Voetbal: De Nederlandse competities
-
FC Twente na dit weekend voor de 8e keer op rij ongeslagen.
-
Younes waarschijnlijk blessa, zou mooi zijn als Nouri of Cerny mag starten!
-
@hap-slik-weg_NL zou mooi zijn idd, maar had liever Younes fit en die neppe Traore tribune
-
ik gok eerder dat casseira daar staat
-
@bringdaruckus_NL Denk ik ook, maar zou mooi zijn als ;).
-
Goal van Dolberg, wat een genot, zo zonde dat zoveel ajacieden vandaag thuisbleven. Leukste Ajax sinds jol. Dit is voetbal
-
Die 3-0 was wel blunder van de keeper zeg, maar wat een spits is die Dolberg. Echt genieten dit
-
Lindhout MOTM. Totaal geen gevoel voor het spelletje voetbal.
-
Heerlijk dit. Lekker allemaal gefrustreerde moffen op het veld.
-
Dolberg beest _ O _
-
@jeffreyelzinga_NL Bleven er niet meer thuis dan normaal toch :P?
Die Dolberg kan het wel op veel verschillende manieren ja. Goed afstandschot, komt weleens een mannetje voorbij, kiest vaak goed positie, niet te traag voor een counter en redelijke kopper. -
@kitkauwgombal_NL Beide kanten erg pover gefloten, rood was zeer discutabel. Maar ook andere momenten waarvan ik dacht dat ie goed mis zat. Bovendien was het ook een frustrerende middag, zat kansen gehad maar hij wou er maar niet in. En dan mag je Marsman af en toe nog danken dat Utje niet scoort. En dat Marsman je dan redt is ook schrijnend..
-
Die Dolberg is wel echt een goudhaantje voor Ajax, voor hoeveel is die gehaald? 300.000?
-
@manchester-pro-team_NL Helemaal mee eens. Maar waren inderdaad momenten dat hij had moeten fluiten, voor zowel beide kanten, waar niet voor gefloten werd.
Twente indd veel meer kansen en dan nog misschien wel de grootste mogelijkheid van de wedstrijd hebben om te scoren. -
@RCJDR_NL165 Ja, zeker een leuk talent. Heel veelzijdig. Nu nog even afwachten of en hoe hij terugkomt van de onvermijdelijke terugval. En zo'n groot talent als een Rashford vind ik hem trouwens ook weer niet.
-
Als je bekijkt waar Milik voor verkocht is, ben ik echt benieuwd wat Dolberg gaat kosten als hij zo door gaat.
-
Dolberg blijft gewoon lekker hier. Als er een club wel echt concreet wordt gewoon lekker 50 miljoen vragen. Prima prijsje voor hem als je kijkt naar die doorgeslagen markt
-
@spectraaaaa_NL Dolle prijzen.
-
Natuurlijk afwachten of hij het over langere periode ook kan, maar belooft veel goeds in elk geval.
-
@l0rdShishio_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@RCJDR_NL165 Ja, zeker een leuk talent. Heel veelzijdig. Nu nog even afwachten of en hoe hij terugkomt van de onvermijdelijke terugval. En zo'n groot talent als een Rashford vind ik hem trouwens ook weer niet.
Precies, iedereen is meteen helemaal gek van die jongen. Dadelijk presteert die 2 maanden niets en dan is hij weer afgeschreven... Laten we gewoon eens kijken wat hij er van bakt over 2 seizoenen. Trouwens ik denk dat hij zeker gelijkwaardig is aan Rashford als we het over hun talent hebben