Voetbal: De Nederlandse competities
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
@de-boterbloemen_nl said in Eredivisie:
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Ik heb er gewoon 2330 #ok en nu?
Degene die het meest heeft krijgt een Lolly!
Godver, dan moet ik nog
(10 in 2,5 dagen. 2.330 - 1.138 = 1.192 : 10 = 119,2 x 2,5 = 298)
298 dagen wachten!
Ik heb er zelf nog 8600, dus ben benieuwd hoelang je daarop moet wachten
Die heb jij in een dag opgemaakt...
Ik ga mijn best doen!
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl #lol ja ik weet wie, jonas toch? Maar Wolves spelen dan hun derde game in 4 dagen komen dan van een awaygame terwijl de Pels 2/3 dagen rust hebben.
juist, jonas was het
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Deze hele gang van zaken (PSK-dagen inruilen voor die coins) is een beetje alsof je kaartjes hebt voor Ajax-Feyenoord over een half jaar, dan zegt Ajax opeens: hey dit gaan we niet meer doen, hier heb je 100 kaartjes voor Ajax-Sparta, veel succes ermee.
Vind die coins eerlijk gezegd chiller dan psk
-
Ik heb er gewoon 2330 #ok en nu?
Degene die het meest heeft krijgt een Lolly!
Godver, dan moet ik nog
(10 in 2,5 dagen. 2.330 - 1.138 = 1.192 : 10 = 119,2 x 2,5 = 298)
298 dagen wachten!
Ik heb er zelf nog 8600, dus ben benieuwd hoelang je daarop moet wachten
Die heb jij in een dag opgemaakt...
Ik ga mijn best doen!
Thanks!
-
Jammer. we hadden NAC makkelijk een Feyenoordje kunnen geven lijkt mij
Maarja, leuk als het een keer zo makkelijk gaat. Volgende week weer thuis gelijk tegen Roda.
-
Dan kun je diehard OSM spelen. Ik heb nog steeds 11k van die dingen. Kom je amper vanaf want als je een goed seizoen speelt krijg je er weer bij
-
PEC Zwolle - PSV wordt echt zo'n typisch 4-4 potje
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Jammer. we hadden NAC makkelijk een Feyenoordje kunnen geven lijkt mij
Maarja, leuk als het een keer zo makkelijk gaat. Volgende week weer thuis gelijk tegen Roda.
Vond Younes echt sterk, geen fout gemaakt. Beste positie dit voor hem
-
Zelfs als hij 900 minuten tegen dit NAC zou spelen zou hij nog niet prikken
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Zelfs als hij 900 minuten tegen dit NAC zou spelen zou hij nog niet prikken
Misschien als Ziyech weer tegen zijn rug schiet
-
Best leuk al die haat tegen Younes, maar Kluivert doet het niet veel beter. Ik denk dat Younes meer dreiging heeft dan Kluivert. Laatstgenoemde heeft diepgang, maar doet daar maar bar weinig mee. Ook tegen NAC vond ik hem maar matig op links. Leuk hoor die ene assist, maar hij liet die bal wel 10 meter van zijn voet springen.
Volgens jullie zitten er een aantal spelers die niet in Ajax 1 thuis horen, maar daar kan je Kluivert ook bijzetten. Op dit moment meer geschikt voor een subtopper/middenmoter dan een topclub. En ben bang dat dit niet beter gaat worden.
-
Speeltuinvoetballer ja, valt me erg tegen nadat ie echt flitsend begon in zijn debuutperiode. Younes is ook niks overigens, hoog tijd voor een linksbuiten.
-
@suiz-luárez_nl Boetius is een optie
-
@fc-eddie_nl said in Eredivisie:
Best leuk al die haat tegen Younes, maar Kluivert doet het niet veel beter. Ik denk dat Younes meer dreiging heeft dan Kluivert. Laatstgenoemde heeft diepgang, maar doet daar maar bar weinig mee. Ook tegen NAC vond ik hem maar matig op links. Leuk hoor die ene assist, maar hij liet die bal wel 10 meter van zijn voet springen.
Volgens jullie zitten er een aantal spelers die niet in Ajax 1 thuis horen, maar daar kan je Kluivert ook bijzetten. Op dit moment meer geschikt voor een subtopper/middenmoter dan een topclub. En ben bang dat dit niet beter gaat worden.
Het is niet eerlijk om hem op dat ene uurtje te beoordelen. Hij speelt 90% van de tijd op een positie die niet zijn voorkeur heeft en heeft nu sws geen wedstrijdritme meer. Geef hem dan ook net zoals Younes een hele reeks de kans. Dan pas kan je een eerlijk oordeel geven.
-
@suiz-luárez_nl Boetius is een optie
Ajax heeft genoeg ballenjongens
-
Daar heb je zeker een punt. Echter vraag ik me af of iemand die als een kip zonder kop op het veld rent, dit niet meer gaat doen als die een aantal wedstrijden op rij speelt op zijn favoriete positie. Heeft mijns inzien toch meer met kwaliteit te maken dan met wedstrijdritme. Maar goed, we gaan het (hopelijk) zien.
-
Brenet had tijdens de wedstrijd wel het idee dat PSV nog zou scoren, lol
-
Brenet had ook het idee dat ie weet hoeveel 1 + 1 is, ook een misvatting
-
@timeenennaam_nl said in Eredivisie:
Brenet had tijdens de wedstrijd wel het idee dat PSV nog zou scoren, lol
Willems voorspelde ook als een vd weinige dat PSV nog wel kampioen zou worden in 2015/2016
-
@fc-eddie_nl said in Eredivisie:
Daar heb je zeker een punt. Echter vraag ik me af of iemand die als een kip zonder kop op het veld rent, dit niet meer gaat doen als die een aantal wedstrijden op rij speelt op zijn favoriete positie. Heeft mijns inzien toch meer met kwaliteit te maken dan met wedstrijdritme. Maar goed, we gaan het (hopelijk) zien.
Denk dat het meer te maken met het geforceerde wat je krijgt als je weet dat je weinig kansen krijgt. Maar zelfs nu heeft Kluivert meer rendement