
@hap-slik-weg_nl
klopt maar Veltman was al 5 keer gekanteld als ie tegenover neymar stond -
@bringdaruckus_nl Kan me nog herinneren dat Veltman Neymar ff van achteren neerschopte in de 16 omdat rood en een pingel tegen natuurlijk veel voordeliger is dan een 1 op 1 tegen een keeper die voor zijn lijn staat...
-
@sirclitjeslikker_nl
dat moment schoot ook ff door me heen idd -
Lol
Hoe lang is Jeroenie gebanned? Als hij terugkomst is hij de enige op dit forum
-
@sirclitjeslikker_nl Was natuurlijk geen penal, want erbuiten. En we hebben die wedstrijd gewonnen, was dus prima actie.
-
Pffff, ik dacht altijd dat het Ajax publiek erg was, maar zoals de kuip leegloopt bij een achterstand zie je echt nergens anders in Europa xD
-
een both to score fout zien gaan omdat feyenoord niet kan scoren...
-
wauww penalty gemist ook
-
Feyenoord speelde wel erg bagger. Een penalty missen en nog eens een blunder bij de 0-2. Als Ajacied ben ik er blij mee, maar had niet verwacht dat ze zouden verliezen. Het is in ieder geval een slecht vooruitzicht voor de wedstrijd tegen Napoli.
-
Maar ook NAC een penalty onthouden
-
@jip-huijs
Scherp gezien dat Kramer, Bilal en Diks onder niveau zitten, inderdaad voor het eerst dat dat goed zichtbaar werd. -
@jip-huijs
Nee joh, die stelt Gio weer mooi op tegen Napoli. Daarna mag je vermoeid ook nog naar AZ -
ik heb trouwens ook een both to score op ajax...
-
PSV had er even zin in zeg :rofl:
-
Dom dat Keizer alles open gooit bij 0-1 achter. Kostte je een punt tegen Heracles en nu weer. Gezien de recente geschiedenis van Ajax. (4x een punt voor de titel te weinig in laatste 10 seizoenen) zou de waarde van een punt toch wel duidelijk moeten zijn.
Als ik buitenlands voetbal kijk valt het mij vaak op dat succesvolle clubs vaak goede spelers hebben. Kijk maar bijvoorbeeld naar Real Madrid of Chelsea . PSV probeert ook succesvol te zijn door goede spelers te kopen zoals Lozano en Perreiro en Feyenoord probeert dat ook met bijv Jorgenson en Larsson. Ik denk dat ons dat ook wel succes op zou kunnen leveren.
-
Goede spelers leiden tot succes? Ik moet even een meta-analyse van je onderzoek verrichten voordat ik zulke conclusies aandurf
-
@sirclitjeslikker_nl
Dit is echt zo Frank de Boer seizoen waarbij je met 72 punten kampioen kan worden. Dat alles of niets spelen doet Mourinho trouwens ook vaak. Desnoods 3 wissels gebruiken voor de 60e minuut. Prachtig wisselbeleid vind ik het. Maar gooi dan Neres erin met zijn rendementen nee Larsson is geen goede speler. Lozano daarentegen, de beste speler van de eredivisie