Voetbal: De Nederlandse competities
-
Wel sick overigens van die video-analist van PSV.
-
Napoli wil maar liefst 1 miljoen voor Younes betalen. Weet hij zijn waarde ook weer meteen.
-
Nog steeds een hoop geld om zo door de plee te spoelen
-
Ajax vraagt 25? Terecht of niet? Speelt die eigenlijk vaak?
-
Ajax vraagt 10 wat natuurlijk te veel is. Voor 5 zou ik het doen
-
@furrax_nl Hij heeft de afgelopen twee en half jaar erg veel gespeeld, maar is recentelijk gepasseerd.
Hij kan er echt helemaal niks van. Ik vind een miljoen een fors bod. Gelijk incasseren.
-
@sirclitjeslikker_nl Hij speelde inderdaad wel veel. Alleen veels te weinig redement komt er uit die gozer. Kluivert scoorde in 1 wedstrijd meer dan Younes in één seizoen. Zorgen dat Ajax meer dan 1.5 miljoen vangt dan hebben ze op hem ook weer winst gemaakt.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Hij kan er echt helemaal niks van.
Is niet waar Hij kan heel goed dribbelen, is vaak een plaag voor de rechtsback, maar schiet altijd de bal het stadion uit. Hij scoort echt gewoon nooit, zelfs als ie een open kans heeft.
-
@suiz-luárez_nl Ik zal als rechtsback niet heel erg bang voor Younes zijn hoor als je hem voor open doel zegt weet hij de bal er toch niet in te krijgen. Dus stoeltje, krantje en een kopje koffie mee en lekker gaan zitten. Wss heeft hij dan nog moeite met je voorbij komen ook.
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Ajax vraagt 10 wat natuurlijk te veel is. Voor 5 zou ik het doen
marcje wilde 25 millie. Dan is 1 millie opzich wel logisch want met 25 voel je je ook niet serieus genomen -
Hij kan er echt helemaal niks van
Dit geldt trouwens wel voor Dijks. Die kan werkelijk van alle facetten van voetballen niks. Hij kan niet verdedigen, niet koppen, niet aanvallen, geen techniek, gewoon niks. Die jongen moet zich doodlachen dat ie zich multimiljonair heeft gespeeld met zo'n ontzettend gebrek aan talent.
-
Nouja, dat hij goed zou kunnen dribbelen vind ik zelfs nog overdreven. Hij heeft één beweging, waarmee hij eindeloos naar binnen dribbelt. Af en toe met extreem veel ruimte doet hij nog iets verrassends, maar anders is het weer kansloos de trechter in, waarmee hij alleen maar ruimtes voor anderen dicht loopt. Hij haalt sws vaak het tempo uit het spel.
-
Je hebt alleen heel weinig aan goed kunnen dribbelen als je vervolgens altijd de bal weer kwijtraakt.
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Hij kan er echt helemaal niks van
Dit geldt trouwens wel voor Dijks. Die kan werkelijk van alle facetten van voetballen niks. Hij kan niet verdedigen, niet koppen, niet aanvallen, geen techniek, gewoon niks. Die jongen moet zich doodlachen dat ie zich multimiljonair heeft gespeeld met zo'n ontzettend gebrek aan talent.
Tja hij heeft wel loopvermogen, is groot en heeft kracht. Zou nog best iets kunnen doen in de championship ofzo. Daar betalen ze ook niet slecht.
-
@bringdaruckus_nl bij Norwich in the Championship vonden ze het volgens mij ook geen ramp inderdaad
-
@joeyeekhout_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl bij Norwich in the Championship vonden ze het volgens mij ook geen ramp inderdaad
Precies, zo'n lucas andersen kon prima voetballen, zolang windkracht niet harder was dan 3. Kan zonder google niet eens vertellen waar die nu speelt
-
Als voetballer gezien is Dijks gewoon een gemankeerde speler. Voor Willem II was het toen een prima back omdat hij daar heel veel kon camoufleren met zijn kracht en snelheid en hij hier in een veel minder dominant team speelde. Heb er nooit wat van begrepen dat Ajax hem toen heeft terug gehaald. De beste jongen is niet eens in staat om zichzelf tactisch goed te positioneren, dan ben je imo nooit goed genoeg voor Ajax en dat blijkt nu ook.
Het voetbal in de Championship ligt hem hoe dan ook beter. Al zijn daar ook niet alle ploegen ingesteld op het wel bekende kick&rush voetbal.
-
Tactisch positioneren is niet zo boeiend. Anders was Sanchez ook niet goed genoeg voor ajax.
-
@bringdaruckus_nl Sanchez was snel genoeg om dat te maskeren en had een fatsoenlijke tackle. Dijks allemaal niet. Dijks beukt altijd iedereen omver, vaak veel te lomp.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Sanchez was snel genoeg om dat te maskeren en had een fatsoenlijke tackle. Dijks allemaal niet. Dijks beukt altijd iedereen omver, vaak veel te lomp.
Klopt maar ik heb liever een Sanchez dan een Daley Blind. Tactisch goed positioneren doen vaak de slechte of onatletische spelers. Klaassen omdat hij verder niet kan voetballen, Blind omdat het een slak is