Voetbal: De Nederlandse competities
-
10 jaar geleden was VI ook al meer entertainment dan inhoud. Denk dat mensen die de humor leuk vinden het niet zoveel interesseert wat hij van een linksback vindt die hij nooit heeft zien spelen. Daarnaast is voetbal vaak ook zo koffiedik kijken dat elke analist de plank regelmatig misslaat. Wijzelf ook maar je ziet het bij elkaar net wat makkelijker dan bij jezelf.
En facking mooi dat hij FVD steunt. Strategie van andere partijen is om ons een onfatsoenlijk imago aan te meten, en iemand met zo'n statuur aan je binden is daar natuurlijk een fantastisch wapen tegen.
-
nu neemt de media wraak op derksen omdat hij bij fvd zit!11
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
En facking mooi dat hij FVD steunt. Strategie van andere partijen is om ons een onfatsoenlijk imago aan te meten, en iemand met zo'n statuur aan je binden is daar natuurlijk een fantastisch wapen tegen.
Vind FvD wel interessant qua standpunten, alleen zo jammer dat Baudet de leider is.
-
Is er eigenlijk een politiek topic? Ik vind er alleszins geen
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
PSV zoals verwacht verloren, jammer voor de NL puntjes..hopelijk wint Feyenoord zondag in de kuip ook van lampen..Goed voor de spanning in de competitie..
De ligt de strijd voor de tweede plek (ajax vs feyenoord) weer helemaal open inderdaad
-
Eitje gisteren
-
De manier waarop... Leuk is anders.
-
Eindelijk laat PSV punten liggen. Niet de hele wedstrijd gezien, maar de goal van Larsson mocht er zijn, net zoals de actie van Vente in de 2e helft! Dit maakt de eredivisie toch weer iets spannender, Ajax zou dichterbij kunnen komen voor de winterstop maar heeft natuurlijk nog wel een lastige wedstrijd bij FC Utrecht.
-
Moest een keer gebeuren. Maakt het allemaal weer wat spannender, top.
-
Spannender inderdaad. Voorgaande jaren was het meestal zo als je één wedstrijd verloor, dat je er gelijk meerdere zou verliezen, echter denk ik nu dat zowel PSV, Ajax als Feyenoord zeer gemakkelijk hun wedstrijden wint en dat het echt in de onderlinge strijd beslist wordt.
-
Degene die bedacht heeft dat ze bij Veronica dat klote psv uitzenden in plaats van Liverpool - Napoli mogen ze ook aan zijn klote ophangen zeg. PSV is samen met Feyenoord het lachtertje van het Nederlandse voetbal dit seizoen, met hun puntje. Zelfs de allertrouwste fan kijkt niet voor zijn plezier naar zo'n kansloze oefenwedstrijd terwijl onderwijl de één van de meest aansprekende groepsontknopingen van de laatste jaren gespeeld wordt.
-
@sirclitjeslikker_nl hier kan je liverpool - napoli zien als je wil http://buffstream.com/play/soccer.php
-
hesgoal vind ik altijd wel fijn.
-
Vooral benieuwd naar as. maandag, de loting..Natuurlijk heeft de wedstrijd er van vanavond invloed op...
Worden we 1e , laten we dan Schalke loten, hebben we de beste kansen tegen, worden we 2e doe dan maar Porto of Real(in de huidige crisisvorm, waar ze vermoedelijk alleen weer vanaf zijn ten tijde van de wedstrijden na de winter..).
Man City, PSG, Barca ontlopen is het allerbelangrijkst..
On topic..Psv uit bij Heracles aankomend weekend, hopelijk scoor die Luuk de Jong (of een andere lampenkap) niet in de 93e minuut de winnende maar pakt Heracles gewoon even puntjes..
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
gebruik die ook altijd, loopt meestal +- minuutje achter maar verder goeie
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Vooral benieuwd naar as. maandag, de loting..Natuurlijk heeft de wedstrijd er van vanavond invloed op...
Worden we 1e , laten we dan Schalke loten, hebben we de beste kansen tegen, worden we 2e doe dan maar Porto of Real(in de huidige crisisvorm, waar ze vermoedelijk alleen weer vanaf zijn ten tijde van de wedstrijden na de winter..).
Man City, PSG, Barca ontlopen is het allerbelangrijkst..
On topic..Psv uit bij Heracles aankomend weekend, hopelijk scoor die Luuk de Jong (of een andere lampenkap) niet in de 93e minuut de winnende maar pakt Heracles gewoon even puntjes..
In de vorm van Heracles momenteel? Weinig kans man, die verliezen nog van Achilles.
@dikketuur_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
gebruik die ook altijd, loopt meestal +- minuutje achter maar verder goeie
Ja klopt en over het algemeen vrij weinig advertenties die weggeklikt moeten worden. Is zo fokt op bij rojadirecta
-
https://eredivisie-stream.net/spelen/ heeft meestal beter beeld dan hesgoal, mjah.
-
goeie ik ga het uitproberen vanavond
-
streams zijn wel erg 2012, koop gewoon abonnement mensen
-
stap over naar tmobile, zit fox 1 in je pakket, of zoek iemand die fox/ziggo sport op tv heeft waarvan je zijn internetabo mag gebruiken, mogelijkheden zijn legio