Voetbal: De Nederlandse competities
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
We moeten Urby halen, uitstekende linksback met ervaring die voorzetten geeft die ooit aankomen, en dan hoef je ook niet meer met 4 centrumverdedigers te spelen in 1 linie, lachwekkende shit.
inderdaad, desnoods zet je hem op de plaats van Younes.
-
Jammerlijke nederlaag, maar wel trots op de boys. #COTE
-
@koning-phillip_nl Psv is niks hoor Phili.
Ik denk dat er geen Feyenoorder is die het nog iets kan schelen hoe ze de komende vijf jaar presteren nu ze weer eens kampioen zijn geworden.
Ik weet niet of Ajax kampioen wordt, maar als je het vies harde pak op de broek van PSV in de arena alvast incalculeert is het verschil niet zo gek groot idd.
-
@sirclitjeslikker_nl #lol. Als we eerst eens naar onszelf kijken, want het voetbal is weeral drama. Neres is alleen genieten en Ziyech heeft z'n mooie momenten.
-
Neres is overrated door een paar goals, leuke voetballer maar voor 12 miljoen mag je toch wel meer verwachten. Matige dribbeltechniek, beetje wild en onbehouwen
-
Je bent zelf onbehouwen
-
leuk ook weer kagchel
-
@suiz-luárez_nl paar goals en aardig wat assists. Het is ook een van de weinige spelers bij Ajax die iets creëert. Dus eigenlijk is je hele elftal ruk #ok.
-
@hap-slik-weg_nl Ja hij heeft idd goed rendement, zeg ook niet dat ie slecht is of zo, want aan onze linkerkant loopt er eentje die nog veel slechter is. Ik zeg alleen dat ik voor 12 miljoen meer had verwacht en dat we niet moeten doen alsof het een wereldtalent is, want daarvoor ontbreekt techniek en overzicht. Niettemin prima speler voor Ajax
-
@suiz-luárez_nl Sjah dat is helaas de markt tegenwoordig.
-
@hap-slik-weg_nl Dat is wel waar, deze 12 miljoen zou 5 jaar geleden waarschijnlijk 6 miljoen zijn geweest, dan had ik waarschijnlijk wat minder verwacht.
-
@suiz-luárez_nl Dan was hij met zn rendement een koopje, want laten we eerlijk zijn Ajax heeft geen fatsoenlijke buitenspelers meer.
-
ach matige spelers zoals el ghazi en riedewald zijn ook voor 8/9 miljoen verkocht
-
Neres jalalalalalala
-
ik heb 842 bosscoins is dat veel?
-
Kost nog geen tientje zie ik, ik heb 2100 ter waarde van zo'n 20 euro. Vind dat ik mijn geld gewoon terug moet krijgen want heb nooit om die shit gevraagd, denk dat ik met Tim Hofman langs Derwort ga
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Kost nog geen tientje zie ik, ik heb 2100 ter waarde van zo'n 20 euro. Vind dat ik mijn geld gewoon terug moet krijgen want heb nooit om die shit gevraagd, denk dat ik met Tim Hofman langs Derwort ga
Tim Hofman die zich een gebroken kaak laat slaan door een bejaarde???
-
Derwort slaat niet
-
@bringdaruckus_nl die ouwe sloeg hem niet die gebroken kaak, was die klerenkast van een zoon van hem. Trouwens 29nov Wolves blowout tegen de Pelicans.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl die ouwe sloeg hem niet die gebroken kaak, was die klerenkast van een zoon van hem. Trouwens 29nov Wolves blowout tegen de Pelicans.
oh oke, ik las dat ie een klap had gekregen van een 70 jarige.
Ik herinner me altijd die ene belg op osm nog die zo fan was van Wolves. In die tijd was het echt zo slecht en lelijk team.