Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_nl Is wel een soort speeltuinvoetballer die zomaar wat aankloot en ook heel weinig rendement heeft, maar aangezien Younes al 9 wedstrijden in de basis heeft mogen beginnen vind ik dat we Kluivert ook wel een kans mogen geven, veel slechter zal ie niet zijn.
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Is wel een soort speeltuinvoetballer die zomaar wat aankloot en ook heel weinig rendement heeft, maar aangezien Younes al 9 wedstrijden in de basis heeft mogen beginnen vind ik dat we Kluivert ook wel een kans mogen geven, veel slecht
Rendement kan niet achteruitgaan. Younes heeft 1 goal en 1 assist in 9 wedstrijden. En die goal kwam doordat Ziyech die bal tegen zijn rug trapte.
-
Wat een clown die Younes, dacht na zijn debuutseizoen dat hij nog wel iets kon maar de laatste anderhalf jaar bewijst het tegendeel.
Niet om een veer in mijn eigen kont te steken, maar ik roep wel al jaren dat Feyenoord niks voorstelt.
En nee Jeroen, denk niet dat het een goed idee is om Ziyech van het middenveld af te halen.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Wat een clown die Younes, dacht na zijn debuutseizoen dat hij nog wel iets kon maar de laatste anderhalf jaar bewijst het tegendeel.
Niet om een veer in mijn eigen kont te steken, maar ik roep wel al jaren dat Feyenoord niks voorstelt.
En nee Jeroen, denk niet dat het een goed idee is om Ziyech van het middenveld af te halen.
ben je het nog steeds eens dat je Larsson een goede speler vind?
-
@bringdaruckus_nl Geen geweldenaar. Vond dat hij bij Heerenveen nog weleens wat aardigs liet zien en dat dat beetje creativiteit nu juist is wat Feyenoord nog wel eens ontbrak aangezien ze vaak juist van counterteams verloren die ze niet echt open kunnen breken.
Hij kan beter dan hij nu laat zien, maar zal geen hele grote jongen worden nee.
-
Nee denk ik ook niet bij nader inzien, maar wil gewoon Younes weg. Ik zou dan bij gebrek aan beter Dolberg eens op links proberen.
-
Nee denk ik ook niet bij nader inzien, maar wil gewoon Younes weg. Ik zou dan bij gebrek aan beter Dolberg eens op links proberen.
Het is maar goed dat jij geen trainer van Ajax wordt........
-
Ik denk dat je Jeroen prima voor de groep kunt zetten.
-
Met mij stonden we sowieso hoger want ik had Dijks nooit in de selectie toegelaten.
-
Met mij stonden we sowieso hoger want ik had Dijks nooit in de selectie toegelaten.
Dat zou zowiezo niemand doen behalve Keizer!
-
Je kan er dan altijd nog voor kiezen om kluivert of neres op links te zetten!
-
@de-boterbloemen_nl said in Eredivisie:
Je kan er dan altijd nog voor kiezen om kluivert of neres op links te zetten!
Wie Neres nog van rechtsbuiten afhaalt spoort sws niet
-
@bringdaruckus_nl Geen geweldenaar. Vond dat hij bij Heerenveen nog weleens wat aardigs liet zien en dat dat beetje creativiteit nu juist is wat Feyenoord nog wel eens ontbrak aangezien ze vaak juist van counterteams verloren die ze niet echt open kunnen breken.
Hij kan beter dan hij nu laat zien, maar zal geen hele grote jongen worden nee.
Ze missen meer een creatieve middenvelder, als Toornstra nou je creatieve middenvelder moet zijn
-
je kan nog beter neres op links zetten dan dolberg!
Maar dan kan je is kijken hoe kluivert zich daar vermaakt!Maar ik vond zwz dat ajax nog een buitenspeler en verdedigers moest halen afgelopen zomer!
-
@de-boterbloemen_nl said in Eredivisie:
je kan nog beter neres op links zetten dan dolberg!
ja en wie zet je dan op rechts? kom je weer uit bij kluivert en cerny die het ook nooit waarmaken
-
Als Overmars niet zo had getreuzeld hadden we Richarlison op links en werden we kampioen maarja
-
Als Overmars niet zo had getreuzeld hadden we Richarlison op links en werden we kampioen maarja
Ja ze moeten er nu het beste van maken, maar Dolberg op links is dom, hem moet je gewoon in de spits zetten!
Hopen dat ze van de winter dan maar wat leuke spelers halen!
-
-
Je kan iemand met het talent van Dolberg beter op linksbuiten dan op de bank zetten.
-
Je kan Dolberg beter op linksbuiten zetten dan Younes.
Dus wat Jeroen zegt is niet compleet achterlijk zolang Huntelaar goed speelt, Younes niet, en Dolberg zijn vorm moet hervinden.
Op (redelijk korte) termijn is Kluivert-Dolberg-Neres gewoon de sterkste aanval.
-
-
Bovendien zal het Dolbergs vertrouwen enorm goed doen dat ie 2x scoorde in de Kuip, vooral die 2e was echt klasse gedaan. Dus als je hem nu de kans geeft betaalt ie dat misschien wel terug. En hij heeft best wel wat voetballend vermogen om linksvoor te spelen, bovendien was ie tot de A1 gewoon een hangende linksbuiten. Dus zoooo achterlijk ben ik volgens mij niet nee
-
Bovendien zal het Dolbergs vertrouwen enorm goed doen dat ie 2x scoorde in de Kuip, vooral die 2e was echt klasse gedaan. Dus als je hem nu de kans geeft betaalt ie dat misschien wel terug. En hij heeft best wel wat voetballend vermogen om linksvoor te spelen, bovendien was ie tot de A1 gewoon een hangende linksbuiten. Dus zoooo achterlijk ben ik volgens mij niet nee
Jullie gaan er vanuit dat ik dolberg dan op de bank zou zetten, maar die moet in de basis!
Idd kluivert dolber en neres in de basis!