Voetbal: De Nederlandse competities
-
Veltman lijkt mij een prima back-up die je af en toe kan inzetten in de Eredivisie (ook centraal). Ik zou Kristensen en Orejuela zo snel mogelijk lozen, Tete terughalen. Verder hebben we een fysiek sterke 6 nodig die we af en toe kunnen inzetten, want we hebben alleen kaboutermiddenvelders.
-
@suiz-luárez_nl Bazoer en Tete had ik er graag nog bij gehad.
El Ghazi evt ook nog als wissel al zal hij daar zelf geen zin in hebben gehad.
-
@l-r-van-kessel_nl
Je weet toch hoe het met Ajax en blessures gaat. Tel maar rustig minimaal maanden boven de oorspronkelijke verwachting op. Huddersfield is toch niks voor Veltman. Kongolo doet het daar prima maar die was wel een stuk beter en vooral sneller. -
@bringdaruckus_nl Ik ben geen fan van Veltman, maar om nu te beweren dat Kongolo beter is
Dan kun je beter helemaal stoppen met voetbal kijken. -
@bjorn2321_nl
zie jij ooit clubs van het kaliber AS Monaco voor Veltman komen? En er ook nog een 14 miljoen voor neerleggen. Kongolo is zeker geen topper maar wel beter dan Veltman en ook meer geschikt voor de PL met zijn snelheid -
Cillessen eerste keeper Oranje.
-
Wat dacht jij dan? Cillessen is by far de beste Nederlandse keeper
-
@suiz-luárez_nl Ik dacht dat Zoet ook kansen kreeg.
-
@furrax_nl
Zoet is zwaar overschat, bakt er geen reet van..Zelfde verhaal als Veltman, (sub)top-clubs zal die nooit de nummer 1 worden.
Leuk voor Toulouse, Las Palmas, Derby County..
Cillessen is de logische en enige nummer 1 die we hebben, zie het liefst Stekelenburg en Vorm als nummers 2 & 3 erbij. Of eventueel Bijlow als 3e keeper.
De amateurs van Denemarken hebben het trouwens toch nog redelijk gedaan tegen Slowakije gisteren met slechts 0-3.
-
@furrax_nl said in Eredivisie:
Cillessen eerste keeper Oranje.
Fuhrax, hou je lekker bezig met België ofzo.
-
Zullen we Strootman, net als Sneijder, gewoon nooit meer oproepen? Frenkie is nu al 10x zo goed.
-
Ja Kevin in Oranje is niet echt een succes...verschrikkelijk toch vreemd dat ze hem steeds blijven opstellen. (Bedoel Kef, je bent een aardige gast , kan geweldig ballen maar in het Nederlands elftal komt het er gewoon niet uit ...eventueel tijdens het interland weekend gewoon bij vv. Bolnes mee ballen?)
De nieuwe generatie voor Oranje staat ook weer klaar, zo gaat het altijd met even een minder tussenjaar helaas...
Matthijs, Frenkie, Bergwijn, Kluivert, van Dijk, Depay zullen met 4 jaar hele grotere meneren zijn *tuurlijk van Dijk is al de duurste verdediger maar toch
We missen alleen nog een superkeeper voor de toekomst (al kan Cillessen hopelijk gewoon mee tot zijn 37e zoals het er op dit moment uitziet) en een spits..al bestaat de ouderwetse spits niet meer in het hedendaagse voetbal, dus allemaal snelle jochies voorin dan hebben we ze al...
Als Bazoer toch nog blijkt te ontpoppen zijn we bijna het nieuwe Frankrijk...
-
@suiz-luárez_nl
Vormer mag ook wel thuisblijven.Is het de bedoeling dat iedere Nederlandse profvoetballer minimaal 1 cap heeft ofzo. Zo lijkt het wel soms
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
We missen alleen nog een superkeeper voor de toekomst
Cillessen zit maar net onder de wereldtop, daar zal het echt niet aan liggen. We hebben goede aanvallers en met name spitsen nodig, want die hebben we geen.
-
@bringdaruckus_nl Vormer oproepen en dan ook nog in de basis zetten is inderdaad lachwekkend. Tegen Frankrijk zou ik voor de verandering de beste 11 de wei insturen:
. - - - - - - - - - Cillessen
. - - -De Ligt - De Vrij - Van Dijk
Janmaat - - - - - - - - - - - - Tete
Wijnaldum - F. de Jong - Pröpper
. - - - Memphis - Promes -
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
@suiz-luárez_nl
Vormer mag ook wel thuisblijven.Is het de bedoeling dat iedere Nederlandse profvoetballer minimaal 1 cap heeft ofzo. Zo lijkt het wel soms
Je bedoelt Vurmer?
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
We missen alleen nog een superkeeper voor de toekomst
Cillessen zit maar net onder de wereldtop, daar zal het echt niet aan liggen. We hebben goede aanvallers en met name spitsen nodig, want die hebben we geen.
Hij zegt ook de toekomst he. Niet iedere keeper is Buffon die op zijn 40e nog goed is. Cillessen is toch al zo'n 10 jaar ouder dan bv de Ligt en Kluivert.
-
@bringdaruckus_nl Vormer oproepen en dan ook nog in de basis zetten is inderdaad lachwekkend. Tegen Frankrijk zou ik voor de verandering de beste 11 de wei insturen:
. - - - - - - - - - Cillessen
. - - -De Ligt - De Vrij - Van Dijk
Janmaat - - - - - - - - - - - - Tete
Wijnaldum - F. de Jong - Pröpper
. - - - Memphis - PromesKoeman heeft het over Blind op linksback opstellen tegen Mbappe... Het schijnt dat Mbappe enorm uitkijkt om tegen Nederland te spelen nadat hij dit nieuws hoorde.
-
Hij zegt ook de toekomst he. Niet iedere keeper is Buffon die op zijn 40e nog goed is. Cillessen is toch al zo'n 10 jaar ouder dan bv de Ligt en Kluivert.
Ja oke maar Cillessen is 29, kan nog wel zeker een jaar of 6 mee. Dus dan moeten we nu kijken naar 13- en 14-jarigen toptalenten die hem kunnen opvolgen, daar heb ik weinig zicht op en ik denk jij ook. Valt weinig over te zeggen dus
-
Ja oke maar Cillessen is 29, kan nog wel zeker een jaar of 6 mee. Dus dan moeten we nu kijken naar 13- en 14-jarigen toptalenten die hem kunnen opvolgen, daar heb ik weinig zicht op en ik denk jij ook. Valt weinig over te zeggen dus
13/14 is ook wel erg jong, dan zijn ze over 6 jaar pas 19/20. Een 19/20 jarige onder de lat bij het Nederlands elftal gaat ook wel erg ver tenzij er een Nederlandse Donnerumma zich aandient. Categorie die nu 18/19 jaar is realistischer.