Voetbal: De Nederlandse competities
-
@dikketuur_nl said in Eredivisie:
Had het meer over je uitspraak '7 topclubs die niet te verslaan zijn'
Oh. Maar dat klopt ook. Misschien dat er 1 wedstrijd een verrassing is, verder niet. Ajax won in 2013(als ik dat goed zeg) met 2-1 van FC Barcelona, daarna werden ze door Barcelona met 4-1 gesloopt
De senario van elke topclub(om het zo te noemen)
-
Ajax is een facking dope club, maar als we gelijkwaardig waren aan Benfica en net onderdoen voor een Bayern uit vorm zou Real uitschakelen net iets teveel van het goede zijn. Zij weten hoe ze zo'n wedstrijd moeten killen en wij zijn soms toch iewat naief met dat extreem felle jagen.
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
@dikketuur_nl said in Eredivisie:
Had het meer over je uitspraak '7 topclubs die niet te verslaan zijn'
Oh. Maar dat klopt ook. Misschien dat er 1 wedstrijd een verrassing is, verder niet. Ajax won in 2013(als ik dat goed zeg) met 2-1 van FC Barcelona, daarna werden ze door Barcelona met 4-1 gesloopt
De senario van elke topclub(om het zo te noemen)
Nja is wel waar hoor. Er zijn een aantal clubs die gewoon zo goed als niet te kloppen zijn.
Of het moest zijn dat je een mirakel verricht zoals Roma vorig jaar, maar gebeurt ook niet vaak -
Laatste wedstrijden voor de winterstop.
Ik voorspel, Feyenoord verlies en Utrecht Ajax gelijk spel.
-
@mr-owl-koekkoek_nl Als Feyenoord van ADO verliest, dan weet ik het ook niet meer
-
Ajax knappe zege geboekt, ze moeten wel om in het spoor van PSV te blijven.
-
Thanks voor je grondige analyse Roy
-
Ja, je kan er wel een heel verhaal om heen breiden net zoals ze bij VI doen, maar verandert niks aan mijn beknopte korte analyse. kort en krachtig.
-
@oioihillegom_nl In ieder geval kort inderdaad
-
agg ja,, maar fijne kerst gewenst gasten en dame met vrienden en familie.
-
Ach dat Feyenoord niet wint bij ADO uit is geen grote verrassing toch, die hebben het daar al jaren lastig..
Ajax normaal ook bij Utrecht uit..De 2e seizoenshelft word een saaie maar toch spannende..Saai in de zin van dat PSV en Ajax beide alles (dik) blijven winnen en het hopen is op een misstap van de ander..
Feyenoord als het zich een beetje herpakt gewoon lucky 3e blijft..al sluit ik AZ daar nog steeds niet voor uit en is Vitesse daarvoor wel afgehaakt die zijn TE wisselvallig tegen de kleintjes..
Degradatiestrijd heeft Emmen mij oprecht verrast, niet dat die hunnebeddenboeren nu zo goed zijn maar dat de rest nog veel slechter speelt..de Graafschap en NAC gaan denk ik uitmaken wie er rechtstreeks uitflikkert..de Graafschap meestal via de nacompetitie, wat inhoud dat NAC 18e word, Graafschap 17e en Emmen 16e..
Groningen zal het na de winterstop wel een stuk beter gaan doen dan de eerste seizoenshelft.
-
Ik zie Utrecht nog wel voor de 3e plek gaan. Een jongen als Tannane zal ook steeds beter in vorm komen en Advocaat heb ik een stuk hoger zitten dan van de Brom. Die zal op beslissende momenten weer choken. AZ heeft een niet scorende voorhoede en een verdediging die over zijn eigen benen struikelt. Het is te hopen voor ze dat Boadu snel terugkeert want dat is hun effectiefste speler
-
@l-r-van-kessel_nl
Vergeet PEC niet voor de nacompetitie. -
Die hebben nu Jaapie als trainer, die gaan de nacompetitie niet in.
-
@buitenom263 maar lag het dan echt aan de trainer daar? Ik heb geen idee wat er bij PEC is veranderd ten opzichte van vorig seizoen maar toen hadden ze toch wel een leuk voetballend team.
-
0:00:00 gelukkig nieuwjaar
-
wow jij hebt echt geen leven ushsuahsusha
-
eerste post van 2019
-
Ik mag hier eigenlijk niet zijn, dus sorry daarvoor. Ik ga alweer.
-
@manchester-pro-team_nl said in Eredivisie:
Ik mag hier eigenlijk niet zijn, dus sorry daarvoor. Ik ga alweer.
Lang geleden man #gentleman