Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Kagchelland_NL en weer 18 seizoenen geen kampioen
-
@sirclitjeslikker_nl De laatste twee jaar leek inderdaad weer nergens op, maar de seizoenen ervoor was het vaak heel spannend en Feyenoord was ook de betere partij. Alleen win je nooit, ook in de Kuip niet.
-
@joeyeekhout_nl In de Kuip wordt nooit gewonnen? De 1-4 van vorige seizoenshelft vergeten?
-
@joeyeekhout_nl Deels waar, maar alleen met die 0-0 onder Rutten vond ik Feyenoord hier beter. Die keer dat je onder Koeman 7 jaar geleden gelijk speelde kon je hier misschien ook nog wel winnen, maar op onze overwinningen valt imo niet zoveel af te dingen, hoewel die oa 2 jaar geleden met die poeier van Bazoer en 2 jaar daarvoor met die vroege goal van Pelle idd wel spannender waren vond ik ze wel terecht.
-
@bringdaruckus_nl We zullen zien. Vooralsnog zit Ajax dicht bij de 18 jaar dan Fey
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl We zullen zien. Vooralsnog zit Ajax dicht bij de 18 jaar dan Fey
Dit jaar zie ik ajax geen kampioen worden, volgend jaar wel.
-
Dit jaar lukt ook wel, PSV zal toch niet blijven mazzelen ofwel
-
@suiz-luárez_nl Nee, maar ze zullen ook niet het hele seizoen zo slecht blijven spelen vrees ik. Als ze nu met slecht spel al zoveel gewonnen hebben en wij nog naar hen toe moeten is het wel gewoon een lastig verhaal.
-
@suiz-luárez_nl Wie weet stunt AZ haha
-
@sirclitjeslikker_nl Hoezo zouden ze opeens goed gaan spelen? Alle 4 hun verdedigers zijn matig tot dramatisch (van Arias tot Brenet), kan nooit veel voetbal vandaan gaan komen.
-
Maar Ajax moet nog naar Utrecht dus dat moet je ook meetellen
-
Volgens Kale & Kokkie pakken we die gewoon.
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@sirclitjeslikker_nl Hoezo zouden ze opeens goed gaan spelen? Alle 4 hun verdedigers zijn matig tot dramatisch (van Arias tot Brenet), kan nooit veel voetbal vandaan gaan komen.
mmm goed punt
-
Voor PSV is dat ook niet zo belangrijk. Arias vind ik trouwens een prima voetballer. Iedereen zegt van Brenet wel dat ie er niet zoveel van kan maar hoevaak is hij nou verantwoordelijk voor verliespunten? backs nemen bij psv sws niet zo belangrijke rol in
Ik denk trouwens dat psv niet opeens 'goed' gaat spelen maar dat is ook niet nodig.
En ajax gaat gewoon winnen van utrecht
-
Voetbal begint van achteruit, dus als je zelf het spel gaat maken begint het daar. Nu weet ik dat PSV daar geen fan van is, maar tegen al die schijtclubs in de Eredivisie zal het toch moeten. En daar zijn ze dus niet goed in, dus gaat vanzelf nog punten kosten.
-
Voetbal begint van achteruit, dus als je zelf het spel gaat maken begint het daar. Nu weet ik dat PSV daar geen fan van is, maar tegen al die schijtclubs in de Eredivisie zal het toch moeten. En daar zijn ze dus niet goed in, dus gaat vanzelf nog punten kosten.
de bus parkeren doet men alleen tegen ajax, tegen psv rennen ze allemaal met 8 man naar voren
-
Precies dit, het voelt een beetje kinderachtig om erover te gaan janken, want we moeten het zelf maar gewoon laten zien, maar als teams uit bij Feyenoord of PSV op bezoek gaan vraag ik me soms echt af waar ze allemaal mee bezig zijn.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Precies dit, het voelt een beetje kinderachtig om erover te gaan janken, want we moeten het zelf maar gewoon laten zien, maar als teams uit bij Feyenoord of PSV op bezoek gaan vraag ik me soms echt af waar ze allemaal mee bezig zijn.
Feyenoord is gewoon een subtopper. Daarvoor hoef je de bus sws niet te parkeren
-
@bringdaruckus_nl Vorig jaar doel ik dan op.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Vorig jaar doel ik dan op.
ja dat is een jaartje, dan snap ik wel dat je er uit gewoonte er gewoon op knalt want normaal werkt dat wel. Van PSV daarentegen zou iedere club toch moeten weten wat in ieder geval niet werkt
-
@tomruitenbeek_nl Feyenoord wint nooit in de Kuip :rolling_eyes: