Voetbal: De Nederlandse competities
-
Zal RTL leuk vinden, met hun EL rechten
-
feyenoord ook helemaal kapot nu. Plaats 18 in de eredivisie na het weekend? Die shit is screenshot waardig
-
@bringdaruckus_nl het stond aan maar ik sluit me aan bij leroy -> heb het nooit aangezet
-
@dominicm_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl het stond aan maar ik sluit me aan bij leroy -> heb het nooit aangezet
lompe rotterdammers zijn jullie gewoon. Vroeger op het voetbalveld trapte jullie de bal ook zeker a la Sven van Beek in eigen doel of niet?
-
@bringdaruckus_nl duidelijk nog nooit op een rotterdams pleintje gevoetbald jij
-
@dominicm_nl
Genoeg tegen Rotterdamse teams gespeeld vroeger. -
heb je al je ledematen nog?
-
@dominicm_nl
lol, voetballen tegen Rotterdamse teams was leuk man. Vaak pakkie gegeven -
Gekregen*
-
@kagchelland_nl
Ook in de jeugd wordt Rotterdam regelmatig gekanteld door Amsterdam. Kunnen ze er vast aan wennen.Feyenoord had trouwens echt een leuke speler in de jeugd toen. Shabir Isoufi, jammer dat hij het niet heeft gemaakt. Zelden een speler gezien met zoveel techniek.
-
Al die Marokkaanse spelers beschikken over een uitzonderlijke techniek en een uitzonderlijk slechte mentaliteit. Ziyech is wat mij betreft een uitzondering, werkt zich echt elke wedstrijd de pleuris en is tegelijkertijd nog de beste speler op het veld.
-
Bij welke club speelde je dan?
-
Kunnen we niet gewoon afspreken in Nederland dat Ajax, PSV en AZ de komende vijf jaar de Europese tickets krijgen, ongeacht de ranglijst en beker? Scheelt de meeste pijnlijke momenten denk ik
-
Het zou serieus heel veel punten schelen als we maar 3 clubs sturen in plaats van 5, maar dat mag niet van de UEFA denk ik
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Al die Marokkaanse spelers beschikken over een uitzonderlijke techniek en een uitzonderlijk slechte mentaliteit. Ziyech is wat mij betreft een uitzondering, werkt zich echt elke wedstrijd de pleuris en is tegelijkertijd nog de beste speler op het veld.
Betreffende speler is afghaans. Fellaini voldoet dan weer gewoon compleet niet aan het beeld.
-
-
@suiz-luárez_nl
Kunnen beter die twee tickets verkopen aan de hoogste bieder in Europa en het geld investeren in natuurgrasvelden in de Eredivisie. -
@timeenennaam_nl die is wel goed ja. Kijk maar eens naar het veld van Fortuna na drie wedstrijden..
-
@suiz-luárez_nl Het initiatief om niet mee te doen zou eigenlijk van Feyenoord zelf uit moeten komen, al gaan ze er daar ook weleens met 10-0 af en zullen ze een 4-0 niet echt als een vernedering zien.