Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ben ook een voorstander van Younes op rechts. Rechts op de bank
-
Op de tribune lijkt me verstandiger.
-
Tribune heeft geen rechts, die is rond.
-
@scheeftand_nl Dolberg moet gewoon basis, toptalent dat vanzelf weer gaat scoren. Huntelaar deed het nou ook niet zo geweldig in al die basisplaatsen die hij heeft gekregen.
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@scheeftand_nl Dolberg moet gewoon basis, toptalent dat vanzelf weer gaat scoren. Huntelaar deed het nou ook niet zo geweldig in al die basisplaatsen die hij heeft gekregen.
Wel maar Huntelaar is gewoon beter dan Dolberg. Dolberg is zo'n overschat jong kut kind. Net zoals al die jonkies waar iedereen geobsedeerd door is. Gewoon Huntelaar opstellen die is honderd keer beter.
-
@suiz-luárez_nl Hij liet Ajax wel beter spelen als team. Qua uitstraling heb ik hem liever dan Dolberg.
-
@hap-slik-weg_nl Ik vind dat Ajax juist beter voetbalt met Dolberg omdat Huntelaar de techniek van een houthakker heeft en de bal in elke moeilijke situatie verliest. Dolberg is de man van de toekomst, heeft zoveel talent maar het komt er nog niet helemaal uit. Je moet hem gewoon het vertrouwen geven vind ik. Huntelaar is een goede spits die normaliter zijn kansen er makkelijk inschiet, maar heeft geen restwaarde en is bovendien voetballend veel minder.
-
@suiz-luárez_nl Ja Dolberg is in potentie beter, maar ik vind KJ een beter aanspeelpunt. Ook lijkt hij meer te doen en het team op sleeptouw te nemen. Ben zelf wel voorstander van Dolberg hoor, maar ik snap best dat KJ af en toe denkt dat hij moet spelen.
-
Ik lachte er altijd om als Boetius weer eens op de grond lag maar Dolberg is al net zo erg. Zit meer op het gras dan dat ie staat
-
@bringdaruckus_nl Achja nu kun je hem in ieder geval er weer het hele seizoen neerzetten, want die titel kan je vergeten.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Achja nu kun je hem in ieder geval er weer het hele seizoen neerzetten, want die titel kan je vergeten.
Ajax moet de playoffs nog ontwijken
-
@bringdaruckus_NL Nee hoor Ajax wordt gewoon weer tweede zoals ze al in de top 2 eindigen sinds 2007 m.u.v. 2008/09 onder leiding van onze succescoach Marco van Basten
-
FC Twente-uit, altijd lastig. PSV heeft er ook een keer 10 jaar lang niet gewonnen als ik me niet vergis
-
@manchester-pro-team_nl oh jij leeft ook weer door een gelijkspelletje?
-
Zo nu en dan, hè?
-
Hoe een ontzettend matig elftal jullie ook hebben, Ajax wint er gewoon nooit, insane
-
Niemand kan ons stoppen, boeren gaan eraan!
-
ADO-thuis, altijd lastig. Jong Ajax, we komen eraan!
-
Rustig maar als je 1x wint sta je weer boven de streep, Twente heeft echt wel een beter elftal dan Roda, Sparta en NAC
-
PSV vandaag echt nog slechter dan de afgelopen wedstrijden
geen inzet / strijd gezien dat ze er echt voor wouden gaan.Ajax vandaag dodelijk effectief 3 schoten op doel 3 doelpunten.
Verdiende nederlaag voor PSV gezien ze echt niks hebben laten zien vandaag