Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ach Boerrigter deed het nog wel grappig als klassieke linksbuiten, al was ik in het stadion ook weg van Kishna, totdat hij vond dat die weg moest...
Kluivert kunnen we helaas ook missen , had toch wel een echte jonge uit de jeugd kunnen zijn als steunpilaar maarja...Gelukkig hebben die Denen altijd een betere mentaliteit (Eriksen, Dolberg)..Misschien kunnen ze Andersen terughalen,die presteert ook goed nu of Ebecillio
-
Boerrigter deed me altijd denken aan dit gifje
-
@l-r-van-kessel_nl Nouja, twee jaar daarvoor werd je eruit gekegeld door Molde en Rapid Wien, zelfde idee. Vorig kreeg je ook een flink pak op de broek van Rostov en won je ternauwernood van PAOK waar je uit werd weggespeeld.
Bosz heeft het met de hulp van klasbakken als Sanchez, Ziyech Klaassen zo neer kunnen zetten dat we een seizoen in thuiswedstrijden ijzersterk waren en de finale haalden, maar ik ga nu echt niet met gerust hart naar een wedstrijd tegen Sturm Graz of PAOK zitten kijken hoor.
-
Nederlandse & dus ook Belgische teams hebben niks te zoeken Europees.
-
Champions League niet nee, bij de Europa League behoren PSV en Ajax tot de beste deelnemers die gewoon kwartfinale en met veel geluk zelfs de finale kunnen halen.
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Champions League niet nee, bij de Europa League behoren PSV en Ajax tot de beste deelnemers die gewoon kwartfinale en met veel geluk zelfs de finale kunnen halen
Joah, met de opmerking dat het ene Ajax het andere niet is. Vorig seizoen hadden we niks te zoeken gehad in de EL, in het laatste seizoen onder de Boer ook niet. In andere seizoenen kwamen we weer wat sterker voor de dag. Lijkt toch moeilijk te worden om er volgend jaar weer wat van te maken, hopen op goede aankopen.
-
@suiz-luárez_nl Ik gun ze het van harte.
-
@bringdaruckus_nl *niet meer, vroeger wel!
-
Hoop ook niet dat De Graafschap terug komt. Wordt met de staart tussen de benen naar de Vijverberg.
-
Historische zege Emmen, voor het eerst een Drentse club in de eredivisie!
-
Jammer. Had liever Sparta en Almere gezien. Met name van Sparta vind ik het echt jammer, een club met zo'n jeugdopleiding hoort niet in de Jupiler.
Fc emmen vond ik vroeger al zo kleurloze club om tegen te ballen. Roteind weg in de middle of nowhere. Fortuna sittard hetzelfde
-
@bringdaruckus_nl Typische gedachtengang van iemand uit de randstad, jammer.
-
Drenthe heeft niks goeds te brengen, promotie van Emmen is de armoede van de eredivisie.
Het zou elke andere club uit de eredivisie sieren als ze de wedstrijd tegen Emmen van de prijs van de seizoenskaart afhalen, wat een aanfluiting..
Bedoel, tractorpulling o.i.d. hebben ze toch voor die onverstaanbare mensen daar uitgevonden, een hele hoop teringherrie om dat mislukte accent te verbloemen?
-
@l-r-van-kessel_nl Armoede?? Ze zijn gewoon verdiend in de Eredivisie terechtgekomen, als jij dat verschrikkelijk vind dan kijk je toch gewoon geen eredivisie meer.
-
Het is inderdaad armoede, net zoals de kampioenschappen van ajax onder de Boer.
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Drenthe heeft niks goeds te brengen, promotie van Emmen is de armoede van de eredivisie.
Het zou elke andere club uit de eredivisie sieren als ze de wedstrijd tegen Emmen van de prijs van de seizoenskaart afhalen, wat een aanfluiting..
Bedoel, tractorpulling o.i.d. hebben ze toch voor die onverstaanbare mensen daar uitgevonden, een hele hoop teringherrie om dat mislukte accent te verbloemen?
Drenthe heeft inderdaad gewoon geen enkele potentie. Almere heeft veel meer potentie qua sponsoren en achterland. Ik weet wel wat ik op unibet ga inzetten wat betreft degradatie. Ik hoop ergens ook op groei van Almere ten koste van AZ. Vind AZ echt te hinderlijk tegenwoordig.
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Almere heeft veel meer potentie
Stadion met een capaciteit van 3200 dat ze dit seizoen gemiddeld half uitverkochten. Leeft totaal niet. Daarom ben ik blij met De Graafschap, die hebben een stadion van 10k+ dat in de Eredivisie gewoon vol zit.
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Almere heeft veel meer potentie
Stadion met een capaciteit van 3200 dat ze dit seizoen gemiddeld half uitverkochten. Leeft totaal niet. Daarom ben ik blij met De Graafschap, die hebben een stadion van 10k+ dat in de Eredivisie gewoon vol zit.
Maar almere is op termijn veel interessanter voor investeerders. Daarnaast vind ik almere ook wel een handige club om spelers aan uit te lenen. Kunnen ze gewoon in Amsterdam blijven wonen.
-
Had het Faris wel gegunt om te promoveren, ging ik vroeger redelijk vaak mee om. Vond het wel leuk toen ie Roda de knock-out gaf
-
@l-r-van-kessel_nl Drenthe heeft niks goeds te brengen? Groningen, Heerenveen, Cambuur wel? Dat laatste is zo kansloos dat ik er niet eens op in ga.
-
@martijnfc_nl said in Eredivisie:
@l-r-van-kessel_nl Drenthe heeft niks goeds te brengen? Groningen, Heerenveen, Cambuur wel? Dat laatste is zo kansloos dat ik er niet eens op in ga.
Een heerenveen heeft een prima jeugdopleiding. Die van Fc Emmen lijkt gewoon helemaal nergens op. Ze hebben geen connecties met een topclub zoals Nac. Ze hebben geen geld/sponsoren om aankopen te doen.
In bijvoorbeeld de Premier League maakt het geen moer uit wie er promoveert. Iedere club krijgt toch een flinke zak geld mee. Bij Fc Emmen krijg je straks gewoon een elftal met spelers te zien die in de JL thuishoren.