Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ohja Klaassen, die hadden we ook nog Was ik alweer vergeten, zo snel gaat dat. Vd Beek is niet veel minder denk ik (sowieso meer techniek), al deed Klaassen het wel echt top vorig seizoen
-
Ook belangrijke bankzitters moeten worden vervangen natuurlijk. Kijk maar naar Tete, je kan niet zomaar Zeefuik erin zetten.
-
Ja daar hadden ze Orejuela voor gehaald maar die blijkt nóg slechter dan Zeefuik, hoe dat kan vraag ik me nog steeds af. Hopelijk is die Zweed goed
-
@suiz-luárez_nl ? Hij is beter, maar is nu langdurig geblesseerd. Denk dat ze inzetten op een vertrek van Veltman in de zomer.
-
Ook toen ie fit was kreeg Zeefuik de voorkeur hoor
-
Orejuela had van mij wel vaker de kans mogen hebben. Zeker als het alternatief Zeefuik was
-
@suiz-luárez_nl Dus? Zegt niet dat hij niet beter is dan Zeefuik. Tot nu toe in alle potjes dat hij meedeed prima gespeeld. Vooral AZ uit toen hij Zeefuik verving.
-
Ik neem aan dat Keizer wel kon bepalen wie de beste van de 2 was, hij zag ze elke dag aan het werk, ik zelden. Dan heb ik niet de arrogantie om vanuit mijn ivoren toren te gaan bepalen wie beter is
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Ik neem aan dat Keizer wel kon bepalen wie de beste van de 2 was, hij zag ze elke dag aan het werk, ik zelden. Dan heb ik niet de arrogantie om vanuit mijn ivoren toren te gaan bepalen wie beter is
Keizer vond het ook een goed idee om Neres op de tribune te zetten.
-
@bringdaruckus_nl En drie trainers van Feyenoord vonden dat Lexie Immers op nummer 10 in de basis moest.
Snap Jeroen zijn punt wel een beetje, maar ik zou niet zomaar op het oordeel van Keizer afgaan en zaken als communicatie (taal) en zekerheid in moeilijke tijden (hij is meer aanvallend dan verdedigend ingesteld) kunnen natuurlijk ook een rol spelen.
-
@bringdaruckus_nl Dat is wel weer zo idd En Keizer gaf sowieso vaak blijk geen flauw idee te hebben waar ie mee bezig was
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl En drie trainers van Feyenoord vonden dat Lexie Immers op nummer 10 in de basis moest.
Snap Jeroen zijn punt wel een beetje, maar ik zou niet zomaar op het oordeel van Keizer afgaan en zaken als communicatie (taal) en zekerheid in moeilijke tijden (hij is meer aanvallend dan verdedigend ingesteld) kunnen natuurlijk ook een rol spelen.
Nouja Immers scoorde wel veel en laten we niet doen alsof feyenoord een paar geweldige spelers op de bank of tribune heeft
-
Volgens mij had de grasleverancier van Utrecht een bonusje gekregen tijdens de winterstop. Wedden dat er volgende week een nieuwe mat ligt.
-
Tsjah, als zij niet in staat zijn om een fatsoenlijke pot voetbal te organiseren moet je ze gewoon nog een keer in de arena laten langskomen.
Los daarvan had hij best nog een keertje mogen vallen.
-
bank is kennelijk zo slecht dat er niet eens een keer gewisseld word.
-
Heeft ie best een punt, ik zag Johnsen of Siem het verschil vandaag ook niet maken.
Waar ik me aan stoorde vandaag: die vrije trap vlak voor tijd die Ziyech nam had Schöne gewoon moeten nemen. We zijn Real Madrid niet waar ze elke vrije trap de 3e ring in laten schieten omdat een arrogante dwaas z'n ego van hier tot Tokyo reikt, Schöne kan het gewoon veel beter en die vrije trap lag echt niet slecht voor een rechtspoot.
-
Dat ligt niet alleen aan Ziyech, Schone moet het gewoon opeisen.
Siem is iemand die vaakt nog wel prikt in lastige wedstrijden, de rest van de bank had je idd thuis kunnen laten.
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Nouja Immers scoorde wel veel en laten we niet doen alsof feyenoord een paar geweldige spelers op de bank of tribune heeft
Mooiste van dit was dat Fey destijds Ziyech wilde halen, hij een garantie 'op tien' wilde en niet op rechtsbuiten. Feyenoord stelde dat hij de concurrentie met Immers aan moest gaan en dat durfde meneer niet XD
-
@kagchelland_nl Nouja, waar ik met Delano van mening over verschil is dat ik vind dat Immers er wel degelijk helemaal niks van kon. Hij maakte nog een aantal goals omdat Pelle de ene na de andere bal panklaar legde, maar hij miste echt bizar veel.
Verder had hij totaal geen techniek, en was Vilhena of Toorstra ten alle tijde een betere optie geweest op 10. Als Immers dan toch op 10 staat zou ik daar als Ziyech zijnde ook niks van begrijpen en denken wat een raar gedoe allemaal, daar ga ik niet spelen.
-
Dat ligt niet alleen aan Ziyech, Schone moet het gewoon opeisen.
Er zijn afspraken gemaakt dat alle ballen die voor een linkspoot liggen naar Ziyech gaan en de ballen voor rechts naar Schöne, terwijl Schöne er gemiddeld 10x zoveel inschiet. Dus die hele afspraak moet weg, kan Schöne niet midden in de wedstrijd ff gaan doen denk ik