Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Kagchelland_NL wat is jouw prognose voor zondag a.s.?
Zelf zeg ik 2-5 voor Ajax.
1-0 Berghuis (van richting veranderd schot uit de counter)
1-1 Tadic
1-2 De Ligt
Rust
1-3 Ziyech
2-3 van Persie
2-4 Eigen Doelpunt van Beek
2-5 Dolberg -
0-4
0-1 Huntelaar (27)
0-2 Huntelaar (56)
0-3 Huntelaar (76)
0-4 Huntelaar (90+2) -
@l-r-van-kessel_nl @Scheeftand_NL Dat hoop ik niet zo grote uitslag
-
Niet? Is voor Feyenoord ook beter om dik te verliezen, dan zijn ze Gio al eerder kwijt namelijk.
En 0-0 is ook vrij saai..
-
Wat is er mis met Gio dan? Gewoon een goede trainer voor Feyenoord.
-
Gewoon goed? Gio is de beste trainer uit de clubhistorie van de club. Hoe hij erin is geslaagd met dat hoopje middelmaat zóveel prijzen te pakken, is echt ongekend. Je kan niet verwachten dat je met Jordy Clasie aan het roer PSV en Ajax dit jaar gaat aftroeven. Hij haalt er het maximale uit. Martin van Geel daarentegen slaagt erin om 30 miljoen te laten verdampen, dat is ook een ongekende prestatie, maar dan in negatieve zin.
-
Denk 1-3 Ajax
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Gewoon goed? Gio is de beste trainer uit de clubhistorie van de club. Hoe hij erin is geslaagd met dat hoopje middelmaat zóveel prijzen te pakken, is echt ongekend. Je kan niet verwachten dat je met Jordy Clasie aan het roer PSV en Ajax dit jaar gaat aftroeven. Hij haalt er het maximale uit. Martin van Geel daarentegen slaagt erin om 30 miljoen te laten verdampen, dat is ook een ongekende prestatie, maar dan in negatieve zin.
Ben je sarcastisch of serieus? Je kan ook gigantisch overdrijven. Gewoon goed ja. En die twee Johan Cruijff schalen dat stelt helemaal niet zoveel voor hè. Dat is een prijs over één wedstrijden.
En om het verder te nuanceren dan (nou ja, nuanceren...):
Die twee KNVB-bekers... Tja iedere keer thuis incl. finale.En de landstitel dan: Ajax had dat seizoen een veel en veel beter elftal natuurlijk. Ajax is over het seizoen 2016/2017 met afstand de beste club geweest. Peter Bosz was in het begin aan dat elftal aan het puzzelen (opstartproblemen) en we hadden toen aan het begin van het seizoen gelijkgespeeld met 2-2 thuis tegen Roda JC en thuis met 2-1 verloren van Willem II. In speelronde 2 en 3 volgens mij. Vanaf de speelronde erna was Ajax met afstand de beste club van het seizoen. Feyenoord had toen tegen FC Utrecht onterecht die 3-3 gemaakt, door een doelpunt in de tiende minuut van de extra tijd. Maar vooral was het doelpunt tegen PSV onterecht. Ik weet het nog precies. Feyenoord had toen als enige in Nederland doellijntechnologie. Er was een kans waarbij de bal net niet over de lijn ging. Het was twijfelachtig, maar het horloge van de scheidsrechter ging niet af. Een paar seconden later ging het toch wel ineens af: doelpunt. De scheids dacht dat het horloge nog afging vanwege de kans van Van der Heijden? die niet over de lijn ging. Niets was echter minder waar. Het bleek te gaan om Jeroen Zoet, die de bal een millimeter over de lijn heen had opgepakt. De spelsituatie was allang voorbij. De aandacht ging naar de scheidsrechter. Geklaag van spelers van Feyenoord dat de bal wel over de lijn was, wat ie dus niet was.
Natuurlijk was Jeroen Zoet geen doellijntechnologie gewend. Hij had zich logischerwijs totaal niet gerealiseerd dat er doellijntechnologie in dat stadion was. Als hij er wel van wist, dan had hij die fout nooit gemaakt. Als hij al langer met doellijntechnologie keepte, had hij die fout ook nooit gemaakt. Het doelpunt, wat geen doelpunt was en nooit als doelpunt geteld had mogen worden, werd toegekend. Dat doelpunt heeft Feyenoord twee punten bezorgd. En die twee punten hebben Feyenoord het kampioenschap bezorgd. Want Ajax finishte tweede met één punt achter Feyenoord.Kortom, Feyenoord heeft ook onterecht de landstitel gekregen dat seizoen. Maar vooruit, we gunnen het ze wel, één keer in de achttien jaar.
Daarnaast wil ik natuurlijk even vertellen dat Ajax Feyenoord uit en thuis heeft afgemaakt. Weet je nog, in de Kuip toen we de hele wedstrijd lang met 0-1 voorstonden en beter waren dan Feyenoord? Wat waren ze blij hè, met de 1-1 van Kuyt tegen het einde van de wedstrijd? Alsof ze de Champions League hadden gewonnen. Ik kan me dat filmpje nog herinneren, waar ik al een jaar tevergeefs naar opzoek ben. "Tag een Feyenoorder die de 1-1 van Kuyt nog een keer wil zien", ofzoiets, luidde de tekst. En toen zag je in dat filmpje de voorzet op dat doelpunt, en toen nam ineens Lens de bal aan die de 10-0 scoorde. Eén van de meest epische filmpjes die ik ooit heb gezien. Weet iemand die nog ergens te vinden voor mij? Je zou me erg blij maken.
groetjes xx
-
Te lang verhaal allemaal.
-
0-1
-
This post is deleted!
-
Heerlijk 1-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Wat een wedstrijd
-
HAND IN HAND DE KAMERAADEN!!!!!! HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1!!!!!!!!!!!!!!!! GEEN WOORDEN MAAR DADEN LEVEN FEYENOORD 1!!!!!!!!!!!
FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
HAND IN HAND DE KAMERAADEN!!!!!! HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1!!!!!!!!!!!!!!!! GEEN WOORDEN MAAR DADEN LEVEN FEYENOORD 1!!!!!!!!!!!
FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nu wordt het echt tijd voor een levenslange forumban.........................
-
@de-boterbloemen_nl hoezo?
-
Heuy, er wordt hier gewoon nog steeds gepost tijdens de klassieker, het forum leeft nog.
Ben je eigenlijk verplicht om zo'n Champions League wedstrijd te spelen?
-
wanneer komt de dvd van Feyenoord uit?
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Ben je eigenlijk verplicht om zo'n Champions League wedstrijd te spelen?
Denk het niet. Maar dat zou niet handig zijn als je je zelf diskwalificeert
-
@yassin-mansousri_nl doe effe normaal joh gek