Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
en nee Larsson is geen goede speler.
Ik had een verhaal in mijn hoofd zitten en dat wou ik, ondanks dat ik niet op een tweede naam kon komen, afmaken. Daarom blijf ik erbij dat Larsson gewoon een goede speler is.
-
Had dan Amrabat genoemd. Vind sws Utrecht de enige subtopclub die goede spelers aflevert aan de top 3. Behalve van de Hoorn die Ajax natuurlijk weer moest kopen. Amrabat zou Ziyech ook vrijer kunnen laten spelen
-
@bringdaruckus_nl Amrabat heel erg opgehemeld (terecht) na een paar wedstrijden in het begin en vooral tegen City. Maar tegen ADO was hij (met name 2e helft) heel matig en slordig in balbezit. Tegen NAC was hij ook heel slecht, was één van de minsten. Eigenlijk was de hele rechterkant het slechtst.
Nog steeds heeft Feyenoord als team gefaald en het was een verschrikking om naar te kijken, maar Amrabat heeft in zijn Feyenoord-tijd nog niet bewezen dat hij een vaste waarde moet zijn. Ondanks de slechte vorm van Vilhena -
@joeyeekhout_nl
Heb alleen psv en city gezien van Feyenoord.el ahmadi / vilhena / amrabat als middenveld is ook niet creatief genoeg. Bij Ajax zou die gewoon de bal kunnen inleveren bij Ziyech en alle ballen wegwerken als Ziyech balverlies lijdt.
Maar is sws lastig omdat ie ook niet altijd op zijn eigen positie kan spelen
-
-
@timeenennaam_nl Heerlijke troll idd
Ben benieuwd, als Napoli echt aanzet en Feyenoord echt compleet wordt vernederd wordt die laatste club misschien wel eindelijk opgeheven
-
ze kunnen beter niet opdagen en reglementair met 3-0 verliezen
-
Kamikaze Keizer deed zijn naam weer eer aan. Geeft ook wel aan dat de spelersgroep en trainer te matig zijn als je bij een 0-1 stand in de dertigste minuut niet het tactisch vernuft hebt om een omzetting te doen en dan maar alles of niets te gaan voetballen. Maar het was wel weer fijn voor de toto, jammer nog van Zwolle mjah kan niet alles hebben.
-
@hap-slik-weg_nl
Zwolle gaat voor top drie spelen #ok -
@bringdaruckus_nl Ook een goede. Spannend of ze het veld opkomen inderdaad.
-
Voor alle unibetspelers. Feyenoord over 2.5 card @1.96 is ook wel een lekkere. Net zoals hc cards
-
@bringdaruckus_nl Schotse scheids, kan misschien nog wel tegenvallen
-
Denk dat het inderdaad met de Schot als ref wel mee zal vallen.
-
Godver dacht even dat Sven van Beek de held ging worden, krijgt die Diawara een belachelijke kaart haha
-
@hap-slik-weg_nl
over 2.5 cards is binnen iig. kan alweer niet inloggen op unibet. 2 weken geleden na CL wedstrijden precies zelfde -
Service is not available now, please try again later.
nu dit weer
-
Alles wat ik vorige week zei over die vreselijke Dijks maakte hij tegen Vitesse opnieuw waar. Wat een vreselijke mongool, hij kan er al niks van en nu liet ie Kashia weer gewoon lopen. Het minste wat je kan doen is je best doen, zelfs dat doet die lakse hond niet. Contract per direct ontbinden.
-
Als je niet weet wat ik bedoel moet je dit ff checken vanaf 0:51:
-
-
@suiz-luárez_nl Hij zou sowieso ook gewisseld worden ipv De Ligt. Ben straks blij als Sinkgraven evt op kan komen draven