Voetbal: De Nederlandse competities
-
@hap-slik-weg_nl Dat is wel waar, deze 12 miljoen zou 5 jaar geleden waarschijnlijk 6 miljoen zijn geweest, dan had ik waarschijnlijk wat minder verwacht.
-
@suiz-luárez_nl Dan was hij met zn rendement een koopje, want laten we eerlijk zijn Ajax heeft geen fatsoenlijke buitenspelers meer.
-
ach matige spelers zoals el ghazi en riedewald zijn ook voor 8/9 miljoen verkocht
-
Neres jalalalalalala
-
ik heb 842 bosscoins is dat veel?
-
Kost nog geen tientje zie ik, ik heb 2100 ter waarde van zo'n 20 euro. Vind dat ik mijn geld gewoon terug moet krijgen want heb nooit om die shit gevraagd, denk dat ik met Tim Hofman langs Derwort ga
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Kost nog geen tientje zie ik, ik heb 2100 ter waarde van zo'n 20 euro. Vind dat ik mijn geld gewoon terug moet krijgen want heb nooit om die shit gevraagd, denk dat ik met Tim Hofman langs Derwort ga
Tim Hofman die zich een gebroken kaak laat slaan door een bejaarde???
-
Derwort slaat niet
-
@bringdaruckus_nl die ouwe sloeg hem niet die gebroken kaak, was die klerenkast van een zoon van hem. Trouwens 29nov Wolves blowout tegen de Pelicans.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl die ouwe sloeg hem niet die gebroken kaak, was die klerenkast van een zoon van hem. Trouwens 29nov Wolves blowout tegen de Pelicans.
oh oke, ik las dat ie een klap had gekregen van een 70 jarige.
Ik herinner me altijd die ene belg op osm nog die zo fan was van Wolves. In die tijd was het echt zo slecht en lelijk team.
-
Ik herinner me een Belg die Fred dood ging maken. Heeft ie misschien wel gedaan, want nooit meer wat van vernomen
-
@suiz-luárez_nl #lol dat klopt ja, wannes toch?
-
-
Ik heb er gewoon 2330 #ok en nu?
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Degene die het meest heeft krijgt een Lolly!
-
@bringdaruckus_nl #lol ja ik weet wie, jonas toch? Maar Wolves spelen dan hun derde game in 4 dagen komen dan van een awaygame terwijl de Pels 2/3 dagen rust hebben.
-
@kagchelland_nl Samen rechtszaak aanspannen om ons geld terug te krijgen
-
Deze hele gang van zaken (PSK-dagen inruilen voor die coins) is een beetje alsof je kaartjes hebt voor Ajax-Feyenoord over een half jaar, dan zegt Ajax opeens: hey dit gaan we niet meer doen, hier heb je 100 kaartjes voor Ajax-Sparta, veel succes ermee.
-
@suiz-luárez_nl Is vast niet meer dan de drempelwaarde voor een procedure.
-
@de-boterbloemen_nl said in Eredivisie:
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Degene die het meest heeft krijgt een Lolly!
Godver, dan moet ik nog
(10 in 2,5 dagen. 2.330 - 1.138 = 1.192 : 10 = 119,2 x 2,5 = 298)
298 dagen wachten!