Voetbal: De Nederlandse competities
-
@sirclitjeslikker_nl tegen Feyenoord wordt ook best wel de bus geparkeerd hoor, VVV en PEC thuis waren de mooiste voorbeelden. VVV was helemaal erg en bij PEC viel het niet zo op omdat ze in de counter soms nog gevaarlijk waren, maar die trokken zich ook massaal terug.
Is trouwens geen excuus hoor, je moet die ploegen gewoon oprollen.
-
Hoop dat Labyad nog naar Ajax komt. Vind de bank van Ajax wel zwakjes nu.
-
Juist niet..lekker in Utrecht blijven, eng mannetje... Heb je niks aan..Dan nog eerder Lukoki terughalen..
Bank is breed genoeg voor de eredivisie..die paar wedstrijden nog..
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Juist niet..lekker in Utrecht blijven, eng mannetje... Heb je niks aan..Dan nog eerder Lukoki terughalen..
Bank is breed genoeg voor de eredivisie..die paar wedstrijden nog..
Vind het wel een goede speler. Een blessure en je zit al met een zwakke johnsen in de basis op schone op rechtsbuiten
-
Labyad is geen speler die je op de bank kan zetten, dan wordt ie lastig en vervelend. Hij is wel goed, maar dan op de positie van Ziyech, niet als rechtsbuiten (bij PSV weigerde hij dat ook te spelen). Je hebt gelijk dat de vleugelposities nu heel zwak bezet zijn, maar dan heb ik veel liever dat ze Bandé vervroegd aantrekken (dat zijn ze ook met man en macht aan het proberen).
Zou Labyad alleen kopen als Ziyech weggaat
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Labyad is geen speler die je op de bank kan zetten, dan wordt ie lastig en vervelend. Hij is wel goed, maar dan op de positie van Ziyech, niet als rechtsbuiten (bij PSV weigerde hij dat ook te spelen). Je hebt gelijk dat de vleugelposities nu heel zwak bezet zijn, maar dan heb ik veel liever dat ze Bandé vervroegd aantrekken (dat zijn ze ook met man en macht aan het proberen).
Kans dat ze Bandé nu kunnen aantrekken lijkt mij heel klein.
Mechelen zit in serieus degradatiegevaar en in 1e blijven zal meer opleveren dan het bedrag dat Ajax nu extra wil betalen.
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Ik zie Ziyech eigenlijk niet nog een jaar blijven.
-
Sws niet, maar dat is hopelijk de enige die je hoeft te vervangen. Hopen dat we er eens echt iets fatsoenlijks voor terug halen.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Sws niet, maar dat is hopelijk de enige die je hoeft te vervangen. Hopen dat we er eens echt iets fatsoenlijks voor terug halen.
Is er ooit een seizoen geweest dat ajax niet meer dan 1 belangrijke speler is kwijtgeraakt? En dan bedoel ik niet de seizoenen met belachelijk slechte selecties of de jaren 80
-
@bringdaruckus_nl Dat jaar dat alleen Blind en de Jong weg gingen viel het dus wel mee, maar dat was idd een matig team.
-
@bringdaruckus_nl Dat jaar dat alleen Blind en de Jong weg gingen viel het dus wel mee, maar dat was idd een matig team.
deze basis heeft zoveel talent dat ze echt niet allemaal gaan blijven. Enige zekerheidjes lijken me van de Beek, Frenkie de Jong, Tagliafico en Wober
-
@bringdaruckus_nl En de nieuwe Mr. Ajax Joel Veltman XD
Denk dat Dolberg na zo'n ongelukkig seizoen geen echt goede aanbieding krijgt en zich liever nog even een seizoen herpakt.
Ik denk opzich ook dat het voor Kluivert en Neres nog wat vroeg is, maar je weet nooit.
Onana vrees ik wel voor, maar het sneeuwbaleffect op de keepersmarkt komt vaak moeizaam op gang omdat de grotere clubs altijd wel goed voorzien zijn. Duurde ook veel langer dan ik dacht voordat ze Stekelenburg en Cillessen een keer op kwamen halen.
-
@bringdaruckus_nl En de nieuwe Mr. Ajax Joel Veltman XD
Denk dat Dolberg na zo'n ongelukkig seizoen geen echt goede aanbieding krijgt en zich liever nog even een seizoen herpakt.
Ik denk opzich ook dat het voor Kluivert en Neres nog wat vroeg is, maar je weet nooit.
Onana vrees ik wel voor, maar het sneeuwbaleffect op de keepersmarkt komt vaak moeizaam op gang omdat de grotere clubs altijd wel goed voorzien zijn. Duurde ook veel langer dan ik dacht voordat ze Stekelenburg en Cillessen een keer op kwamen halen.
Kluivert heeft nog steeds niet bijgetekend, al snap ik dat Raiola momenteel wel wat beters te doen heeft zoals Mhki naar Arsenal brengen. Neres heeft zulke gruwelijke statistieken dat er sws wel clubs komen. Bij Dolberg heb ik echt geen idee wat dat ijskonijn denkt
Heb geen idee welke club er voor Veltman zou komen maar op zijn leeftijd wil je ook weleens gaan lijkt me. Zijn vrouw vraagt zich sws af waarom zij de enige spelersvrouw is die nog in Amsterdam zit ipv London of Barcelona
-
Afgelopen jaar Sanchez en Traore, viel ook wel mee. Bosz was eigenlijk de grootste aderlating
-
@suiz-luárez_nl Sanchez en Klaassen is toch niet niks imo.
-
Ohja Klaassen, die hadden we ook nog Was ik alweer vergeten, zo snel gaat dat. Vd Beek is niet veel minder denk ik (sowieso meer techniek), al deed Klaassen het wel echt top vorig seizoen
-
Ook belangrijke bankzitters moeten worden vervangen natuurlijk. Kijk maar naar Tete, je kan niet zomaar Zeefuik erin zetten.
-
Ja daar hadden ze Orejuela voor gehaald maar die blijkt nóg slechter dan Zeefuik, hoe dat kan vraag ik me nog steeds af. Hopelijk is die Zweed goed
-
@suiz-luárez_nl ? Hij is beter, maar is nu langdurig geblesseerd. Denk dat ze inzetten op een vertrek van Veltman in de zomer.
-
Ook toen ie fit was kreeg Zeefuik de voorkeur hoor