Voetbal: De Nederlandse competities
-
Ja voor dit geld had ik het zeker niet gedaan, zoo goed is ie ook weer niet
-
Lekker boeie, minder dan waarvoor hij vertrok terwijl hij hele waardevolle ervaring heeft opgedaan. 28 zit ook nog eens enige restwaarde op als hij na 3 seizoenen weer naar China of weet ik veel wat gaat.
-
Gewoon een prima aankoop. Jongen van de club met internationale ervaring. Niet al uit gevoetbald en begin dertig. Kan na zijn contract nog een andere weg kiezen.
-
@furrax_nl
Ja denk ga even bij Ado kijken, zit ik ook weer wat dichter bij OSM..
Hoorde ook in de wandelgangen dat Feyenoord interesse heeft in Sigthorson en Veerman ...
@Kagchelland_NL , ik kom zelfs uit 010 en ben voor Ajax
-
@l-r-van-kessel_nl Daar kun je niets aan doen knul
-
Inderdaad, de aantrekkingskracht van de mooiste club van Nederland is onontkomelijk
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Ja voor dit geld had ik het zeker niet gedaan, zoo goed is ie ook weer niet
Idd, was er voor dit geld nou echt geen andere optie? Sws als je zijn salaris + dat van siem de jong niet had, had je een nog betere speler gehad.
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Lekker boeie, minder dan waarvoor hij vertrok terwijl hij hele waardevolle ervaring heeft opgedaan. 28 zit ook nog eens enige restwaarde op als hij na 3 seizoenen weer naar China of weet ik veel wat gaat.
Nah Blind gaat echt nooit naar China.
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Nee maar hij zal wel opties hebben gehad in het buitenland die beter betalen, in al die grote competities liggen de salarissen veel hoger dan in Nederland
Idd, was er voor dit geld nou echt geen andere optie? Sws als je zijn salaris + dat van siem de jong niet had, had je een nog betere speler gehad.
Ik zou Chadli hebben proberen te halen, zeker nu Bandé nog tot de winterstop uitgeschakeld is. Chadli is gedegradeerd met WBA en speelde daar sowieso zelden. Liet op het WK zien dat ie voor Ajax top zou zijn
-
@bringdaruckus_nl Australie ofzo dan. Iemand die bij United heeft gespeeld gaat straks niet bij NEC afbouwen
-
Nee maar hij zal wel opties hebben gehad in het buitenland die beter betalen, in al die grote competities liggen de salarissen veel hoger dan in Nederland
Ik zou Chadli hebben proberen te halen, zeker nu Bandé nog tot de winterstop uitgeschakeld is. Chadli is gedegradeerd met WBA en speelde daar sowieso zelden. Liet op het WK zien dat ie voor Ajax top zou zijn
Ja Chadli zie ik ook graag komen. Sws zie ik liever een aanvaller komen. het was al vrij dunbezet en er komt ook geen goede jeugd aan op die posities.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Australie ofzo dan. Iemand die bij United heeft gespeeld gaat straks niet bij NEC afbouwen
Ik denk dat hij er dan gewoon mee stopt of ergens op de bank gaat zitten. Ik vind Blind nou eerlijk gezegd niet het type voor verre landen om eerlijk te zijn. Zijn vader was nou ook niet echt de meest avonturistische man
-
Ben wel weer benieuwd om wat voor redenen Ajax dit seizoen de titel gaat verspelen. Intern beleid? Erik ten Hag? Selectie toch niet zo goed als vooraf gedacht? VAR?
-
Komt gucci Tim, dit wordt ons jaar
VAR is overigens denk ik normaal gesproken in het voordeel van de betere clubs. Doelpunten worden vaker onterecht afgekeurd dan dat ongeldige doelpunten onterecht goedgekeurd worden.
-
Komt gucci Tim, dit wordt ons jaar
VAR is overigens denk ik normaal gesproken in het voordeel van de betere clubs. Doelpunten worden vaker onterecht afgekeurd dan dat ongeldige doelpunten onterecht goedgekeurd worden.
Niet in het voordeel van Feyenoord iig.
-
Ik zei ook de betere clubs
-
-
Ik hoop gruwelijk erg dat die Noa Lang trouwens doorbreekt en zou scoren tegen Feyenoord. Heel het legioen ontploft dan hahaha
-
Ben wel benieuwd wie kampioen wordt in de kkdivisie, het kan dit jaar alle kanten op
-
@dominicm_nl
Hopelijk Sparta -
@timeenennaam_nl T' zal de derde worden, mochten we het niet redden.
Mja, we gaan PSV thuis gewoon zo'n vies hard pak op de broek geven dat ze de drie weken daarna niet meer kunnen lopen.