Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_nl JO 17 speelt gewoon Eredivisie.. wel is waar een naar laatste.. maar het probleem zit hem erin dat talenten uit de regio direct naar Groningen, Zwolle of Heerenveen gaan.
-
@martijnfc_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl JO 17 speelt gewoon Eredivisie.. wel is waar een naar laatste.. maar het probleem zit hem erin dat talenten uit de regio direct naar Groningen, Zwolle of Heerenveen gaan.
De j013 van Emmen is volgend jaar ook eerste divisie laag, 4 punten in 24 wedstrijden in de eerste divisie, bizar gewoon. Wordt allemaal hervormd, komt nu ook eredivisie op jo13 leeftijd. Dan heb je eredivisie hoog, eredivisie laag, eerste divisie hoog en dan pas eerste divisie laag. jo15 is vaak een middenmoter in de 1e divisie.
Als die talenten daar toch heen gaan kan je er beter mee samenwerken lijkt me
-
@martijnfc_nl Groningen biedt zeker meer dan Drenthe. Die hunebedbouwers blokkeren nog steeds de nachttrein vanuit Amsterdam.
-
Het interesseert mij vrij weinig welke clubs er in het rechterrijtje meedoen. Hartstikke leuk voor Emmen en Fortuna dat ze het gered hebben. Heb niet het idee dat het voor het algehele niveau van de competitie nu uitmaakt of we tegen Emmen, Twente, Fortuna, of NEC spelen.
Emmen zou idd weleens zo'n Dordrecht / RBC seizoen mee kunnen maken. Des te leuker is het als ze vriend en vijand weten te verrassen
-
We gaan het allemaal wel zien aankomende competitie,, je- zus zeg wat een provinciale provocatie gelul allemaal.
-
Het gas uit Groningen en de vrouwen uit Friesland..einde discussie..
Het enige wat Groningen moet deporteren naar Drenthe is Vindicat..
Maar als ik het zo gok ben jij een van de inwoners van Emmen en niet bepaald objectief..
-
@l-r-van-kessel_nl Ik ben geen inwoner van Emmen, ik woon in Drenthe, en vind het prachtig dat na zoveel jaar een Drentse club in de Eredivisie speelt. Beetje jammer dat er van die arrogante droplullen als jou hier rond lopen die denkt dat de wereld stopt achter de randstad. Jeetje, wat kan jij dom lullen zeg.
-
@bringdaruckus_nl Zeker waar, helaas blijkt dat erg lastig te zijn.
-
Ik ben geen droplul helaas, was het maar zo, bleef ik mijzelf de hele tijd likken.
hebben jullie daar eigenlijk ook verharde dorpswegen? Ben een keer richting die provincie gereden maar toen sloeg mijn tomtom op hol moesten naar Klazienaveen voor de voetbal.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Het gas uit Groningen en de vrouwen uit Friesland..einde discussie..
Het enige wat Groningen moet deporteren naar Drenthe is Vindicat..
Maar als ik het zo gok ben jij een van de inwoners van Emmen en niet bepaald objectief..
Als ik die friezen hoor praten haak ik af man, kan je nog zo lekker zijn
-
Dat jij het prachtig vind is jou goed recht, echter is het objectief gezien totaal niet prachtig zoals hierboven al beschreven.
Nou als je inderdaad verder kijkt dan de randstad, is er weinig van de wereld over..bedoel economisch gezien kunnen wij de provincie Drenthe makkelijk wegstrepen aangezien er daar toch geen geld in het laatje word gebracht voor de BV Nederland.
Hier in de randstad floreert de economie wel, waarvan de provincialen weer profiteren.Maar het gaat over de Eredivisie, voorspelling voor volgend seizoen:
18e plek Emmen 0-1-34 , 12 voor - 106 tegen
- Het gelijke spel word behaald tegen VVV dat door een partijdige scheidsrechter al 3x rood krijgt binnen 30minuten (alle aanvallers) en vervolgens elke andere bal op de paal/lat schiet.
-
Economie dit economie dat, geeft maar weer eens aan hoe kortzichtig sommige hollanders zijn.
-
@l-r-van-kessel_nl Jij verstaat onder Randstad Noord- en Zuid-Holland en Utrecht neem ik aan?
Die leveren samen inderdaad 51.5% van het Nederlandse BNP, maar hebben ook 45.4% van het totale aantal inwoners, dus heel vreemd is dat niet. Zo kun je ook regio Eindhoven nemen met 6% van het BNP bij 3% van het aantal inwoners, het is maar net hoe je de doorsnedes wilt maken.Iedere regio in Nederland heeft zo zijn bijdrage (zeker omgerekend per inwoner). Dat is in vele andere landen niet het geval.
Jouw denigrerende toon jegens 'provincialen' op dit forum is echt te triest voor woorden.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Dat jij het prachtig vind is jou goed recht, echter is het objectief gezien totaal niet prachtig zoals hierboven al beschreven.
Nou als je inderdaad verder kijkt dan de randstad, is er weinig van de wereld over..bedoel economisch gezien kunnen wij de provincie Drenthe makkelijk wegstrepen aangezien er daar toch geen geld in het laatje word gebracht voor de BV Nederland.
Hier in de randstad floreert de economie wel, waarvan de provincialen weer profiteren.Maar het gaat over de Eredivisie, voorspelling voor volgend seizoen:
18e plek Emmen 0-1-34 , 12 voor - 106 tegen
- Het gelijke spel word behaald tegen VVV dat door een partijdige scheidsrechter al 3x rood krijgt binnen 30minuten (alle aanvallers) en vervolgens elke andere bal op de paal/lat schiet.
ik zie topatleet Sven van Beek nog wel een keertje in eigen goal schieten tegen Emmen
-
De laatste 2 pagina's van dit topic zijn zo mogelijk de meest kansloze ooit op OSM.
-
Ach het is deze opmerking die de discussie op gang heeft gebracht denk ik zo:
L.R. van kessel_NL 4 dagen geleden
@martijnfc_nlDrenthe heeft niks goeds te brengen, promotie van Emmen is de armoede van de eredivisie.
Het zou elke andere club uit de eredivisie sieren als ze de wedstrijd tegen Emmen van de prijs van de seizoenskaart afhalen, wat een aanfluiting..
Bedoel, tractorpulling o.i.d. hebben ze toch voor die onverstaanbare mensen daar uitgevonden, een hele hoop teringherrie om dat mislukte accent te verbloemen?
-
@bjorn2321_nl aah. Een beetje zoals hoe de existentiële leegheid en nietsheid van de randstad verbloemd wordt met dure huizen en maatpakken.
-
@l0rdshishio_nl said in Eredivisie:
@bjorn2321_nl aah. Een beetje zoals hoe de existentiële leegheid en nietsheid van de randstad verbloemd wordt met dure huizen en maatpakken.
@timeenennaam_NL ga eens van dat account af
-
Het stukje 'ooit' klopt zeker, 10jaar geleden hadden ze in de provincie bij lange na nog niet op alle postcodes een internetaansluiting..Dat zorgde wel voor enige orde en netheid op het forum.
Maar zo te lezen is de oogst mislukt, want die boeren zijn wel de hele tijd lekker aan het happen ...#neemhetnounietzoserieusenlaatjezelfnounietzosneldiehooizolderopjagen
Gaan we het nu weer hebben over de 17 Eredivisiewaardige clubs hebben en bijbehorende transfers voor het nieuwe seizoen?
Leegloop bij zowel Ajax als PSV is zeer reëel, welke subtopper gaat dit jaar verrassen ? Utrecht,Feyenoord, Groningen..?
Zelf verwacht ik (naar de verwachtte selecties gekeken) dat Willem2 wel weer eens een heel zwaar seizoen gaat krijgen (al hoop ik het van niet)
Wel hoop ik dat het einde vh seizoen er als volgt uitziet:
- VVV Venlo
- Foruna Sittard
- FC Hunnebed
Dat ook die 2 Duitse clubs er in de nacompetitie uitvliegen en we er : Sparta, Almere City en Dordrecht voor terugkrijgen (Volendam, Telstar en RKC mogen ook nog promoveren ipv Dordt & Almere)
#gaanjulliehierookweerlekkeropin;-) -
Ik wel, zeer content dat je De Graafschap niet op een nacompetitieplekkie zet.