Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_NL Wie is zijn grote voorbeeld dan? Ik denk zelf dat Troaré alleen functioneert als spits in een 442, dus ongeschikt is voor Ajax.
-
@jeffreyelzinga_NL Ajax heeft het gewoon goed gedaan in de CL hoor, in vaak hele moeilijke poules. 2 keer zat er meer in, maar werd Ajax genaaid door scheidsrechters, corruptie en een klein beetje eigen falen.
-
@Suiz-Luárez_NL Ik heb het over el ghazi, Ronaldo dus
-
Mooie extra lading op ajax - psv komend weekend. Zal voor PSV toch mooi maken of kraken worden denk ik. Moet zeggen dat ik had verwacht dat feyenoord wel in zou kakken, maar blijven toch presteren.
Jammer dat het bijna winterstop is
-
Die 7 wedstrijden op rij verlies laat wel lang op zich wachten #rolleyes
Straks ga zelfs ik er nog in geloven
-
@Kagchelland_NL die komt na de winterstop wel. el ahmadi naar de africa cup en dan stort het in.
-
@Suiz-Luárez_NL zo lust ik er ook wel pap van. Psv is bijv genaaid tegen atletico. Normaal roep je altijd aan t einde van t seizoen is iedereen net zo vaak genaaid als mee zat.
-
@RCJDR_NL165 Feyenoord heeft toch ook wel een dipje gehad met 6 punten uit 5 wedstrijden terwijl de wedstrijd ervoor tegen NEC ook slecht was?
Dat Ajax daar niet van profiteert is een ander verhaal.
Als Ajax gewoon normaal doet moet het namelijk wel kampioen worden met deze selectie, mja, dat is wel vaker zo geweest. -
Wie zit Jeffrey de hele tijd te downvoten #lol?
-
-
Kun je trouwens zien als je op die -1 gaat staan of klikt.
-
Ik kan alleen upvotes zien
-
@Sam-08_NL Is snitchen tegenwoordig ook een taak van mods?
-
@Sam-08_NL Is alleen zichtbaar voor staff en mods, dat was toch al bekend?
-
@jeffreyelzinga_NL Je bedoelt met die penal die ze niet kregen? Of het buitenspeldoelpunt van Griezmann dat niet buitenspel was? Uiteindelijk maakt dat niks uit voor het resultaat in de groep.
-
Wist ik niet
-
Ik denk dat dat wel zal steken inderdaad, we gaan het meemaken
-
Neem aan dat er binnenkort een huldiging op de Coolsingel is voor het winterkampioenschap?
-
Pas nou maar op met het bestickeren van de kampioensbus dit jaar #lol